Обява

Свий
Няма добавени обяви.

нисан терано или уаз 469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: нисан терано или уаз 469

    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
    Няма да е тъй работата и ти го знаеш.
    САМО с подходящи гуми конкретно при нея не става.
    Нисичка е отпред и то много-има,няма 21см. и ляга рано по корем още преди да са дошли коловозите.
    Виж с лифт и едни 30-31-ци започва да има претенций......
    В контраст с казаното УАЗ-а щатно си излиза с 31-ци,трансмисията за разлика от Витарата е така сметната,че запаса на бавни от теглителна сила е огромен,т.е. без проблем си върти и 32-33".Освен това е по-здрав и като рама,и като мостове.........,абе тъпо и грешно е да се сравняват двете,а и темата беше за Терано и УАЗ.
    Бил ли си в казарма ?
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • #32
      От: нисан терано или уаз 469

      Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
      Бил ли си в казарма ?
      Не,не съм бил.По стечение на обстоятелствата израстнах с УАЗ-ка,та имам някакви наблюдения,затова и пиша.

      Коментар


      • #33
        От: нисан терано или уаз 469

        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
        Не,не съм бил.По стечение на обстоятелствата израстнах с УАЗ-ка,та имам някакви наблюдения,затова и пиша.
        Е тогава няма как да знаеш колко са сметнати .... От теглото на Уаза само губиш едни 3" от гумите ,защото гравитацията действа право надоло.
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #34
          От: нисан терано или уаз 469

          Витара с УАЗ-ов мост в кални коловози:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 027 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:84.6 КБ
ID:5388021

          Вижда се колко е заорал моста в калта, и си тръгна без грижи от това място. Важното в случая е моста, а не витарата.
          Та УАЗ-а си е добра машина за гората, кой каквото ще да разправя. Разбира се, не е върховната машина, но се справя с горските пътища много добре. Ако аз имах такава дилема-ми нямаше да я имам.

          Петкофф-далеч сме, та надали, ама то Божиите пътеки са неведоми, та знае ли човек...

          @Ицо-казармата не е критерий. Там части и майстори бол, неумели момчетии по на 18-20 години дето нямат опит-още повече, та авариите са доста чести.
          Един опитен шофьор със собствена машина ще кара доста по-дълго от войника дето кара командира.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #35
            От: нисан терано или уаз 469

            Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
            Е тогава няма как да знаеш колко са сметнати ....
            Ми горе-долу съм наясно.
            Ако желаеш сравни тези данни с данните на една Витарка:
            -пред.число на 1-ва предавка-4.124
            -главно предаване на мостовете-5.125
            -пред.число на понижаваща предавка-1.94
            -ДВИГАТЕЛ-макс.върт.момент-172Нм при 2200об/мин.

            Коментар


            • #36
              От: нисан терано или уаз 469

              Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
              Ми горе-долу съм наясно.
              Ако желаеш сравни тези данни с данните на една Витарка:
              -пред.число на 1-ва предавка-4.124
              -главно предаване на мостовете-5.125
              -пред.число на понижаваща предавка-1.94
              -ДВИГАТЕЛ-макс.върт.момент-172Нм при 2200об/мин.
              Ми да ги сложим на старта ако искаш ?
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #37
                От: нисан терано или уаз 469

                Между другото Кольо е много прав за УАЗ-овия мост и коловозите.
                Явно все още малко хора оценят формата на "пачата",която е така направена,че даже и да трие продължително време в коловоза не събира пред нея кал и джипът продължава движение напред.

                Коментар


                • #38
                  От: нисан терано или уаз 469

                  Снимайте...

                  Ама условие-и двете машини в заводски вариант. Възможна промяна само в шарката на гумите, но не и във височината им.

                  Ицо, нали знаеш-карам витара, ама в случая бих заложил на УАЗ.
                  Ако се допуснат доработки-с моята витара съм готов да се състезавам с всяка УАЗ-ка.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #39
                    От: нисан терано или уаз 469

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Витара с УАЗ-ов мост в кални коловози:

                    [ATTACH=CONFIG]468689[/ATTACH]

                    Вижда се колко е заорал моста в калта, и си тръгна без грижи от това място. Важното в случая е моста, а не витарата.
                    Та УАЗ-а си е добра машина за гората, кой каквото ще да разправя. Разбира се, не е върховната машина, но се справя с горските пътища много добре. Ако аз имах такава дилема-ми нямаше да я имам.

                    Петкофф-далеч сме, та надали, ама то Божиите пътеки са неведоми, та знае ли човек...

