От: ПОМОГНЕТЕ В ИЗБОРА М/У Vw TOUAREG, NISSAN MURANO, SUBARU B9 TRIBECA
Смисъла на темата е да ориентираме човека, какво да пита, за какво да внимава, а не да спорим коя е по-по-най. Повозете се на задната седалка, на предната, седнете на шофьорското място. Прочетете по форумите на съответните марки, разходи, проблеми, поддръжка и ще решите.
ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
Е250 1998-продаден
Субару Пустош
От: ПОМОГНЕТЕ В ИЗБОРА М/У Vw TOUAREG, NISSAN MURANO, SUBARU B9 TRIBECA
Човека не пита за какво да внимава, а да му кажем кое е най-добро от 3-те. Пак повтарям, че ако не знаеш кое ти харесва най-много и защо - не ти и трябва!
От: ПОМОГНЕТЕ В ИЗБОРА М/У Vw TOUAREG, NISSAN MURANO, SUBARU B9 TRIBECA
Мураното ми се струва тясно. По-скоро, моят избор би клонил към Трибеката - поне се знае, че двигателят е страхотен. Относно Туарега нищо няма да кажа, защото не ми допада този модел още от самото начало.
Личи си, че на моменти много се стараят да покажат колко са зле другите коли, но пак дава някаква представа в малко по-нетестова обстановка каква е хавата.
Последно редактирано от alex_markov; 22-02-12, 08:40.
Субару В9 трибека с 3-литровия мотор имат комшиите от двете ми страни... С един резервоар не стига от София до Варна
ПС: Защо в списъка няма Инфинити и Лексус?
И аз с джипа не мога да го направя без междинно зареждане. Но инфинити ФХ 45 какъв разход докарва...моята джипка е като малолитражка. Моя позната го кара и казва, че даже старите ЗИЛ-ове на бензин /имат няколко крана такива във фирмата/ са по-скромни от инфинити.
Тромбата от форума кара Трибека и от него знам, че е много доволен.
П.П. Мой познат имаше Мурано 1, но също говореше за 16-18л/100км на дълъг път и затова по често си караше Рено Меган 1.5 дци, което при същото каране не можел да ко докара и до 5/100 нафтица.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
От: ПОМОГНЕТЕ В ИЗБОРА М/У Vw TOUAREG, NISSAN MURANO, SUBARU B9 TRIBECA
КОлега Нов съм в сайта и не искам да споря и да се разправям с мнението на колегите,значи мнението ми е ,че ТОАРЕГА е много разходен - гори каот луд и не върви кои знае колко,но е най проходим от трите, Трибеката за МЕН Е КОМБИ НА ГОЛЕМИ КОЛЕЛА..... кошница от жсякаде и на всичкото отгоре е супер ниска- повече ми прилича на миниван отколкото на СУВ , Мурано съм карал и двама приятели имат и мнението ми е ,че е най - добре от трите, но определено заради реноме, насовост от към части и сервизиране мисля ,че в този клас и за тези пари щом искаш бензин на ГАЗ си намери Х5 но да е 4.4 бензин 320 коня мотора защото гори колкото малкия 3.0i , no Върви брутално много , возията и качеството на материялите са добри ..... то перфектна кола и ДЖИП няма , това е моето мнение все пак !!!
От: ПОМОГНЕТЕ В ИЗБОРА М/У Vw TOUAREG, NISSAN MURANO, SUBARU B9 TRIBECA
Здравейте нямах време да пиша, сега съм на линия и съм още по-объркан.
Фокусирал съм се върху Vw Touareg 2,5 TDI R5 или БМВ Х5 3.0Д
Уплашихте ме с тези разходи на гориво! А и прочетох за неволите на колегите с лошо монтирани газови уредби.
Така че се насочвам към най-икономичните двигатели от двата модела. Отново моля за помощ кой от давта е по-надежден, здрав, икономичен и комфортен за дълго каране.
Много благодаря за предните постове.
