Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

    Първоначално публикуван от schakala Преглед на мнение
    Много съм благодарен на хората които дискутираха до тук моите въпроси.Горе долу си правя някакви изводи,но тук идва ред и на съществените въпроси.Нормално е при толкова много дни в годината в гората да се помисли за разхода на гориво и комфорта които ми е нужен защото имам проблеми с гръбнака,но по-важно ми е проходимоста.Доколкото сванах при комфорта води Диското но за горивото неразбрах.А спрямо проходимост как е Диското и Патрола спрямо Тойотата и Дефендъра.
    Извинявам се за това ,че може би задавам въпроси дискутирани във форума но така се изглаждат за мен нещата с непрестанни коментари и разисквания а и така се виждат мненията на повече хора.

    Всички са еднакво проходими но зависи от това колко ти тежи крака и колко акъл имаш......
    задаваш вече извинявай ама тъпи въпроси......
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • #32
      От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

      Колеги, човекът иска работна кола. В гората ще е много време, но не зорлем да я чупи, а за да работи с нея. А когато работиш със собствени основни средства за да си изкарваш хляба , обикновено се отнасяш с тях по цивилизован начин.
      Ясно е, че джипка в гората ще заприлича на войнишко канче за няколко месеца. Село Баховица се намира м/у Ловеч и Плевен, което не предполага много тежък планински терен. Единствено почвата в района е една тлъста и плодородна, че в кално време и МТ-гуми се замазват.
      Най-много ми допада доводът на Джамбазов, който май единствен от тук изпостналите се е притежавал и ЛР и Тойота.
      Колегата да си реши сам, но Диското/200/ вече е съпоставимо като цена с Нива и УАЗ, да не кажа, че е и по-евтино. Вече чувам за 3 , купени за под 2000лв.
      И още нещо, колега: не слагай проходимостта преди здравето си, щото едно време викахме "БОли ме к.ра", а сега - "Боли ме кръста"!

      ПП На Джими да кажа за протокола само, че има бензинов мотор на Диско с неекзотична кубатура - 2.0Мpi. Факт.
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • #33
        От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

        Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
        Харесвам LC70, но за първи път чувам да се изполва в едно изречение с "комфорт". Колкото до това кой джип е правилния избор - няма верен отговор на този въпрос. Ако имаше, сега нямаше да дрънкаме същите глупости отново и отново.
        Че на мен пък ми е комфортно . За човек 194 , си е просторно , не е тясно . Седалките ми имат пружини и си ми е супер . Въпрос на мнение !

        Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
        Всички са еднакво проходими но зависи от това колко ти тежи крака и колко акъл имаш......
        задаваш вече извинявай ама тъпи въпроси......
        Наистина е така . Знам , че всички от посочените марки са доста проходими , за това да бъдем реалисти . Не съм такъв сектант да кажа - Тойотата е най-проходима , мани ги другите . Както каза Гробаря зависи колко ти тежи крака и КОЛКО АКЪЛ ИМАШ !
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        0878 23 58 34- Радо

        Коментар


        • #34
          От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

          От тука изброените само патрула има блокаж заводски - тва за проходимостта (нищо че е основно в главата, блокажите помагат) Амове към мен има по 50 лв, така че не е нещо скъпо, предно каре (в сферата - 70 лв) - тва за цените
          Кален терен предполага примерно каймани, а в този случай на диското заводските дифове стават консуматив
          Койотата бива, но в нея не можеш да натовариш нищо
          Дървендъра е ок, ама ако се научиш да влизаш и излизаш без да си удряш главата.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #35
            От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

            По спокойно със сравненията Дискавъри-70 ка, мога да кажа, че за всеки ден в гората Дискавъри не става, 70-ката е по здрава и за части не мислим.
            Между Дефендер и 70-ка(зависи каква?) работата е на кантар.

            Не лъжете човека, че ЛР Дискавъри гори 8,5л. в гората, няма такива филми! А може, ама на сухо и надолу.
            Ако някой иска да излизаме да пробваме, мнооого съм навит да видя с 8 л. нафта колко ще мине.
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • #36
              От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

              Дефендера с 235/85/16 МТ и 200тди не ми пада под 10-11 където и да е /това е при внимателно каране/. Преди с 7.5R 16 тесните гумета беше с около литър надолу. Стандартно праговете са му високи което си е плюс в гората. Частите са му наистина много евтини, но досега съм сменял нещата които са си консуматив - лагери, карета, семеринги и тн... не бих казал че е трошлива джипка. Мястото на драйвъра наистина е неудобно изнесено в ляво и идеята на това е да има три седалки отпред /за да могат много маймуни да се качват/. Аз съм със Солсбъри дифове и досега проблем е нямало с тях. Окачване има за малко пари. Предвид че ще караш в гората моето мнение за тези пари които гооооре долу си посочил е или Дефендер или Патрол. Успех в търсенето!

