Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee 4,0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Jeep Cherokee 4,0

    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
    10см без лонг арм не виждам как път ще хване, то самото дигане е много лесно, имаше един пич с пружини от бус беше дигнал гранд, но така дигнат джип не може път да хване. За 10см лифт трябва да се удължат носачите с над 2см. трябва да се удължат билаетки, амортисиори нови всичко. Ако са само удължени носачите предницата ще се мята по дупките неконтролируемо, трябва носачите да са някъде зад раздатката за да държат.
    Незнам.... При мен се получи, устойчивоста на джипа си е същата.
    Ще опиша накратко какво съм направил, а скоро ще пусна и снимки.
    Значи: Амортесиори, ресиори и пружини са си неговите, оригиналните. Отпред съм подложил на пружините и амовете, малко се преправят и долните носачи. Отзад съм подложил между моста и ресиора и също така и на амовете.
    Jeep Cherokee XJ 4,0
    0878 97 36 19

    Коментар


    • #32
      От: Jeep Cherokee 4,0

      Предположих, че нещо подобно си правил за да излезе евтино. На мен ми предлагаха също с подлагане на листи отзад, с по-дълги уши, с правени пружини, ама с тях лифт колко излезе, не може да се каже точно колко ще имаш.
      Амовете стандартните, но просто удължени с планки. Там щанги, манги, носачи, биалети - с преправяне.
      Цената около 1000 лв с труда. От тази цена трудът сигурно е повече от полопвината от сумата. Нищо не мога да кажа, толкова са преценили, че им струва труда майсторите, толкова искат. Аз не мога сам да си го направя, и приятелите ми не могат.

      Готово евтино! окачване в щатите, пълен комплект и точен лифт струва около 1000 долара, което е около 1500лв. Имаш и една доставка и всички там таксички за още 1000лв.
      Какво идва в комплета?
      Нови, четири носача, които са с удължаване. Усилена стомана. Напасват се лесно и си променят леко дължината и градуса на завъртане при артикулация на предното окачване, т.е. имаш максимални ходове. Имаш две нови усилени пружини, с точен лифт!
      Имаш нови 4 амове, почти два пъти по-дебели от оригиналните, имаш и един за кормилното управление. Имаш нова стабилизираща щанга, с подходяща дължина и извивки. Имаш нови усилени биалетки, които са с възможност да се откачат и закачат. Знаете какво значи това за офроуд каране!
      Имаш нови 5 листови задни ресьори. Возят меко и не са клекнали и уморени. Имат подложки под наклон , за да подведат леко задния диф към раздадтката.
      Имаш удължители на всички спирачни маркучи, да има къде да се разтягат тия колела. Всички тампони и нови болтове.
      Аз затова си поръчах такъв комплет. Всичко си ми е здраво след една година само офроуд.
      Всичко си отговаря на точни лифт, а той ми трябваше до см да е точен, защото си предвидих точен размер гуми. Изрязах си калниците, за да отворя допълнително място и всичко заспа.
      няма нужда от доработки, няма проблеми. За мен си заслужава!

      Всъщност ето го моя комплет. 4.5" Rough Country с къси носачи. Както каза Ради по-добре е да се поръчат лонг армовете, защото возията ще е далеч по-добра. При мен много тръска отпред и има нужда да се свалят маунтовете на носачите , защото сега са с неправилен ъгъл и неравностите първо се предават към рамата, а после ги поема пружината. Има кит за това, но аз ще го поръчам при някой майстор да ми го измайстори.

      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
      0888/00-55-37

      Коментар


      • #33
        От: Jeep Cherokee 4,0

        Това е много лесно режат се носачите и се удължават. Но няма как да стане лифт с старите амортисьори, защото най-малкото им се измества работното място, а и не им стига ход. Тоя кид не е нещо особено, за 1300$ има с лонг армове и много повече неща, такъв кит мисля може да се намери около 500$. Добро предложение според мен: http://www.ebay.com/itm/84-01-Jeep-X...bed264&vxp=mtr
        Ето нещо добро като за начало на лифт. http://www.ebay.com/itm/84-02-JEEP-C...5546b0&vxp=mtr
        Има и по-евтини варианти, но над 2,5'' лифт няма как да стане без препарвяне на много неща.

