Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение

    Кое голямо комби, дизел ще даде 6.5/100 в София? Интересно ми е...

    Не убеждавам никой в нищо, но сравняваме ябълки и лимони. И Рейджа и джипа и Паджерото си имат + и -, кои повече, кои по-малко...
    Нищо не казваш за Nissan Patrol, и аз като теб карам Ланд Ровер но как да му препоръчаме на колегата да хвърли толкова много пари. На добре би било да отиде и да кара всичко което си хареса и така ще прецени сам. Колата трябва да е почустваш неможе всички да харесваме едном и също то затова в природата има разнообразие.
    Относно голямото комби което в най-големият трафик над 6,5/100 градско не вдига много просто Peugeot 406 HDI 2000год комби ако поровиш из форумите ще видиш как някои българи се кълнят в майка си как тяхното горяло 5,5/100 в града, аз поне съм честен и си казвам истината няма да изпадаме в подробности как HDIто прави и 5,0/100 извънградско при 90км/ч константна скорост(нямам нерви просто да е карам с 90, като стана на 60год може и да почна) и колата ми е над 300 000км вече, голяма е колкото рейнджа можеш да провериш техническите им характеристики, просто е по ниска.
    Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

    Коментар


    • #17
      От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

      Благодаря, не се бях сетил за Пежото.. Дори и когато мисля за комбита, все си мисля за 4х4 такива...

      Коментар


      • #18
        От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

        Първоначално публикуван от nicobelic Преглед на мнение
        ... Относно че не е за всеки ден в града, просто са големи коли а градовете в България не са с големи улици, тъкмо намереш място да паркираш а видиш ли не влиза и така, другото е че ако е с ръчни скорости не е голямо удоволствие да ръчкаш тоз голям джип на всяко кръстовище 1,2 и т.н. но почти всеки с джип има и 2ра кола то това е ясно да не се лъжем, едно е 6,5/100 с голямото комби друго е 13/100 с джипа в града за нафта става въпрос.
        Да кажем, че Нисан Патрол дълга база е голям като камион - да. Ама един Гранд Чероки ... Един куп комбита и седани от среден и по-висок клас никак не отстъпват по размери.

        Първоначално публикуван от nicobelic Преглед на мнение
        Нищо не казваш за Nissan Patrol ...
        Патролът е голяма машина, но може би не е точно това, което колегата търси. Все пак си е по-камионест.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

          Първоначално публикуван от nicobelic Преглед на мнение
          Нищо не казваш за Nissan Patrol...
          Абсурд. Според тия изисквания:

          Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнение
          ... Джипката ми трябва за пътуване редовно на дългъг път, като ми е необходима добра динамика и добра скорост. Същевременно искам да съм сигурен в доброто пътно поведение на автомобила, особено при зимни условия...
          всичко на цели мостове е неподходящо. Така е на теория.

          Коментар


          • #20
            От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Абсурд. Според тия изисквания:

            всичко на цели мостове е неподходящо. Така е на теория.
            Е той и WJ-ят е на цели мостове.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Е той и WJ-ят е на цели мостове.
              И тоя Рейндж. Сега някой ще зададе логичния въпрос: " Добре де, като не са подходящи за горните изисквания, би трябвало да са подходящи за "другите" изисквания". Да, на теория пак е вярно.
              Но, в случая си мисля, че нещо от рода на Субаро, или Ауди ще е по добре.
              Последно редактирано от Аndro 160; 15-09-11, 20:57.

              Коментар


              • #22
                От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Мицубишито би могло да бъде по-практичния избор, но да си заслужава повече... Зависи. Все още не е измислено Паджеро, което да се доближава до возията на Рейндж Ровър.


                Малко приказки от 1001 нощ... Скъпо е било през 2001-ва и 2002-ра година. 60 лири на възглавница скъпо ли ти е?


                Кое голямо комби, дизел ще даде 6.5/100 в София? Интересно ми е...

                Не убеждавам никой в нищо, но сравняваме ябълки и лимони. И Рейджа и джипа и Паджерото си имат + и -, кои повече, кои по-малко...
                Добре, че от време на време хора като Яро отсяват приказките на пазара и тези от 1001 нощ.
                Щото иначе това малко ми напомня за:
                Когато питаш за нещо в американски форум - ти отговарят.
                Когато питаш в руски - почват теб да те питат.
                А когато питаш за нещо в български - започват да ти обясняват колко си тъп.
                С поздрав!

                Коментар


                • #23
                  От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

                  Къде видя някой да обяснява на някой "колко е тъп"? Няма и "пазари" и "1001 нощ".
                  Съвсем на място и във връзка с изискванията за "добро пътно поведнеие" се предложи Паджеро 2 с 3,5V6. Koe колко върви и колко е "трошливо" да оставиме настрана, защото наистина може да стане "1001" нощ. Само един поглед върху конструкцията обаче, е достатъчен за да се каже, че тая машина е предназначена именно за по добро пътно поведенние при високи скорости.
                  Не е случаен факта, че следващите модели на Гранд и Рейндж са изцяло с независимо окачване, а целите мостове, които и при двата модела никога не са били нужни отиват в историята.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Къде видя някой да обяснява на някой "колко е тъп"? Няма и "пазари" и "1001 нощ".
                    Съвсем на място и във връзка с изискванията за "добро пътно поведнеие" се предложи Паджеро 2 с 3,5V6. Koe колко върви и колко е "трошливо" да оставиме настрана, защото наистина може да стане "1001" нощ. Само един поглед върху конструкцията обаче, е достатъчен за да се каже, че тая машина е предназначена именно за по добро пътно поведенние при високи скорости.
                    Не е случаен факта, че следващите модели на Гранд и Рейндж са изцяло с независимо окачване, а целите мостове, които и при двата модела никога не са били нужни отиват в историята.
                    При следващия Гранд (WK) само отпред е независимо окачване, отзад си е пак цял мост.
                    Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

