Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Откога 2-литров двигател се брои за "голяма кубатура" ?!?
    Е къде съм написал, че е голяма кубатура? За тва ме дразни заводския 2.0 115 коня и онова недоразумение 2.2 екотек ... и си мисля варианти за подобрение. Ц20ХЕ пак е 2.0 литра но е легендарен мотор разработен от косуърт и съм сигурен, че ще бута прилично тва нещо Фронтерата. Виждал съм как върви Вектра 4х4 с тоя мотор с 4 човека в нея ... горе долу нещо такова или малко по-бавно ще е и фронтерата с малко позасилен мотор.А някой ден защо не и Фронтера с Ц20ЛЕТ мотор...

    http://www.zeperfs.com/duel1177-635.htm


    Ето, че могло дори да се дрифти с Фронтера хаха

    Коментар


    • #32
      От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

      Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
      Откакто са го сложили в Корса.




      Тоя пробег от 50 000км за който си чел, малко не си го дочел. Човека там първо питаше дали има някой минал 50 000 на газ, после не знам колко си хиляди на метан и т.н - водеше статистика един вид . За клапаните на CR-V също е писано - редовно регулиране на газовата и на клапаните и не би трябвало да имаш проблем.
      Оргинални клапани са по 140лв броя, което ако не ти е проблем е добре. Иначе Dokuro япоснки са по 10-12лв.
      Е стигне ли се до проблем с клапаните много ясно, че няма да купя стандартни ... продават се перформънс клапани за турбо проекти, които държат на много по-високи температури и натоварвания. По света доста ги турбинират ЦРВ-тата ... не знам как им държат тънките полуоски.


      Коментар


      • #33
        От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

        Колега изобщо не ти трябва джип... Вземи си едно миниванче, на опел примерно зафира. Нисък разход, висока скорост, ще има място и за кучето и за бутилките

        Метанова фронтера със 160 км в час ми прилича по-скоро на неуправляема ракета, отколкото на джип ))

        Коментар


        • #34
          От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

          Поредния излишен пост в тази тема ... я сега ме светни защо нямам нужда от джип, а трябва да си купя ван ... ти ли си по-светнат с потребностите ми?Или само вановете и "плоскодънните автомобили" могат да се карат на алтернативни горива и със 150-160 по магистрала? 150-160 много сериозна скорост ли е за теб ... ти си от тези с 80км/ч по магистралта, които карат на бензин и пестят гориво с възможно най-икономичната скорост. Имам Пунто 1.1 на метан 55 коня ... най-вероятно на метан е 45 коня ... и по магистралите карам със 120-130 ... и не мога да повярвам ... изпреварвам всички все едно са спряли ... а то кво ... карат на бензин и им е скъпо да карат с максимално допустимата скорост ... и айдеее 80-90. Обаче същите тия влизат по форумите и пишат разни глупотевици като стане въпрос за метан и газ...

          Неуправляема ракета... кое ще я направи неуправляема ... даже може да стане с по-добро разпределение на товара с едни 60-70кг в багажника. И като се има предвид, че е с ЛСД отзад ... нищо чудно да си подобри и проходимоста в сняг и кални терени. Я сега обясни ти как ще стане по-неуправляема от метана ... или от малко по-силен мотор с около 30 коня... много ми е интересно.

          Коментар


          • #35
            От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

            Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
            ... я сега ме светни защо нямам нужда от джип, а трябва да си купя ван ... ти ли си по-светнат с потребностите ми?Или само вановете и "плоскодънните автомобили" могат да се карат на алтернативни горива и със 150-160 по магистрала? 150-160 много сериозна скорост ли е за теб ... ти си от тези с 80км/ч по магистралта, които карат на бензин и пестят гориво с възможно най-икономичната скорост. ...
            Ако искаш да се юркаш със 150-160 по магистралата, наистина не ти трябва джип. Поне не и повечето, които можеш да купиш с посочения от тебе бюджет ...

