Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

    Първоначално публикуван от mishev3006 Преглед на мнение
    Рънър 3000 кубика.Харчи доста малко на метан,а ако усетиш загуба на мощност по някой кален баир,просто минаваш на бензин.
    Има голям багажник,търкаля 31-ци без проблем и се повдига сравнително евтино.
    Ти ли имаш такъв ... каран на метан? Ако може да ми дадеш отговори на същите въпроси, които пуснах към колегата с Фронтерата.Колко км си му навъртял на това гориво ... колко харчи ... къде са бутилките ... гледах една снимка на ед Рънър с бутилка вкарана под пода ... доста голяма ... явно има някакво място там подходящо за целта.

    Коментар


    • #17
      От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

      Първоначално публикуван от mohera Преглед на мнение
      Ето една тема за метан http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=12576

      Още една http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=114538

      Това само от едно търсене. Предполагам има и още обсъждани теми, просто пробвай с различни думи в търсенето, дори с конкретни марки и двигатели.

      Успех

      п.п. Ето тук http://offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=173 ако се поразровиш ще стесниш кръга за избор или поне ще се насочиш към няколко модела. Предполагам тези който стават за газ, ще стават и за метан.
      Супер ама тия теми ги видях и честно казано не са ми полезни с нищо ... в тях се коментира или спори за това дали на газ или метан е по-добре ... колко пари излиза с едното гориво ... колко с другото ... колко струват системите.... бла бла за Любо Ганев. Дали обикновен или метанов инж... пластмасови колектори и прочие.Тия неща съм ги чел едно време преди да си купя кола на метан ... а карам такава от 4 години. За мен е важно някъв сравинително голям мотор, който е изпитан с голям пробег на това гориво без да е имал проблем с клапаните или буталата... все пак метана гори при по-висока температура от газта ... и значително по-висока от бензина.Отделно предпочитам голяма кубатура ... гори бавно и метанчето обича нискооборотни машини. Под ставане на газ ... всяка една кола става ... въпроса е да е изпитана в дълги преходи ... не някой да си е сложил преди 5000км и да ми каже ... супер е ... върви добре и харчи малко ... и на следващата смяна на маслото да си свали и главата ... и да се окаче, че и буталата му са се събрали от високата температура на горене ... и са почнали да правят елипса в цилиндрите.

      Коментар


      • #18
        От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

        Здравей,колега.По темата да кажа първо-не съм имал кола на метан,не съм карал и нямам намерение да карам-причене много и не ми се изтъкват.Второ-по тия условия и по изказаните мнения не виждам защо не се насочиш към Джипа-Г-класата на МБ.Има всякакви модификации и двигатели.Няма да имаш проблем с проходимост,чупливост,пространство и обем пък и добре изглеждат.Това е мое лично мнение и мечта.Успех в избора.
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар


        • #19
          От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

          Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
          ...защо не се насочиш към Джипа-Г-класата на МБ...
          Виж какво пише в заглавието на темата: "около 5-6к"
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • #20
            От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

            Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
            Виж какво пише в заглавието на темата: "около 5-6к"
            Съгласен,ама както го откъснеш.Дали е случайно че вървят скъпо?
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #21
              От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

              Карам метан / ГЧ от подписа/. Бутилката е 15,30 кг. Събира се в багажника и остава място колкото ми е необходимо. За твоите цели - лабрадора ще си е рахат там . Според терна разхода варира от 85-105 мили с една бутилка. Газеното е обикновено /не е инжектор/. Определено събаря мощността и си ползвам копчето за бензин, като по-често ми се налага за асфалт от колкото за черния път или през нивата. Дори в тези случаи предпочитам основно метана, защото не се юрка толкова като настъпиш педала. По жипката нямам лифтове и доработки. Опитвам се да я поддържам в добро /не отлично/ състояние. Чаркове има и ако ги поръчваш от щатите излизат евтино, освен когато Жоро ЦСКА не успее да ги шипне с нещо друго . Моторът е голям и поема доста чорби - масла, антифризи. Автоматичната СК и диференциалите също събират доста. Една пълна смяна с филтри и т.н. излиза 600-700 лв. без цигании. Въпросния ГЧ го взех в началото на годината, но го карам от 3 г. /беше на приятел/. "Глупава" кола е не се чупи лесно. Ползвам я основно за риба и не я жаля. На последък и жена ми я кара през седмицата до работа и обратно - удобна и е, лено се кара и в града но си заема място при паркиране... Зимата я карам с кални гуми - доста са шумни по асфалт, но пък съм малко по-уверен из калта /което не винаги е плюс /. На газ свети "check engine", ама не съм тръгнал да правя опити да го "лъжа". Ако се сещаш нещо - питай.
              Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

