Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee 4,0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Jeep Cherokee 4,0

    Първоначално публикуван от emil84 Преглед на мнение
    Това е много малка част от премеждиата му.
    А дали бензиновия двигател ще се справя в водата. Няма ли да угасне ако го потопя целя под вода.
    Ти май си търсиш подводница......?

    Коментар


    • #17
      От: Jeep Cherokee 4,0

      Първоначално публикуван от emil84 Преглед на мнение
      Това е много малка част от премеждиата му.
      А дали бензиновия двигател ще се справя в водата. Няма ли да угасне ако го потопя целя под вода.
      Ако се погрижиш да не влиза вода там - където влагата би изгасила двигателя, няма да угасне! Имай предвид, че на Черока заводски му дават безпроблемно преминаване на водно препятствие с дълбочина до 90 см. ! От личен опит знам, че на по-дълбоко джипа започва да плува, докато не се напълни купето (не е болка за умиране, но не е и много приятно после). Номера е когато преминаваш през дълбока вода, да го правиш бавно - така, че да не правиш вълна пред себе си която да залива предния капак, респективно двигателя... Преди да мислиш за двигателя, удължи отдушниците на диференциалите (най-добре е да ги изведеш в купето), защото двигателя ти може и да не изгасне, но вода в дифовете ще влезе със сигурност!

      П.П. Ето тук малко нагледни материали по темата:http://htftp.offroad-bulgaria.com/tu...ix/kostinbrod/

      Поздрави
      Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 03-04-12, 08:00.

      Коментар


      • #18
        От: Jeep Cherokee 4,0

        И аз да дам едно мнение за 4.0 черок. Имам такъв от почти 2 години (подробности в подписа ми).
        Ползвам го само за офроуд.

        Двигателят: моят е high output с крайслеровия инжекцион - 190 коня, 305Нм.
        Обичам го! Не спира да ме радва този мотор. Много отзивчив на педала на газта, много добър звук, абсолютно некапризен. Мощността му на 1500кг-то купе на чероки пасва много добре. Минава за мощен джип без съмнение. В планината не помня ситуация да съм имал нужда от повече мощност. Тегли наистина като дизелов мотор - редовно си катеря баирите на някакви смешни 1500-2000 оборота. Trottle response му е доста добър. Рядко отзивчив и приятен двигател.
        Храня го с газов инжекцион BRC и съм много доволен. Недостатъци: единствено разходът, но с газова няма грижи. Нищо сериозно не съм правил по него, че даже май нищо... а му нанасям доста тормоз.

        Автоматикът: Страхотен. Толкова мазно превключва, че съперничи на доста по-модерни автоматици (имам и Audi A6 3.0tdi quattro 2005-та, което е с модерен автоматик типтроник)
        Здрава кутия. Недостатъжци за който се сещам са малкото предавки - 4. Първа и втора са къси, а трета и особено четвърта доста дълги. 4-та гледам я позлва само да поддържа набрана скорост, така че все едно си с 3 предавки.
        Не ми харесва, че 1 и 2-ра предавка са на един режим (1-2) т.е. ти не можеш да избереш на коя да си. При грандовете има отделна 1-ва и отделна 2-ра. Това ми пречи клато спускам наклони на бавни. 1-ва ми е твърде бавна, а трета ми е много бърза. Реално скоростната кутия избира почти винаги, ако си оставил лоста на 1-2 да се движи на 1-ва предавка и просто става тъпо. Иска ми се да карам на 2-ра бавна, обаче не става.

        Раздатката: Въпросната фул тайм 242. Работи грубо (механично) и изисква по-силна ръка на малкия лост - това е. Ръчнеш ли лоста грубо и силно ще превключи без проблем. Парт-тайм вклющчвам на място и при неутрална скорост на автомата. От задно към фул тайм става и в движение! В началото пипах леко и усетих колебания в избрания режим или дори отказ да превключи. Работи си екстра като цяло. Най ме радва задното предаване , което с 4.0 под капака отваря нови хоризонти за удоволствия тип ала бмв дрифт. Дори сега с 33 инчовите гуми си го дрифтирам....
        Фул тайм режимът наистина дава сериозно предимство да си караш джипа на хлъзгави твърди настилки, че дори на обикновен мокър асфалт.
        Обаче part-time режима си го ползвам почти постоянно на офроуд. Според мен се спрявя доста по-добре отколкото full-time (с отворена раздатка).

        Задният диф: Дана 35, като не знам за всички, но при мен има частично самоблокиращ диференциал - LSD. На всичкото отгоре работи и дава доста предимство, особено на хлъзгав терен. 3 въртящи гуми са доста повече от само 2. Видял съм го вече и нямам никакви съмнения.