От: ПОМОГНЕТЕ В ИЗБОРА М/У Vw TOUAREG, NISSAN MURANO, SUBARU B9 TRIBECA
Х5 няма проблеми с АВТОМАТИКА Ако е след 2004-та с новия ФЕЙС...... имам приятел имал е и от първите и после си взе от МАгазина на 000000 км. 2005-та с новия мотор 218 коня и новия ФЕИС, не че правя реклама на БМВ ама тази кола я знам и виждам всеки ден и я знам като кътните си зъби- кара се само в БГ по нашите разбити пътища, на 120 000 км. е и не е правено нищо по окачването а мотора и трансмисията са БЕТОН, няма никакви ядове и колата е с ЧИП ТУНИНГ слаган в АВСТРИЯ 280 коня е гори 11 градско при кротко каране и 7.5-8л./100 на магистрала ,но стария фейс наистина чупят скорости защото моя приятел на първата и сменя кутия едно време и беше някаде нъм 7-8000 лева
От: ПОМОГНЕТЕ В ИЗБОРА М/У Vw TOUAREG, NISSAN MURANO, SUBARU B9 TRIBECA
Трибеката е кошница от всякъде ли и е супер ниска ли? Верно е ниска - с 9 милиметра по-ниска от х5. И какво точно няма трибеката дето го има Х5. Да не говорим че х5 се краде за норматив.
Alnike, я си запишете по един тест драйв и си преценете. Сигурен съм че Субарото ще Ви впечетли.
А както журналист в Аутобилд беше писал за Каена и Х5. Те не се справят добре с нищо освен с едно - да демонстрират богатство.
ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
Е250 1998-продаден
Субару Пустош
Личи си, че на моменти много се стараят да покажат колко са зле другите коли, но пак дава някаква представа в малко по-нетестова обстановка каква е хавата.
Рекламите Нямат Край
Вярно е, че има огромна разлика в 4х4 задвижването на различните марки и модели, Автомата, ЕСП-то, системата на задвижване... Нямаше да пиша, но второто клипче, опита с Мураното ме "Възмути"
Имал съм доста 4х4 машини (Субаро Е12, БМВ 320 ix, Нива, УАЗ Хънтър, УАЗ Патриот, две Тойоти 80, Рено Колеос, Нисан Мурано и сега Кашкавал - Нисан Кашкай +2) няма да се спирам върху всичките, само ще споделя приликите и разликите между последните 3 (на практика с една и съща система за задвижване и от един производител) - Огромна разлика :
* Колеос-а - клатенето в завой и при вятър, го правеше зле на пътя, но извън асфалта се представяше Прекрасно (имам една молба - без коментари за Истинските и не истинските "Джипки", тук говорим за СУВ-ове (кросоувъри?) и всеки знае, че те не са за тежки изпитания, а за ливадка, заснежен асфалт и подобни!) Автомата позволяваше ниски скорости на по-тежките места, ЕСП-то се справяше Фантастично, почти никога не боксуваше едно колело, дори правих с него опити да го окантаря по диагонал, Минава си без проблеми!!! С него съм минавал на 30 см сняг, калното пътче между бизнес парка и Симеоново!!! (Но му прегряваше Магнитният съединител в подобни екстремни случай)
* Мурано-то - на пътя Светлинни години напред (нищо общо), извън пътя обаче Много по-зле, постоянно едно колело превърта и пили гуми докато другите "зяпат" Тази глупост от клипа дето спря без нищо да върти (вярно е, че моят беше модел 2009-а, а казват, че разликата в скоростната кутия е голяма с предшественика) - НИКОГА не ми се е случвала - Напред! Виж на задна, на наклон, НЕ можеше да качи Бордюр без засилка - точно този случай от клипа, даваш газ опрял гумите в тротоара от спряло положение и ... нищо не се случва! Трябва си 5 санта засилка и всичко е ОК
* Кашкай-а - На път много подобен на Мураното (не се майтапя), но за съжаление е с ръчни скорости и Европеиските норми така са Скопили двигателя в ниските, че комбинацията ДВГ, ръчни скорости става САМО и ЕДИНСТВЕНО за шосе. Тази Зима както вече споменах в друга тема, нямам Нито едно закъсване с него, но ЕСП-то най-добре да е ИЗКЛЮЧЕНО (за разлика от Колеос-а!!!) - само пречи, тракат спирачки, "дърпа ти ГАЗ-та" ако беше с автомат щеше да е мечтаната кола (говоря само за себе си и естествено изключвам Тойота 200 V8 от мечтите)
Коментар