Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Тежи по-малко.
    след справка с каталога се указва ,че киа с дизелов мотор 5 врати тежи с около 60 кг повече от гранд с дизелов мотор и 5 врати ...И двете с ускорение около 20 секунди обаче мисля ,че нямат място на пътя и карането им е по скоро мъка отколкото радост...
    http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/5027.html -киа
    http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10592.html -гранд
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • #32
      От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

      Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
      ... обаче мисля ,че нямат място на пътя и карането им е по скоро мъка отколкото радост...
      Чак пък мъка не е. Даже Кията е учудващо пъргава в предвид 83-те си коня.
      И аз очаквах да е мъртвец, но за мен е задоволително. Трябва човек да се качи, да покара и тогава да си вади изводи.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #33
        От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
        Чак пък мъка не е. Даже Кията е учудващо пъргава в предвид 83-те си коня.
        И аз очаквах да е мъртвец
        , но за мен е задоволително. Трябва човек да се качи, да покара и тогава да си вади изводи.
        Явно и критериите на всички ни са различни. За едни "пъргава" е едно, за други друго. Покарах и си извадих изводи. Точно преди седмица ми се наложи да карам Kia 2.0 Turbo Diesel с по-новата радиаторна решетка /предполагам с фейслифта/-

        Е, не ми се стори особено пъргава. Особено при изпреварване - със скорост около 90/100 км./ч. на пета предавка си изисква време, а пътят не позволява дълги участъци за изпреварване. Превключвам на четвърта - моторът вече е с доста високи обороти и място за пъргаво доускоряване пак няма, а изпреварването отново се отлага. Отделно мекото окачване създава усещането за лека нестабилност по завоите и люлеене. Направи ми впечатление и дългия период на подгряване на свещите, независимо от топлото време и вече загрелия двигател. Не изчакаш ли да подгрее и да изгасне контр. лампа, трябва да въртиш доста за да запали. По-добре е да изключиш и отново да подгрееш. Нямам много наблюдения над Kia и не зная дали това не е само до конкретния екземпляр, или пък всички 2.0 TDI са така. Може би все пак силата на тези машини е другаде, а не в бързото ускоряване и движение по магистрали.
        Поздрави!
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #34
          От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

          Алекс , не знам защо така ти се струва , но едно е Черокито 2.8 , друго е Кията . Колегата имаше в предвид , че за 83-те си коня набира доста добре . Разбира се , не е кола за магистрали и за ускоряване , но за конете си върви и то не малко . Разбира се може да е и от конкретния екземпляр , защото имам приятел който със Спортидж излиза навсякъде , и друг който зимата закъсваше в най-леките преспи . Разбира се и от шофьор до шофьор има разлика , но да кажем , че има и различни екземпляри . Също спомена , че е турбо дизел , а за турбината нищо не спомена .Кажи нещо за нея .
          По принцип всеки дизел има лампа , която чакаш да изгасне ако не си го палил, и не мисля , че подгряването на свещите е голям проблем .
          Поздрави !
          ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
          0878 23 58 34- Радо

          Коментар


          • #35
            От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

            Да, турбо дизел е. Но няма някакви видими признаци за проблеми с турбо-то. Не харчи масло или поне за около 350 км. няма видима промяна на нивото, а и по сведения на собственика също няма завишен разход на масло. Не се чува турбината да вие, или поне е много по-тиха от повечето срещани от мен екземпляри на WAG групата /и по-стари и нови TDI такива/. Не пуши при по-рязко подаване на газ. Разход на гориво от порядъка на 8.5 - 9л./100км. - т.е. не "скопена" от помпата с цел икономия. Не зная, може би си прав - май се "поразглезих" със 150 коня под капака на Liberty-то и сега някоя с по-малко кончета ми се струва слаба. Все пак това са повече от 70 к.с. разлика, а и Kia-та си е с добрия стар TDI мотор, не е CommonRail Diesel. За да сме коректни тук е мястото, на което трябва да кажа, че едно от основните "достойнства", заради което се навих да взема Jeep KJ, е именно способността му да ускорява бързо и да поддържа без проблеми високи скорости на магистрала, като това не товари мотора, а и изпреварването с него е безпроблемно за почти двутонна машина. Затова и сравнението с Kia не е съвсем коректно. От друга страна, обзавеждането вътре в салона на Kiа-та е повече от прилично. Има си всички познати екстри, позицията на седене е комфортна, всичко е разположено прегледно и достъпно.
            Колкото до времето на подгряване, сравнявам я с всички други дизели, които съм имал и карал. От обикновен атмосферен дизел, през TDI - дизел с директно впръскване, та до трети пореден CommonRail. Като време до изгасване на лампата, Kia-та беше с едно от най-дългите, сравнимо със старите атмосферни предкамерни дизели. Това вероятно зависи и от типа подгревни свещи, които са предвидени за вграждане, както и от електрониката, която ги управлява. Но в сравнение с времето при CommonRail-а, кaкто и с това при по-новите TDI мотори, при Kia си е повече от два пъти по-дълго. А и най-вече ме изненада това, че всеки път след като изгасиш двигателя, електрониката изпълнява доста дългия пълен период на подгряване, независимо от това колко топъл е двигателя, та ако ще и да си го изгасил току-що.
            Поздрави!
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #36
              От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

