Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee 4.0/LR Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3.0/3.5 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Jeep Cherokee 4.0/Land rover Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3000 V6

    Честита Коледа на всички!
    Много късмет, здраве и безаварийно каране!
    Така се случи, че имам и двата от 3-те, за които питаш. Е, Диското в дизел, а Черокито е Гранд Чероки.
    Мога дълго да разказвам и сравнявам, но основното е: за 5-6 хил. няма как да стане да са читави, изправни и т.н. Досега само поддръжката и на двата ми е излязла по толкова...
    Всеки си е с предназначение, ако трябва да избирам от двата един, ще е Диско 3, като този по-долу и на съответната цена... С климатика, автоматика, терен респонса и т.н.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #17
      От: Jeep Cherokee 4.0/Land rover Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3000 V6

      Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
      ............. ако трябва да избирам от двата един, ще е Диско 3, като този по-долу и на съответната цена... С климатика, автоматика, терен респонса и т.н.
      Минаваме в друго измерение! Доста у лево от темата. Весели Празници!
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • #18
        От: Jeep Cherokee 4.0/Land rover Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3000 V6

        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
        Вземи почети малко този форум, че сам се поставяш в неудобно положение...... В момента карам Патроль 91 г набор. Леко модифициран.
        В неудобно положение,докато задавам въпроси не мисля,да се поставям
        дискусията е за 3 определени модела-който има да каже нещо,да казва
        В неудобно положение,можеш да изпаднеш,когато започнеш да "размахваш пръст" или започнеш да вадиш "пишката и сантиметъра"
        Нека който иска и има какво градивно да напише по темата да го направи,
        а пък останалите да я подминат
        Cherokee WJ 4.0L- NP242
        Honda Africa Twin XRV 750

        Коментар


        • #19
          От: Jeep Cherokee 4.0/Land rover Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3000 V6

          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
          Честита Коледа на всички!
          Много късмет, здраве и безаварийно каране!
          Така се случи, че имам и двата от 3-те, за които питаш. Е, Диското в дизел, а Черокито е Гранд Чероки.
          Мога дълго да разказвам и сравнявам, но основното е: за 5-6 хил. няма как да стане да са читави, изправни и т.н. Досега само поддръжката и на двата ми е излязла по толкова...
          Всеки си е с предназначение, ако трябва да избирам от двата един, ще е Диско 3, като този по-долу и на съответната цена... С климатика, автоматика, терен респонса и т.н.
          Човече Честита Коледа
          В първия пост на темата конкретно се пита за 3 модела возила
          Явно не си го прочел правилно
          Благородно ти завиждам за притежаваните от теб Диско3 и т.нт
          но,не те са обект на обсъждане тук
          Благодаря ти
          Cherokee WJ 4.0L- NP242
          Honda Africa Twin XRV 750

          Коментар


          • #20
            От: Jeep Cherokee 4.0/Land rover Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3000 V6

            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
            Имам Чероки 4,0, за цените на частите и особено че на Диското са евтини ми стана много ама много смешно. Моето мнение е че на Черокито са най-евтините части. Като цяло не е с много голям багажник, камо ли като се сложи АГУ. За надежност мисля че е най-здравия от 3те. Може за тези пари да се намери перфектен при това автоматик. Мисля че като скорости също е най-здравия от 3те. Разход 20/100 газ +/-. Ако купуваш купи Лимитед. Падежерото е по-голямо определено, има много сериозен проблем с ръждата, лошото е че не само шасито изчезва ами и всеки болт се къса и клеясва, имам едно зарязано такова, при сериозно изгниване е безсмислено да се възстановява, за двигателя на паджерото този, нищо не знам, дизела е зле. Диското според мен е най-скъпо като части, иначе е здрава машина, вътре не е тесно но не е кой знае колко удобно, в съседния двор гние едно такова. Като заключение бих казал да търсиш най-запазения от 3те екземпляр на най-добра цена. С тези пари определено ще улучиш нещо много добро. На Черока става най-обикновената газова и никога не дава никакви ядове, като си работи и на бензин и на газ без проблем, моето е с огромен багажник, който може да поеме за цело село излет
            Подкрепям напълно! Само за разхода на обикновено газово - за две години максимум 17/100 извънградско. Лятото съм свалял до 14/100.


            Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
            Честно да ти кажа и на мен най-много ми допада "ръбатият американец" а и винаги съм искал да карам американска кола,но не изключвам и англичанина и японеца разбира се
            Даже в определени моменти заглеждам и Grand Cherokee-не съм много наясно колко са сравними....
            Но оределено раздатката 242 ме привлича много
            В момента карам Опел Фронтера къса база,с газова бутилка в багажника,и прекрасно зная какво е да нямаш багажник
            Но както споменах,колата ще бъде единствена и за това държа на приемлив разход и подръжка.
            Гранда е малко по-луксозен, по-тежък и вози по-добре. След 1996 г. задния мост е различен - Дана 44А. Каретата на полуоските и на карданите са от по-скъпите. Моя черок е с обикновените карета (по 20лв.), освен това е с десен волан и затова исках да го продам, но нямаше интерес. Вече не се продава, но ако искаш заповядай на тест драйв, тъкмо ще придобиеш впечатления от първа ръка. Джипа е с автоматична скоростна кутия AW4, раздатка 242 селек-трак и оборудване Limited.
            JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

            Коментар


            • #21
              От: Jeep Cherokee 4.0/Land rover Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3000 V6

              Първоначално публикуван от gueorgi Преглед на мнение
              Гранда е малко по-луксозен, по-тежък и вози по-добре. След 1996 г. задния мост е различен - Дана 44А. Каретата на полуоските и на карданите са от по-скъпите. Моя черок е с обикновените карета (по 20лв.)
              Моя е с десен волан и затова исках да го продам, но нямаше интерес. Вече не се продава, но ако искаш заповядай на тест драйв - автоматична скоростна кутия AW4, раздатка 242 селек-трак и оборудване Limited.
              Как говорил Дима Квадра - Учите матчасть, бля!

              Какво общо има година на производство и ДАНА 44? Какво общо има година на производство, десен волан с обикновени карета и СиВи Джойнтове?
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от gueorgi Преглед на мнение
                ако искаш заповядай на тест драйв, тъкмо ще придобиеш впечатления от първа ръка. Джипа е с автоматична скоростна кутия AW4, раздатка 242 селек-трак и оборудване Limited.
                Благодаря ти
                Определено ще се възползвам от предложението след Нова Година

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                Как говорил Дима Квадра - Учите матчасть, бля!

                Какво общо има година на производство и ДАНА 44? Какво общо има година на производство, десен волан с обикновени карета и СиВи Джойнтове?
                Е хайде кажи ти де-не стреляй патроните напразно
                Последно редактирано от Yaro; 26-12-11, 23:33.
                Cherokee WJ 4.0L- NP242
                Honda Africa Twin XRV 750

                Коментар


                • #23
                  От: Jeep Cherokee 4.0/LR Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3.0/3.5 V6

                  Нашия Черок си го правя сам, а каквото не мога и не знам Димата помага. Скоростите знам че са Японски и според Димата вечни. Части се поръчват от Щатите. Колега я кажи какви са тия 17/100 та даже и 14/100, аз под 18 и то на дълго не мога да падна. Градско 20+ като дори и с бъзикане по изпарителя не падна под 20 при положение че съм го скопил. Сега съм поръчал кабели и свещи и ако и това не помогне Димата каза че ще правим плочка. То не е кой знае какъв проблем, че не е основна кола, ама ако падне на 17 друга работа За Диското цени не съм гледал конкретни, ама комшията все реве от цените на частите, последно съединител беше смлял и нещо над 1000лв мисля че каза. Нещо което много ми харесва на Черока е че е 90г с един месец по-голям точно от гаджето ми дето си е баш неен , а вътре освен тавана е много запазен, всичко работи и е много приятен за каране, все пак карам 120ка 06та и Черока си ме кефи определено. Слага се отгоре багажник и готов проблема с палатки лодки... Лично на мен Черока ми харесва много повече от гранда, просто е един такъв ръбат с собствен чар, симпатичен грозник

                  Коментар


                  • #24
                    От: Jeep Cherokee 4.0/LR Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3.0/3.5 V6

                    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                    Колега я кажи какви са тия 17/100 та даже и 14/100, аз под 18 и то на дълго не мога да падна. Градско 20+ като дори и с бъзикане по изпарителя не падна под 20 при положение че съм го скопил.
                    Колега, аз за градско никъде не съм писал, не го и меря, 17 ми е максимума извънградско, казах че съм падал и по-ниско лятото

                    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                    Как говорил Дима Квадра - Учите матчасть, бля!