        Седалките: моите са тип спортни - с по-изразена странична опора. Страхотни седалки, нямам никакви оплаквания.

        Като цяло много съм довлен от черокито като джип, особено след модификациите. Основните му предимства са, че е леко (поради липсата на класическа джипова рама и стегнатото си купе тип комби автомобил), нещо средно между къса и дълга база е, което е перфектно като баланс за оф и он-роуд и превоз на хора и багаж, има мощен двигател (винаги има нужда от такъв), ламарините са добре защитени от корозия , може да си караш доста бързо с него за стандратите на джиповете като цяло (преди вдигах почти 200км/ч, а сега след преработките 160км/ч), и за финал: има страшно много части и тунинг такива за доработки в щатите.
        Недостатъци: малките калници, които без рязане и по-голям лифт не позволяват поставянето на-големи гуми. Разходът на двигателя в общия случай (моят след доработките дава разход на газ 15-16 извън , 20-22 в града и на офроуд 25-30). Малко по-лошата возия заради ресьорите отзад. Мостовете които "висят" като цяло. Лисва и добър обзор, заради малкото купе и тесните стъкла. Суче се повече и в резултат пука цялото купе , заради липсата на класическа рама. Спираките са доста слаби, но май от тези години всички са такива.
        Сервизи се намират.Части също, но повечето са ментаци. Поне са евтини.
        Готина и евтина за покупка и поддръжка машинка. Моя екземпляр го взех май на най-високата цена на пазара - 6000лв., но всичко си му работи, няма ръжда никъде! и беше с монтиран газов инцекцион за 2300лв.
        Не търсех чероки, но като го видях , запознах се с модификацията и оборудването и накрая го покарах - купих го без колебание.
        Последно редактирано от verter; 03-04-12, 10:25.
        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
        0888/00-55-37

        Коментар


        • #19
          От: Jeep Cherokee 4,0

          Колега ПАРТ ТАЙМА го карай само за да минеш през нещо или излезнеш, през останалото време на фул тайм, иначе ще заминат каретата най-малко. Моя LSD деф нещо май е уморен защото почти никава работа не върши, ама така или иначе съм замислил блокаж да му набия пълен. В водата моя почва да прекъсва, но нямам ламаринка на перката и тя мята вода навсякъде, но не спира. Раздатката я бърникам само на N и както каза с малко сила, на D трудно превключва, ако не превключи на N малко напред малко назад и включва. Явно ще трябва да сложа и аз тръбички на отдушниците, ако имам време ще ходи до дедо Владо да инсталира.

          Коментар


          • #20
            От: Jeep Cherokee 4,0

            Аз така правя:
            '
            Карам на задно докъдето мога. После минавам на фул-тайм и като закъсам или стане много стръмно минавам на парт-тайм + бавни.
            Бавни си включвам за да не тормозя двигателя, но може и на бързи.
            Парт-тайм + бързи не позлвам въобще като режим.
            На спускане задължително съм на бавни + парт-тайм, защото спирачките сде подпалват.

            Като закъсам някъде на фул-тайм обикновено с парт-тайм излизам!!!
            Като блокирам раздатката въртящия момент се предава 50:50 преден/заден мост и определено джипът повече прохожда в трудни ситуации. Това поне са моите наблюдения и опит.

            Като стане трудно: кално, много мокро, ронливо или снежно си карам на парт-тайм + бавни постоянно.
            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
            0888/00-55-37

            Коментар


            • #21
              От: Jeep Cherokee 4,0

              От време на време в обявите изскача по някой 4,0 с ръчни скорости. Обаче все са с парттайм. Има ли въобще 4,0 с ръчни скорости и NP242 ?

              verter, до колкото разбрах, ти твоя си го повдигал с готов кит. Ако не е тайна, колко пари ти излезе (без джанти и гуми) и има ли някакъв по-бюджетен вариянт за лифт?
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • #22
                От: Jeep Cherokee 4,0

                Евтин вариант е някой като Димата или Андро (сигурно и други) да ти го направи. Мисля, че с около 1200-1500лв ще постигнеш някакъв правен лифт от порядъка на 3-4 инча. Тук вече зависи дали ще ти удължават старите амове или ще се купуват нови. Средно скъп е някой да ти съдейства за покупка на готов кит с евтин транспорт (контейнер) от щатите в приемливи срокове (до 2 месеца), защото самото окачване в щатите е сравнително евтино. Скъп вариант е да си го поръчаш директно от щатите и с българска фирма посредник или директно със самолетно карго да стигне до теб.