                    Коментар


                    • #25
                      От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

                      Въпроса бе зададен,като дилема.Конкретно към двата джипа.Иначе в този ценови диапазон,биха могли да влязат доста други джипове.Естествено различни,но горе долу покриващи поставените условия.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

                        Ами нека някой който е карал/кара Grand Cherokee да сподели и той мнение.
                        Засега явно няма, остават мненията само на такива дето са с рейнджове.
                        Хубав е рейнджа но както казахме модела се сменя точно 2002год и тогава става още по хубав но и цената вече излиза от на колегата предвиденият бюджет.
                        Бърза справка в мобилето и всичко е ясно.
                        Като се поровиш малко в форума няма да чуеш много добри отзиви за този Range Rover P 38 4.6
                        но не съм търсил за Grand Cherokee WJ 4.7
                        Както го почуства това ще вземе що трябва да караш нещо дето не ти харесва ама другите ти го натрисат колко е хуубаво. То затова до ден днешен Перник е залят с Голф 2
                        И повечето хвалят Лада Нива и за тях друго 4х4 не съществува.

                        Въпрос на вкус казала жабата и скочила в блатото.
                        Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

                        Коментар


                        • #27
                          От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

                          Първоначално публикуван от Руди Преглед на мнение
                          Въпроса бе зададен,като дилема.Конкретно към двата джипа.Иначе в този ценови диапазон,биха могли да влязат доста други джипове.Естествено различни,но горе долу покриващи поставените условия.
                          Колега Руди,
                          Ще бъда благодарен, ако споделиш според теб кои други марки и модели покриват най-общо условията. Не съм се ограничил предварително само с тези два модела. Просто според мненията, които съм слушал те са възможни варианти. Но това не значи, че ако има нещо сходно, няма да го взема пред вид.
                          По -горе бе изказано мнение за Паджеро 3.5, V 6. Проверих, но за съжаление на нашия пазар, модела от 2001- 2002 надхвърля бюджета ми. Под бюджета отиваме на екземпляри преди 1999 - доста стари и на неизвестни километраж. Не, че тези след 2000 г. са.Но поне са по-нови.
                          BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
                          LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
                          Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

                            Мога да споделя впечатления накратко от Гранд 4,7 1999 г..:Удобна и здрава машина с излишък на мощност, но много слаби спирачки за тази маса и ускорение. Разход на бензин извън населено място 14,5-15,5/100 с добра средна скорост, но без да ускоряваш и спираш рязко. Евтина поддръжка, но доста части ги няма в наличност в Бг. Здрави двигател, раздатка, мостове и АСК. Много добро поведение извън пътя, без допълнителни доработки може да минеш отвсякъде, ако не пазиш боята и машината без дори да включваш бавните благодарение на мощния двигател, АСК и Куадра драйв-а. На пътя е с висок център на тежестта, клати доста , набира като спортен автомобил, спира като парен влак.
                            Луксозна отвътре с качествени материали, но при високи обороти двигателя доста шуми.

                            Има много писано в раздела за джип, ако има въпроси бих се опитал да отговоря.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

                              Рейнджа ще да е моя избор, по-лесно ми се види с частите, а и въздушното може да се замени с пружинно, ако и както пише Яро, възглавниците не са много скъпи, остава проблемен само компресора евентоално. Някак ми се струва въпрос на личен избор и вкус, пробвай и 2та, качи се и прочее. После си вземи това, което ти е по-удобно и чувстваш присърце...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Grand Cherokee WJ 4.7 или Range Rover P 38 4.6

                                Карам Гранд, 2000-на година, 4.7 с газов инекцион, Quadra Drive. Рейндж съм виждал само отвън.
                                Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнение
                                1.Пътно поведение и най-вече при мокър и хлъзгав път.
                                Ако имаш едно наум, че не е лека кола а джип - няма да имаш проблеми. Гранда е малко по-тежък от БМВ 5-та серия и доста по-висок. На хлъзгав път при екстремно каране първо тръгва задницата, но се контролира лесно с десния педал. На сухо не смея да дрифтвам защото може и да се катурне.
                                Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнение
                                2.Ремонтопригодност, доставка на части, цени и сервизно обслужване.
                                Досега каквото ми се е налагало да сменям е било лесно и безпроблемно. Части от САЩ идват за 2 до 10 дни. Понякога се плаща мито и ДДС. От "Балкан стар" са поне на двойни цени.
                                Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнение
                                3.По-добра възможност за газифициране.
                                Газовия инжекцион не ми е създавал проблеми. Иска смяна на филтри на 4-5000 километра и донастройка на 10-12 000.
                                Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнение
                                4.Експлоатационни разходи.
                                Зависят от стила на шофиране. Минимума който съм постигал е 14.5 л/100км газ. Маслата не са от евтините и почти няма вариант за мърдане - За мостове и раздатка само Мопар.

                                Дано съм бил полезен.
                                “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                                Walter Rohrl
                                GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X