            А ако не ме лъже паметта, максималната скорост на Фронтера-та беше около 160. На бензин.

            Да се подиграваш някому, че бил карал икономично, при положение, че искаш да купуваш евтин таралясник, който да караш на метан, някакси ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #36
              От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

              Вангелис,успокой се малко!Аз не мога да разбера,как изобщо може да се пусне подобна тема!? Оня другия пък - витара или спортидж,абе вземи си каквото ти харесва,може ли да слушаш кой какво ти казва!?То,ако трябваше да е така,всички щяхме да караме голфове.Толкова ли няма никой на втория етаж та да прецени сам индивида,още повече,че виждам не си "бос" на тема коли!Адски срамни теми са това за тия избори.Разбирам да се пита за някакво определено качество или конкретно сравнение на някакви данни или възможности,а то - къв джип,ама жълтия или зеления!Кво стаа тука!!!!Аз лично съм фен на опел АСТРА F ,но фронтера и да ми я подарят ще я продам на части та поне някой да има полза от нея...

              Коментар


              • #37
                От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                А,...бе, това е майтап, само да разберем от кого.....
                VARADERO SD2

                Коментар


                • #38
                  От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                  Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                  Поредния излишен пост в тази тема ... я сега ме светни защо нямам нужда от джип, а трябва да си купя ван ... ти ли си по-светнат с потребностите ми?Или само вановете и "плоскодънните автомобили" могат да се карат на алтернативни горива и със 150-160 по магистрала? 150-160 много сериозна скорост ли е за теб ... ти си от тези с 80км/ч по магистралта, които карат на бензин и пестят гориво с възможно най-икономичната скорост. Имам Пунто 1.1 на метан 55 коня ... най-вероятно на метан е 45 коня ... и по магистралите карам със 120-130 ... и не мога да повярвам ... изпреварвам всички все едно са спряли ... а то кво ... карат на бензин и им е скъпо да карат с максимално допустимата скорост ... и айдеее 80-90. Обаче същите тия влизат по форумите и пишат разни глупотевици като стане въпрос за метан и газ...

                  Неуправляема ракета... кое ще я направи неуправляема ... даже може да стане с по-добро разпределение на товара с едни 60-70кг в багажника. И като се има предвид, че е с ЛСД отзад ... нищо чудно да си подобри и проходимоста в сняг и кални терени. Я сега обясни ти как ще стане по-неуправляема от метана ... или от малко по-силен мотор с около 30 коня... много ми е интересно.
                  Колега ти карал ли си някога джип със 160 км/ч ? Явно не...
                  А пък по голяма глупост на бях чул, тези дето карали на бензин не можели да си позволят да натискат педала как ли тези прости хорица не са открили топлата вода и не са си сложили метанец

                  Коментар


                  • #39
                    От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                    - Някои хора са били навсякъде и знаят всичко ! - възкликнал професор Брадестилов, след спиране на тока и реплика на студент.
                    Знаете при какви обстоятелства .
                    При офроуд преходите, дрифта е силно нежелателно явление. Щом си вземеш джип /фронтерата е абсолютно пригодна за подобни изпълнения, но без тия чип тунинги/, и увиснеш веднъж на влажна поляна със страничен наклон, завършваща с урва, веднага ще разбереш за какво говорим всички. Също така често срещана опасна ситуация е да започнеш заход по стръмен кален баир и към края да разбереш, че въртящия момент не ти достига, защото двигателя е излязъл от обороти. Връщането назад е кошмар. Аз съм с Пропан Бутан, но винаги в подобна сиуация обръщам на бензин. Джиповете ми са по 4000 кубика и около 200 коня, но с огромен въртящ момент.
                    Много уважавани в момента колеги са започвали тук със спорове. Един дори си направи лифт със стоманени тръби, от твърдоглавие. После разбира се влезе в ритъм и разбра, че никой тук не е злонамерен, освен опасните ситуации съпътстващи походите ни.
                    Надявам се и ти да се приобщиш.