                    Какво общо има година на производство и ДАНА 44? Какво общо има година на производство, десен волан с обикновени карета и СиВи Джойнтове?
                    Колега, хамериканците слагат алуминиев Дана 44 от 1996 г. на Гранд ZJ с v8 двигатели, това е общото.
                    Другото споделено може и да няма общо.

                    Аз да питам това с блядовете какво общо има? И може ли да преведеш какво е говорил Квадрата, че не разбирам?
                    JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

                    Коментар


                    • #25
                      От: Jeep Cherokee 4.0/LR Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3.0/3.5 V6

                      Първоначално публикуван от gueorgi Преглед на мнение
                      Гранда е малко по-луксозен, по-тежък и вози по-добре. След 1996 г. задния мост е различен - Дана 44А. Каретата на полуоските и на карданите са от по-скъпите. Моя черок е с обикновените карета (по 20лв.), освен това е с десен волан и затова исках да го продам, но нямаше интерес. Вече не се продава, но ако искаш заповядай на тест драйв, тъкмо ще придобиеш впечатления от първа ръка. Джипа е с автоматична скоростна кутия AW4, раздатка 242 селек-трак и оборудване Limited.
                      Първоначално публикуван от gueorgi Преглед на мнение



                      Колега, хамериканците слагат алуминиев Дана 44 от 1996 г. на Гранд ZJ с v8 двигатели, това е общото.
                      Другото споделено може и да няма общо.

                      Аз да питам това с блядовете какво общо има? И може ли да преведеш какво е говорил Квадрата, че не разбирам?

                      Ако беше написал текста с червено вместо черното подчертано, нямаше да те цитирам.

                      За блядове питай Дима, той ще ти обясни..... Само че внимавай - в момента борят един голям камък и Димата може да е малко изнервен....
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #26
                        От: Jeep Cherokee 4.0/LR Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3.0/3.5 V6

                        Като гледам повечето мнения са относно американеца(мой таен фаворит)
                        надявам се хора,каращи някое от другите опоменати возила
                        да изкажат мнение
                        Cherokee WJ 4.0L- NP242
                        Honda Africa Twin XRV 750

                        Коментар


                        • #27
                          От: Jeep Cherokee 4.0/LR Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3.0/3.5 V6

                          Диското и Черокито нямат нищо общо. Аз съм много разочарован от Гранда. Много слаба работа. Гуми най-големи 31, място никакво, материали като на ранен корейски екземпляр, кормилни щанги като на Ярис, носачи като на Клио. Диското си е много по добре оразмерено поне от страна на железа отдолу. Сравнявам Гранда с Класика който си е почти Диско. Нищо общо с двата и плюсовете са все в полза на Англичанката.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Jeep Cherokee 4.0/LR Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3.0/3.5 V6

                            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                            За Диското цени не съм гледал конкретни, ама комшията все реве от цените на частите, последно съединител беше смлял и нещо над 1000лв мисля че каза.

                            http://www.paddockspares.com/parts-a...nd-300tdi.html

                            1000 лв казваш??????? Сигурно е искал към комплекта и кутия с раздатка.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Jeep Cherokee 4.0/LR Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3.0/3.5 V6

                              Колега ако искаш ще ти дам и моето за тест драйв, да си прецениш. Паджеро и то много добро след празниците но десняк и дизеляк мога да ти намеря да видиш.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Jeep Cherokee 4.0/LR Discovery 3.9/Mitsubishi Pajero 3.0/3.5 V6

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Диското и Черокито нямат нищо общо. Аз съм много разочарован от Гранда. Много слаба работа. Гуми най-големи 31, място никакво, материали като на ранен корейски екземпляр, кормилни щанги като на Ярис, носачи като на Клио. Диското си е много по добре оразмерено поне от страна на железа отдолу. Сравнявам Гранда с Класика който си е почти Диско. Нищо общо с двата и плюсовете са все в полза на Англичанката.
                                Мястото в Черокито наистина не е голямо, Диското е огромно в сравнение с него.
                                JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X