              Коментар


              • #22
                От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                Мерси ... общо взето нещата клонят към Фронтера 2.2 защото за съжаление няма 2.0 в дълга база до колкото знам. Отделно ще проуча дали може да се сложи Ц20ХЕ опелов мотор на Фронтерата ... който е 2.0 16клапана 150 коня ... доста корав мотор, отделно може да се позасили с някви къси пари... имах такъв в купе на Астра ГСИ. И другия вариант е Хонда ЦРВ ... вярно имат проблеми с клапаните ... за някъв пробег от 50хил км се пише ... дори да се наложи да сменя клапани на такъв пробег не мисля, че ще е проблем, или пък може направо да сложа глава от Б18 или Б16 ... и така ги правят около 200 коня от 2л мотор с приличен разход. От гледане на клипчета силно преимущество за Фронтерата по отношение на оффроуда ... кефи ме, че може да се кара само на задно с ЛСД диф.До колкото разбрах и без да се прави лифт влизат 31ци. Чудя се дори дали няма да ми свърши работа и късата база на Фронтерата ... няква идея дали има място за 2-3 бутилки метан легнали една до друга и евентуално да се сложи плоскост над тях и да се повдигне пода просто с около 25см.

                И по принцип не съм много запознат ... може ли да ми кажете с джип ... конкретно Фронтера ... може ли да се тегли платформа за 2 коли? И каравана до какво тегло ... 2400кг е допустимата пълна маса на Фронтера дълга база ... и 2200 на късата.

                Коментар


                • #23
                  От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                  Леле колега ,ти ни изтепа с тези двигатели ,коне магарета ,и прочее единици ,предназначени предимно за тъговските отдели.
                  При газифициране с обикновена газова уредба на двигател с инжекция,,веднага забравяш софтуерните коне.Значение има основно обема на двигателя.Та не разчитай от мотор 2 литра и елементарен карбуратор ,да извадиш върхови мощностти.Ако искаш да видиш реално изпълнение ,просто ми позвъни.
                  Румен Николов

                  0888 358 572

                  Коментар


                  • #24
                    От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                    Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                    Леле колега ,ти ни изтепа с тези двигатели ,коне магарета ,и прочее единици ,предназначени предимно за тъговските отдели.
                    При газифициране с обикновена газова уредба на двигател с инжекция,,веднага забравяш софтуерните коне.Значение има основно обема на двигателя.Та не разчитай от мотор 2 литра и елементарен карбуратор ,да извадиш върхови мощностти.Ако искаш да видиш реално изпълнение ,просто ми позвъни.
                    Ами реално за оффроуд няма да са ми потребни тия коне от 2.0 литра мотор ... но за извънградско ще са.Ясно ми е, че при джиповете по-важен в въртящия момент.Никога не бих сложил обикновена газова с плочка на кола, която е пълен инжекцион. Имам БМВ 330и Е46 с газов инжекцион с ремап правен на дино и колата върви перфектно на газ.Мотора, за който ти пиша не е карбуратор ... нещо си се объркал. До около 170 ще го направя за супер къси пари ... даже без да пипам разпределителните валове.Стандартно са 150 с катализатор и 156 без, който се слага на Кадет ГСИ.Отделно супер елементарно се турбинира ... има много проекти в Бг с турбо 2.0 литра мотори ... има и заводски Ц20ЛЕТ турбо мотор, който е 204 коня ... с прост ремап става около 250, слага се на вектра и калибра ... в Африка имаше и Астри дори. Реални изпълнения с опелови мотори съм видял доста, сега едни приятели правят Корса с около 260-270 коня с този мотор, участваха на 2 драг състезания в Унгария, на 11ти този месец ще карат и на Божурище.Не, че реално такъв мотор има смисъл да се прави за Фронтера, но все пак с леки модове ще е доста по-приятен за каране от 2.2-то ... а и по-икономичен.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                      Явно, че при толкоз много конски сили, за такива малки кубици и невероятни икономии на гориво при Опел Астра,Кадет, BMW и прочее плоскодънни автомобили, темата прави мощен ляв дрифт към раздела "Спам" .
                      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                      Коментар