                    @Ицо-казармата не е критерий. Там части и майстори бол, неумели момчетии по на 18-20 години дето нямат опит-още повече, та авариите са доста чести.
                    Един опитен шофьор със собствена машина ще кара доста по-дълго от войника дето кара командира.
                    Коле на старозагорската среща една мъглижка Витара с каймани (мисля че бяха над 31") ги направи щастливи ...
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • #40
                      От: нисан терано или уаз 469

                      Батка, ти всъщност за кое Терано говориш? 1, или 2? Питам те, щото 2-ката е минала покрай Тераното, само картинката му е Нисан. Аз имах Терано-1, 92-ра година, 2.7 TD. И е голям камион, ша знаеш! Па и си имаше и клима, и ЕЛС .......Па и харчеше нищо и половина. Па и бая УАЗ-ки покарах в казармата, и бая псувни отнесоха. Нема как да сравняваш УАЗ-ка с Японец. Истински, де, не калинкоподобен.
                      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                      Само DIESEL !!!

                      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                      Коментар


                      • #41
                        От: нисан терано или уаз 469

                        Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
                        на Уаза ,ремонтна работилница
                        Това не е вярно, категорично! Аз ползвам УАЗ предимно за лов. За 5 години от както го имам, след първоналчалното стягане и ремонт съм минал 17000 км. От тях най много 2000 да са асвалт. всеки който кара в гората знае какво е това. Всичко друго е безпътие. И то все пълен. На отиване хора и кучета, а на връщане дивеч или дърва. Не е жален грам. Единствените неща които съм правил по него е смяна на реле за мигачите и гресиране. Няма счупени мостове, раздатки или каквото и да е друго. Само гресиране. Чак сега има нужда от реглаж на клапани.
                        Както казах малко по-горе, ако колегата ще прави с автомобила големи преходи, УАЗ не е добро решение. Не че няма да ги мине но трябва време и гориво.
                        Като допълнение на горното ще кажа че за времето което аз съм с УАЗ-а, в дружинката минаха една фероза и една витара. Минаха и заминаха към вторични суровини. Е и те без никаква подръжка но е факт.
                        Колегата да си решава сам!
                        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                        Коментар


                        • #42
                          От: нисан терано или уаз 469

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Снимайте...

                          Ама условие-и двете машини в заводски вариант. Възможна промяна само в шарката на гумите, но не и във височината им.

                          Ицо, нали знаеш-карам витара, ама в случая бих заложил на УАЗ.
                          Ако се допуснат доработки-с моята витара съм готов да се състезавам с всяка УАЗ-ка.
                          Коле,с твоята Витара спокойно можеш да се мериш с УАЗ-ка. Само гледай да не е някоя редукторка и шофьора и да те врънка да ги съревновавате в коловози от лесовози.

                          Коментар


                          • #43
                            От: нисан терано или уаз 469

                            Имам познат който има магазини и склад за руски части ,но руска кола не притежава айде сакън с тоя режещ диф ,че ми излезнаха киселини
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #44
                              От: нисан терано или уаз 469

                              Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                              Явно все още малко хора оценят формата на "пачата",която е така направена,че даже и да трие продължително време в коловоза не събира пред нея кал и джипът продължава движение напред.
                              Абе и това не е много вярно. На последното състезание в което участвах-Нова Черна 2012 имаше един екстрем с дълбоки коловози който минах на 3 лебедки. Накрая пред моста имаше половин кубик кал, трева и каквото са оставили предните джипове в калта. Само чехъла на таргата не намерих...
                              Та всеки джип си намира мястото на което да закъса. Кой на повече места, кой на по-малко, но винаги има предел на възможностите. Оттам нататък-лебедка или трактор/друг джип.

                              Ицо, за Стара Загора не се учудвам-витарите не са толкова кекави, ама за сериозна експлоатация в гората, с оригиналния преден мост не стават. Ако бяха оригинално с цял мост отпред-щяха да са почти съвършената офроуд машина... И малко повече мотор де. И малко по-бавни бавни. И в раздатката със зъбчатки а не с верига...

                              Апропо-траното как задвижва предния мост-с верига или зъбчатки?
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #45
                                От: нисан терано или уаз 469

                                Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                                Това не е вярно, категорично! Аз ползвам УАЗ предимно за лов. За 5 години от както го имам, след първоналчалното стягане и ремонт съм минал 17000 км. От тях най много 2000 да са асвалт. всеки който кара в гората знае какво е това. Всичко друго е безпътие. И то все пълен. На отиване хора и кучета, а на връщане дивеч или дърва. Не е жален грам. Единствените неща които съм правил по него е смяна на реле за мигачите и гресиране. Няма счупени мостове, раздатки или каквото и да е друго. Само гресиране. Чак сега има нужда от реглаж на клапани.
                                Както казах малко по-горе, ако колегата ще прави с автомобила големи преходи, УАЗ не е добро решение. Не че няма да ги мине но трябва време и гориво.
                                Като допълнение на горното ще кажа че за времето което аз съм с УАЗ-а, в дружинката минаха една фероза и една витара. Минаха и заминаха към вторични суровини. Е и те без никаква подръжка но е факт.
                                Колегата да си решава сам!
                                Виж това го знам, че се ползва за крадене на дърва ... ма нямаше нужда да се издавате( те това е главната задача на уаза в днешно време) !!!!!!! Те много това 17 000 километра ..почти до луната ....
                                Аз се спирам ...станах спамер ...пу
                                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X