              Алекс , ако не те затруднявам я качи една снимка на тоя Черок да го видя , че ми стана леко интересно .
              ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
              0878 23 58 34- Радо

              Коментар


              • #37
                От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

                Не си виждал Jeep Cherokee - Liberty KJ ли? Наследникът на Cherokee XJ от 2002 до 2007г. Ето ти го като за корицата на издание от м. октомври 2004г:


                С уговорката, че това е снимка от 2009 година, когато още му се "любувах". Сега отдавна сме си "навикнали" един на друг и рядко се снимаме на по-представително фото.
                Но пък тук е моментът да се похваля! Това е двигателят му, и за разлика от външната част, която не винаги успявам да изкъпя /особено в тези дъждове и локви/, то моторът винаги държа да в във вид като за снимка:

                Поздрави!
                Последно редактирано от Алекс Маринов; 28-05-12, 21:53.
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #38
                  От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

                  Че съм виждал , виждал съм , ама в гората с това влизал ли си ?
                  ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                  0878 23 58 34- Радо

                  Коментар


                  • #39
                    От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

                    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                    Явно и критериите на всички ни са различни. За едни "пъргава" е едно, за други друго. Покарах и си извадих изводи. Точно преди седмица ми се наложи да карам Kia 2.0 Turbo Diesel с по-новата радиаторна решетка /предполагам с фейслифта/-

                    Е, не ми се стори особено пъргава. Особено при изпреварване - със скорост около 90/100 км./ч. на пета предавка си изисква време, а пътят не позволява дълги участъци за изпреварване. Превключвам на четвърта - моторът вече е с доста високи обороти и място за пъргаво доускоряване пак няма, а изпреварването отново се отлага. Отделно мекото окачване създава усещането за лека нестабилност по завоите и люлеене. Направи ми впечатление и дългия период на подгряване на свещите, независимо от топлото време и вече загрелия двигател. Не изчакаш ли да подгрее и да изгасне контр. лампа, трябва да въртиш доста за да запали. По-добре е да изключиш и отново да подгрееш. Нямам много наблюдения над Kia и не зная дали това не е само до конкретния екземпляр, или пък всички 2.0 TDI са така. Може би все пак силата на тези машини е другаде, а не в бързото ускоряжване и движение по магистрали.
                    Поздрави!
                    Аз преди месец-два някъде карах Кията на Пенчо. Специално исках да покарам читав дизел. Защото Пенчо твърди, че не е чак толкова слаба. Покарах, специално излезнахме на околовръстното. Там я понастъпих. Да ти кажа 80-100 си ги изтегли доста добре на 5-та. Няколко пъти пробвах. А Пенчо вика: "Ама настъпия, тя може и още". Хем е и с по-високи гуми от стандартните. Моята кола в момента е Рено Лагуна 2,0 бензин 113 коня и тя ми е пряката база за сравнение. Не, че и тя е някакъв еталон за динамика.

                    Просто очаквах да е доста по-куца, а се оказа доста добре за 83 коня. Карал съм късо Паджеро 2,5 тд 99 коня - е, по-тромаво ми се видя. И нека да я сравняваме с модерен комънрейл с почти два пъти повече кончета.
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • #40
                      От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

                      хора ускорението е субективно усещане...факт е ,че и дават и на нея и на витарата с тоя мотор 20секунди(до 100 от място)...ми те ладите са 15-16 ...Бензинова витара с 97 коня мотор е 14-ка....Нз нз...Не искам да споря ама тея дизели само ви се струва ,че дърпат малко в някакви обороти(2000-3500 грубо) и това е ...Имал съм дизел...израснал съм на камиони...Аз нафта не искам да виждам...
                      Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                      Коментар