                      • #26
                        От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                        Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                        Ами реално за оффроуд няма да са ми потребни тия коне от 2.0 литра мотор ... но за извънградско ще са.Ясно ми е, че при джиповете по-важен в въртящия момент.Никога не бих сложил обикновена газова с плочка на кола, която е пълен инжекцион. Имам БМВ 330и Е46 с газов инжекцион с ремап правен на дино и колата върви перфектно на газ.Мотора, за който ти пиша не е карбуратор ... нещо си се объркал. До около 170 ще го направя за супер къси пари ... даже без да пипам разпределителните валове.Стандартно са 150 с катализатор и 156 без, който се слага на Кадет ГСИ.Отделно супер елементарно се турбинира ... има много проекти в Бг с турбо 2.0 литра мотори ... има и заводски Ц20ЛЕТ турбо мотор, който е 204 коня ... с прост ремап става около 250, слага се на вектра и калибра ... в Африка имаше и Астри дори. Реални изпълнения с опелови мотори съм видял доста, сега едни приятели правят Корса с около 260-270 коня с този мотор, участваха на 2 драг състезания в Унгария, на 11ти този месец ще карат и на Божурище.Не, че реално такъв мотор има смисъл да се прави за Фронтера, но все пак с леки модове ще е доста по-приятен за каране от 2.2-то ... а и по-икономичен.
                        А ти защо не си вземеш направо една Корса с двигател 260-270 к.с., а си тръгнал да разпитваш тук как да скопиш джип. Щом е реално изпълнение, би трябвало да ти свърши работа...

                        П.П. Ако ще сменяш мотора, въпросът на темата ти се обезсмисля:
                        Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к
                        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                          Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                          ... Отделно предпочитам голяма кубатура ...
                          Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                          Мерси ... общо взето нещата клонят към Фронтера 2.2 защото за съжаление няма 2.0 в дълга база до колкото знам ...
                          Откога 2-литров двигател се брои за "голяма кубатура" ?!?
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Откога 2-литров двигател се брои за "голяма кубатура" ?!?
                            Откакто са го сложили в Корса.


                            Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                            И другия вариант е Хонда ЦРВ ... вярно имат проблеми с клапаните ... за някъв пробег от 50хил км се пише ... дори да се наложи да сменя клапани на такъв пробег не мисля, че ще е проблем...
                            Тоя пробег от 50 000км за който си чел, малко не си го дочел. Човека там първо питаше дали има някой минал 50 000 на газ, после не знам колко си хиляди на метан и т.н - водеше статистика един вид . За клапаните на CR-V също е писано - редовно регулиране на газовата и на клапаните и не би трябвало да имаш проблем.
                            Оргинални клапани са по 140лв броя, което ако не ти е проблем е добре. Иначе Dokuro япоснки са по 10-12лв.
                            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                              Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                              Явно, че при толкоз много конски сили, за такива малки кубици и невероятни икономии на гориво при Опел Астра,Кадет, BMW и прочее плоскодънни автомобили, темата прави мощен ляв дрифт към раздела "Спам" .
                              Явно не знаеш какво е спам... а и не виждам каква е личната ти драма с това, че джип би се движил с мотор, който се слага и на лек автомобил ... то при Фронтера и без това 2.0 115 коня мотора се слага в "плоскодънни автомобили" А това, че търся вариант да го направя по-жив с цел да си подържа безпроблемно 150-160 на магистрала на по-стъмните участаци, и да изпреварвам малко по-лесно ... не виждам какво толкова ви провокира да напишете тези постчета.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                                Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                                А ти защо не си вземеш направо една Корса с двигател 260-270 к.с., а си тръгнал да разпитваш тук как да скопиш джип. Щом е реално изпълнение, би трябвало да ти свърши работа...

                                П.П. Ако ще сменяш мотора, въпросът на темата ти се обезсмисля:
                                Нещо доста неадекватен пост си спретнал ... не си търся корса защото ... чети бавно и внимателно ... търся джип за лек оффроуд с възможности за приятно управление и возене извънградско и градско ... дълга база за да и возя бутилките, кучето и малко багаж.С възможност за работа на метан ... при Фронтерата съществува тази възможност ... дали със стандартния мотор или с насаждане на друг опелов мотор ... все тая.Демек не съм оффтопик ... просто споделих възможностите при Фронтера за малко ъпгрейд по отношение на мотор. Не разбрах как точно ще скопя джипа ... ще ми обясниш ли, кое точно ще му скопя, като му сложа по-силен мотор?

                                Обезмисля се темата от заядливи постове, като твоя ... а

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X