        Коментар


        • #34
          От: Jeep Cherokee 4,0

          Я кажете нещо за гранд чероки 4L бензин ,с раздатка куадра трак 95-96г, че нещо ми се върти в главата
          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

          Коментар


          • #35
            От: Jeep Cherokee 4,0

            4ката не е най-доброто за Гранда, 5,2 е перфектното двигателче, за конкретната раздатка питай дедо Владо. Доколкото знам на гранда с тоя двигател автомата не е много читав, както и деф.

            Коментар


            • #36
              От: Jeep Cherokee 4,0

              Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
              4ката не е най-доброто за Гранда, 5,2 е перфектното двигателче, за конкретната раздатка питай дедо Владо. Доколкото знам на гранда с тоя двигател автомата не е много читав, както и деф.
              Щях да му звъня но,като видях конкретният екземпляр нещо ми се охладиха страстите.На 5,2 ми идва много данъка.В къщи ме натискат за Дискавари че ще видим.Пък и ми направиха много добра оферта за един Рендж ровър,ще я мисля.
              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

              Коментар


              • #37
                От: Jeep Cherokee 4,0

                E данъка е последния проблем, ако той те плаши не си за такъв звер Имаше в американския форум едно много тънко го даваха 5,2 за 3 и нещо беше.

                Коментар


                • #38
                  От: Jeep Cherokee 4,0

                  Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                  E данъка е последния проблем, ако той те плаши не си за такъв звер Имаше в американския форум едно много тънко го даваха 5,2 за 3 и нещо беше.
                  Не че ме плаши....,ама не ми се дават толкова пари на държавата при положение че карам мах 8-10 хил. км годишно с личния автомобил.
                  не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                  Коментар


                  • #39
                    От: Jeep Cherokee 4,0

                    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                    4ката не е най-доброто за Гранда, 5,2 е перфектното двигателче, за конкретната раздатка питай дедо Владо. Доколкото знам на гранда с тоя двигател автомата не е много читав, както и деф.
                    Защо го реши това? Дай инфо

                    Коментар


                    • #40
                      От: Jeep Cherokee 4,0

                      Харчи малко по-малко от 5,2. Скоростите не са като на малкия черок, и силовото предаване е по-нежно от на 5,2. Има и други неща ако конкретно ви интересуват питайте.

                      Коментар


                      • #41
                        Re: Jeep Cherokee 4,0

                        Колеги, да питам Гранд Чероки-то отзад оригинално с ресъори ли е или с пружина и амортисъор ? Защото на снимката на кита от колегата verter, има ресъори ? Извинявам се за тъпия въпрос, но се интерисувам от тези джипове и ... въпроси много Когато е quadra drive, това опеменато ли е на пластмасата на лоста, или просто трябва да е с многото режими(2wd/ part time/ full time/ N/ low part time) или това е раздатка 242 ?
                        Благодаря предварително.
                        Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
                        0886/872-646

                        Коментар


                        • #42
                          От: Jeep Cherokee 4,0

                          Черока е с ресори Гранда пружини. http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/xfer/index.htm по подробно от тук за раздатките не мисля че ще намериш Но питай ако имаш въпроси, аз на Грандовете не съм много спец, но има кой да отговори на всеки въпрос.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Jeep Cherokee 4,0

                            Искам да попитам от името на един приятел. От около месец си е взел едно чероки 4.0 автомат. От отдушника на маслените пари след продължително карана започва да му капе масло. Трябва ли да има някакъв клапан, спирала или цедка някъде по системата?
                            GSM 0877 08 99 19
                            Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                            Коментар


                            • #44
                              От: Jeep Cherokee 4,0

                              Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                              Черока е с ресори Гранда пружини. http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/xfer/index.htm по подробно от тук за раздатките не мисля че ще намериш ...
                              Ще намери. Ето тук.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #45
                                Re: Jeep Cherokee 4,0

                                Благодаря колега
                                Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
                                0886/872-646

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X