                      • #41
                        От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

                        Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                        хора ускорението е субективно усещане...факт е ,че и дават и на нея и на витарата с тоя мотор 20секунди(до 100 от място)...ми те ладите са 15-16 ...Бензинова витара с 97 коня мотор е 14-ка....Нз нз...Не искам да споря ама тея дизели само ви се струва ,че дърпат малко в някакви обороти(2000-3500 грубо) и това е ...Имал съм дизел...израснал съм на камиони...Аз нафта не искам да виждам...
                        Да, ама на първа бавна мога да слезна и да си набера гъби, докато тя драпа по коловозите.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

                          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                          Да, ама на първа бавна мога да слезна и да си набера гъби, докато тя драпа по коловозите.
                          Аз затова на първа бавна никога не карам . Бера си гъбите пеш
                          ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                          0878 23 58 34- Радо

                          Коментар


                          • #43
                            От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

                            Първоначално публикуван от TLC23 Преглед на мнение
                            Аз затова на първа бавна никога не карам . Бера си гъбите пеш
                            И аз така, ама мога и само на пета София - Пловдив и обратно. С багаж за 20 дена катун на Беглика.И гумена лодка с 8коня двигател.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

                              Първоначално публикуван от TLC23 Преглед на мнение
                              Че съм виждал , виждал съм , ама в гората с това влизал ли си ?
                              Ами случвало му се е и в гората да влиза, има и някоя друга драскотина отстрани по лака, и през вода е минавал. Отзад има и малка пукнатина в пластмасовата броня - следствие от скъсано въже. Куката направо се "паркира" в бронята. Но, слава богу драскотините и следите са все още малко. Той все още ми е основна кола и предназначението му е малко по-друго. Лятото - за дългите дестанции, с повечко хора и багаж, като за почивка с качване високо в планината за няколко дена и оттам на морето за останалите дни от отпуската. Зимата - перфектен с FullTime-а за ежедневно каране по непочистените от сняг улици. Но не е чак толкова прежален, за да го вкарам в екстремни маршрути за "начесване на крастата", от рода на - ...."дали мога да мина е през онази голямата дупка, която е пълна с 1 метър кал", вместо да заобиколя локвата отстрани с десетина метра.
                              Служи за леки забежки в природата:




                              Не бих го сравнил с прежалена джипка, която е предназначена само за в гората и стигането с нея до там по асфалта си е живо предизвикателство. Ако "порасна" чак толкова много след време, може и да му дойде времето за lift kits и подготовка за екстремни преживявания с него, но тогава за основна кола ще трябва да имам друга. А за него в USA има доста неща и всичките предназначени за различни терени и преживявания, като се започне от просто повдигане с 2инча, та се стигне до подготовка за rock crawling. Ето ти един "пораснал щъркел":

                              И още един:

                              Поздрави!
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Предстои ми покупка на високопроходим автомобил.

                                Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                                хора ускорението е субективно усещане...факт е ,че и дават и на нея и на витарата с тоя мотор 20секунди(до 100 от място)...ми те ладите са 15-16 ...Бензинова витара с 97 коня мотор е 14-ка....Нз нз...Не искам да споря ама тея дизели само ви се струва ,че дърпат малко в някакви обороти(2000-3500 грубо) и това е ...Имал съм дизел...израснал съм на камиони...Аз нафта не искам да виждам...
                                От "дизел" до "дизел" разлика от земята до луната. Не зная на какъв камион си израснал и какъв дизел си имал, но явно скоро не си се качвал на нещо по-съвременно, дори и на TDI - дизел с директно впръскване, да не говорим за съвременен CommonRail. И да, съвременните дизели дърпат, но от 1500 до 4500 оборота, като максималния му въртящ момент е наличен още при 1600-1800об/мин. А при твоя бензиновия 1.6, колкото и да натискаш педала за газ, докато не стигнеш 3500 - 4000 оборота почти нищо не се случва. Трябва да превключиш на по-ниска предавка и да го "изрежеш" за да усетиш някаква тяга и да успееш да изпревариш. Колкото до твоята Vitara - избери си някой с по-съвременен дизелов двигател, който да е равностоен на нея и покарай за да добиеш представа. Може да си устроите едно надбягване за да видиш къде си в представите си. Иначе си оставаш "...Нз нз..."
                                Не напразно Пенчо пише:
                                И аз така, ама мога и само на пета София - Пловдив и обратно. С багаж за 20 дена катун на Беглика.И гумена лодка с 8коня двигател.
                                Поздрави!
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X