                Аз май нещо като скъп вариант направих, а и фирмите посредници ме съсипаха, като дори едната фалира, а другата ми връща парите след 5 месеца чакане без резултат. Въпреки всичко окачването (4.5" RC) стигна до мен на около 2400лв с всички такси и разправии и след 7 месечно чакане. Не ми се говори затова, предпочитам да го забравя този момент....
                Последно редактирано от verter; 03-04-12, 13:38.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • #23
                  От: Jeep Cherokee 4,0

                  До колкото знам скоро тръгва контейнер при Жоро ЦСКА, пишете му, при Димата правиха много як лифт на един черок мисля че 1300$ е самия кит, ама с лонг армове всичко, мисля че нещо по-цивилно може и за доста по-малко парици. Аз извън пътя съм си на фул тайм и в повечето случай е достатъчен, парт тайм само ако се заровя много яко, на задно само като искам да се въртя като шашаф карам извън пътя Бавните много рядко пускам. Моя е с правен лифт и след намесата на ДИмата всичко стана както трябва, проблемите са че допълнителния лист бая втвърди окачването отзад и се наложи да удължаваме носачи, по-добре си е комплекта особено при цените в щатите, ако ще е максимум 3" става, ако е над задължително лонг арм, тествано е над тази височина не стават нещата.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Jeep Cherokee 4,0

                    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                    От време на време в обявите изскача по някой 4,0 с ръчни скорости. Обаче все са с парттайм. Има ли въобще 4,0 с ръчни скорости и NP242 ?

                    verter, до колкото разбрах, ти твоя си го повдигал с готов кит. Ако не е тайна, колко пари ти излезе (без джанти и гуми) и има ли някакъв по-бюджетен вариянт за лифт?
                    Обади се да видиш моя черок - 4.0 с ръчни. Тъкмо ще видиш с каква раздатка е и ще ме научиш как да ги различавам (раздатките).
                    Скоро ще го пускам в продажба..... още малко да му се порадвам.
                    И аз съм в Пловдив.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Jeep Cherokee 4,0

                      А бе хора какви са тия цени за лифтинг. Това си заслужава само за по новички машини или професионален офролд.
                      Моя сам го задигнал 4 инча (10см) само сресщу стотина лежа без да си смятам работата, а тя е около два-три дена. Возиата си остана същата, а ефекта е 50см от земята до прага.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение680.jpg
Прегледи:1
Размер:116.2 КБ
ID:5362062Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение681.jpg
Прегледи:1
Размер:109.7 КБ
ID:5362063Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение682.jpg
Прегледи:1
Размер:115.6 КБ
ID:5362064Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение684.jpg
Прегледи:2
Размер:115.2 КБ
ID:5362065Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение685.jpg
Прегледи:1
Размер:99.2 КБ
ID:5362066
                      Някои ако има интерес бих помогнал.
                      0878973619
                      0887973619
                      Jeep Cherokee XJ 4,0
                      0878 97 36 19

                      Коментар


                      • #26
                        От: Jeep Cherokee 4,0

                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        Ти май си търсиш подводница......?
                        Не си търся подводница просто не искам да имам проблеми в дълбока вода.
                        Както виждаш от снимките налага ми се да го потапям.
                        Jeep Cherokee XJ 4,0
                        0878 97 36 19

                        Коментар


                        • #27
                          От: Jeep Cherokee 4,0

                          За мен е късно, няма как да ми помогнеш.

                          Какво си правил за този лифт? Колко инчови са тия гуми, приличат ми на 30 или 31-ци.
                          Отпред с този ъгъл на носачите няма как возията да е останала същата, но пък евала ако с толкова малко пари си постигнал такъв ефект. Аз няма как да си го направя, а майсторите тук по София ми искаха над 1000лв за лифт 3 инча или нагоре и аз реших да си поръчам готов.
                          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                          0888/00-55-37

                          Коментар


                          • #28
                            От: Jeep Cherokee 4,0

                            Носачите са преправени, а гумите са 215/75/15.
                            А возията е наистина сащата, ходовете на мостовете са апсулютно еднакви както си бяха когато беше в оригиналния си вид.
                            Ти какво си поръчал и на каква цена ако не е тайна.
                            Jeep Cherokee XJ 4,0
                            0878 97 36 19

                            Коментар


                            • #29
                              От: Jeep Cherokee 4,0

                              10см без лонг арм не виждам как път ще хване, то самото дигане е много лесно, имаше един пич с пружини от бус беше дигнал гранд, но така дигнат джип не може път да хване. За 10см лифт трябва да се удължат носачите с над 2см. трябва да се удължат билаетки, амортисиори нови всичко. Ако са само удължени носачите предницата ще се мята по дупките неконтролируемо, трябва носачите да са някъде зад раздатката за да държат.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Jeep Cherokee 4,0

                                emil84 колега би ли разказал какво точно си правил, какво си сменявал, какво си рязал, какво си удължавал, че и аз имам една такава машинка
                                I'm not Lost, I'm Discovering !

                                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X