              Коментар


              • #37
                От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

                Колега, ела да направиш едно кръгче на патрула
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #38
                  От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

                  Избор между Тойота или Дефендер, като работна джипка в гората....мойто мнение е да си намереш Запазен Дефендер....
                  LJ73, 2L-T, BFG-MT 32-11.5-15, Superwinch OX-24V,фланци 30 мм, ЕТ-10,Окачване без произход.
                  E23,E36,E46,E39,E61.

                  Коментар


                  • #39
                    От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

                    Май трябва да каже човека каква работа върши в гората. Изследователска ли? Дърводобивна? Ловно-стопанска....?
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • #40
                      От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

                      Темите от този характер наистина станаха много безполезни и необективни. Всеки хвали това което кара. Малко са хората които са сменили 2-3 марки 4х4 за да си изкажат мнението. Никой не написа какви са съществените разлики между сравняваните модели в окачването или в системите 4х4. Всеки дърпа чергата към него като чели имате акции в заводите производители.
                      Само адаша написа смислено мнение и го подминахте без внимание!!

                      LR дали Диско или Дифендър? На практика от долу са еднакви, фул тайм задвижване с блокаж на междинния диференциал, бавните скорости са наистина много бавни което един голям + за в гората. Дифендъра е невероятно тесен и неудобен за управление, трябва да си му истински фен за да шофираш такова недоразумение откъм ергономия. Диското както вече отбелязахте е наистина най-комфортната кола от изброените. До сега не съм срещнал от двата модела ЛР със здрави раздатки, всичките са със много неприятен луфт във шлиците или в диференциалите които са едни от най слабите монтирани на джип.

                      За тойотата Адаша по горе те е насочил към най подходящия модел за теб а именно бензиновия вариянт на леката серия. В този модел задвижването е парт тайм, проблеми от към скорости, раздатки, диференциали няма да имаш с тази кола. Да частите са по-скъпи от на ЛР но има винаги но, смениш ли нещо по колата няма да го сменяш втори път, това не може да се каже за ЛР. Купето на ТЛК е достатъчно широко и по-комфортно от Диско

                      При Нисаните задвижването е както при ТЛК но тук нисана печели точка с това че доста често имат монтирани заводски блокажи на задните диференциали. Най-здравите трансмисии на изброените модели са на нисан, мостовете са в пъти по-здрави и ремонт едва ли ще ти се наложи да правиш някога по тях. Всичката тази здравина си има цена и тя е високия разход на гориво. Купето на патрула е най-широко, като цяло и самия автомобил е най-широк от всички останали, това дали е + или - всеки си преценява според това как ще го експлоатира.

                      А моето лично мнение че, при така зададени експлоатационните изисквания към автомобила, по скоро си за пикап щом толкова много ще си в гората по-работа.

                      Коментар


                      • #41
                        От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

