От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к
КОлега - от ОПЕЛи разбираш (така си мисля , защото аз не разбирам и твоите мнения изглеждат ...... красиви ).
Ето ти предложение:
Купи си едно Диско - Ленд Ровър осем цилиндъра 3,5 или 3,9 двигател.
Вдига си 160 на магистралата . Има как да му сложиш метан (няколко бутилки без да усетиш) и влизаш в бюджета.
Новите бутилки след 2009 година са по 22-25 кг метал при 10 кг метан.
Полуоските ще издържат твоите проби. Ще остане място за 5 човека,кучето и неговите братя и сестри.
Може да го тунинговаш колкото и както искаш - кеф ти готови кеф ти твои изобретения.
Какво и колко може този джип в сравнение с посочените астри и хонди ......скоро ще разбереш.
И да - много хора караме на метан. От години ...........доста повече отколкото може да си представиш.
Но никой от нас не кара джип на метан в гората. Прекалено сериозно ползваме джипките по предназначение.
Скоро ще разбереш за какво ти говорят колегите преди мен.
КОлега - от ОПЕЛи разбираш (така си мисля , защото аз не разбирам и твоите мнения изглеждат ...... красиви ).
Ето ти предложение:
Купи си едно Диско - Ленд Ровър осем цилиндъра 3,5 или 3,9 двигател.
Вдига си 160 на магистралата . Има как да му сложиш метан (няколко бутилки без да усетиш) и влизаш в бюджета.
Новите бутилки след 2009 година са по 22-25 кг метал при 10 кг метан.
Полуоските ще издържат твоите проби. Ще остане място за 5 човека,кучето и неговите братя и сестри.
Може да го тунинговаш колкото и както искаш - кеф ти готови кеф ти твои изобретения.
Какво и колко може този джип в сравнение с посочените астри и хонди ......скоро ще разбереш.
И да - много хора караме на метан. От години ...........доста повече отколкото може да си представиш.
Но никой от нас не кара джип на метан в гората. Прекалено сериозно ползваме джипките по предназначение.
Скоро ще разбереш за какво ти говорят колегите преди мен.
Коментар