                        Колкото и да са еднакви отдолу диското и дифендъра, едното е 100 инча, а другото 90, 110 и 130 инча. Разликата в цената изобщо не коментирам. Та като цяло тойота 70ка и тя е къса и дълга, а диското си остава средно. Та 90те инча или така наречената къса база си остава по-проходима от всичко по-дълго по ред причини, но за сметка на комфорт. Диското си харчи м/у 8 и 12 в зависимост от състоянието най-вече, моето като вдигне над 70-80 и става ламя, а преди не беше така, падало ми е до 8. По черно лятото карах само еднаж, по спешност. Не е имало хич гориво, доливах му на два пъти по около 3 литра. Минах 100 километра сигура, няма да казвам 200, щото са реално и повече, пък все на резерва, не долях после до горе и изобщо не е ясно, колко е пийнал, но ако беше 12 нямаше да се прибера, гаранция. Наистина не съм буксувал в кал, ама то ми друса, че купето е по-надупчено от ементал и си карах на 0.5 атмосфери през цялото време. Спиране и тръгване в локви с кал и вода до 1/2 гума /235 85 16 мтр/, без да пробуксува грам, за разлика от диското на приятел с БФГ АТ, който изобщо не беше в тоя филм. Държа да отбележа, че имаше и доста товар за мъкнене в един момент. Разхода на диското в гората ако не се издевателства е супер. Надали тойотата ще харчи повече, нисана сякаш да, доста по-тежък е. Късата му база няма да качи повече от диско, 100%, но пък 70ката нищо не може да качи. Цената на диско 200тди е несъпоставима с другите две, а дифендъра си е направо друга ценова категория, късия нищо не събира, а и дългия с тия калници отзад за доста неща, като например аз возя озвучаване, изобщо не става. Явор е прав за пикапите, за около 5-6 000 макс изкачат прекрасни хайлуксчета, но ако те устройва 1+1 места. До преди месец имаше и един бял с АРБ броня, блокажи и бфг мт и други ексти, 4+1 пикап, за около 10 000, който би бил чудесен избор за 300 дни в гората. Естествено аз бих си купил диско за 2-3 хилки и за останалите да си го подготвя индивидуално, но това си е според зависи от човека. Категорично смятам, че 70ка и къс дифендър са по-подходящи за състезания или разходки, без очакван много багаж, а нисана, колкото и да ме кефи ми е твърде грамаден и тежък, което някак премахва екстата, че е супер здрав и корав. Трябват му над 33ки, дори бих казал 35ци за да стъпи адекватно на размерите си, лично мнение. Диското може и да не събира 33ки сток, но аз съм се справял чудесно и със 225 75 16 МТРи, 1вата ми разходка с форума, още преди да имам книжка доведе до осъзнаването, че и с малки гуми може много, а аз нищо и че да можеш да караш е по-важното условие от това, какво точно караш. Та остава само едно, пробваш на живо всяка от машините и което ти легне на сърце, него взимаш. Екстрата е, че тук ще се намерят дори подготвени машини, които да се пробват, лесно е. В крайна сметка можеш да си вземеш и една ужаска, тя за това е правена, може би даже не за 300, ми за 400 дни в гората, че на хасфалта не е много кеф с нея .

                        Коментар


                        • #42
                          От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

                          Дифендър 110 товари 2 кубика дърва, гори около 10 на сто нафта и е с четири степенна скоростна кутия и раздатка от ......................... УАЗ

                          Коментар


                          • #43
                            От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

                            Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                            Ако наистина ще бъдеш 365 дена в гората те съветвам да се огледаш за Тойота 73-ка със 4.2 дизел.
                            :
                            Ако се търси кола за ежедневно придвижване/работа в гората и не е необходима дълга база и според мен 70 heavy duty е машината. Първоначалната инвестиция ще е по-голяма, но щом става дума за работа винаги е по-евтино да работиш с хубав инструмент. Най-често (в Европа) се продават в Швейцария, но и тук се появяват чат-пат.
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • #44
                              От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

                              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                              Ако се търси кола за ежедневно придвижване/работа в гората и не е необходима дълга база и според мен 70 heavy duty е машината. Първоначалната инвестиция ще е по-голяма, но щом става дума за работа винаги е по-евтино да работиш с хубав инструмент. Най-често (в Европа) се продават в Швейцария, но и тук се появяват чат-пат.
                              Има ги доста . И в Троян продават една Heavy duty . 3.4 д , ама цената е малко солидна . И light duty става за работа и е по-икономична .
                              ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                              0878 23 58 34- Радо

                              Коментар


                              • #45
                                От: ИЗБОР МЕЖДУ Toyota и LD-Defender

                                Първоначално публикуван от TLC23 Преглед на мнение
                                Има ги доста . И в Троян продават една Heavy duty . 3.4 д , ама цената е малко солидна . И light duty става за работа и е по-икономична .
                                Кво и е на 70-ка light duti, бре-кво не ви харесва? Лятото от Плевен до София, след като сгънах задните седалки(не съм ги демонтирал) събра около 400кг. дини, пъпеши, картофи, лук, моркови, буркани със зимнина, домашна ракия(най-важното!), и какво ли още не!Беше задръстена до покрива, а клекна със има няма 2 сантиметра отзад и изобщо не се озори по баирите на магистрала "Хемус".Е-опита се да вдигне температура преди последния тунел на връщане, но не съм спирал-минах на 4-та и с 80км./ч минах билото, а до тогава спокойно подържах 100км./ч.Нищо, че 86к.с. били нищожна величина!Андро-160 я е тествал малко-да си каже мнението.
                                много автомати-слаби резултати!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X