                    П.С. Във форума не се поощряват нарушаения на ЗДП. А тия 160 километра в час, може би в Германия ?
                    Последно редактирано от Nik Nikolov; 03-09-11, 01:55.
                    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                    Коментар


                    • #40
                      От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                      Явно, че при толкоз много конски сили, за такива малки кубици и невероятни икономии на гориво при Опел Астра,Кадет, BMW и прочее плоскодънни автомобили, темата прави мощен ляв дрифт към раздела "Спам" .
                      +1

                      Четейки темата се сетих за една друга тема свързана с "водорода, електролизната клетка и дизеловия ДВГ" . На пръв поглед нищо общо ама явно ще си правят темите компания в един друг раздел.

                      Искрено се надявам темата с присаждането на мотори да не е поредния балон. Ако се реализира ще я следя с интерес щото след година-две съм планувал да сглобя 4х4 "Франкенщайн" с 230KW+ "сърце".
                      Последно редактирано от Жеко Жеков; 03-09-11, 01:44. Причина: правопис
                      Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

                      Коментар


                      • #41
                        От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Ако искаш да се юркаш със 150-160 по магистралата, наистина не ти трябва джип. Поне не и повечето, които можеш да купиш с посочения от тебе бюджет ...

                        А ако не ме лъже паметта, максималната скорост на Фронтера-та беше около 160. На бензин.

                        Да се подиграваш някому, че бил карал икономично, при положение, че искаш да купуваш евтин таралясник, който да караш на метан, някакси ...
                        Ами едни си позволяват да се подиграват за алтернативните горива ... други пък си позволяваме да им се подиграваме, че нямат пари да си ги карат на бензин. Аз евтин таралясник искам да си купя за да ми седи пред блока ... и предпочитам по-скъп автомобил... от тия с плоското дъно. Пък и по-лесно се прежалва евтина джипка ...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                          Първоначално публикуван от noel Преглед на мнение
                          Колега ти карал ли си някога джип със 160 км/ч ? Явно не...
                          А пък по голяма глупост на бях чул, тези дето карали на бензин не можели да си позволят да натискат педала как ли тези прости хорица не са открили топлата вода и не са си сложили метанец
                          Не те карат с 80км/ч на магистралата понеже над тая скорост е прекалено страшно ...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                            Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                            - Някои хора са били навсякъде и знаят всичко ! - възкликнал професор Брадестилов, след спиране на тока и реплика на студент.
                            Знаете при какви обстоятелства .
                            При офроуд преходите, дрифта е силно нежелателно явление. Щом си вземеш джип /фронтерата е абсолютно пригодна за подобни изпълнения, но без тия тунинги/, и увиснеш веднъж на влажна поляна със страничен наклон, завършваща с урва, веднага ще разбереш за какво говорим всички. Също така често срещана опасна ситуация е да започнеш заход по стръмен кален баир и към края да разбереш, че въртящия момент не ти достига, защото двигателя е излязъл от обороти. Връщането назад е кошмар. Много уважавани в момента колеги са започвали тук със спорове. Един дори си направи лифт със стоманени тръби, от твърдоглавие. После разбира се влезе в ритъм и разбра, че никой тук не е злонамерен, освен опасните ситуации съпътстващи походите ни.
                            Надявам се и ти да се приобщиш.

                            П.С. Във форума не се поощрява нарушаване на ЗДП. А тия 160 километра в час, може би в Германия ?
                            ОК но мен ме кефи идеята да имам джип с който зимата да се качвам на Витоша и да си подрифтя от време на време ... тоест едното за сметка на другото ... пък и за оффроуд става.Може би ти не разбираш удоволствието от дрифта ... а направен с джипка ще е още по-фън.Сигурно можеш да измислиш и варианти в който ЛСД-то отзад ще помогне нали? Добре за въртящия момент ... ако имаш предвид, че от метана ще почине много ... въртящия момента там където му е пика няма да пострада ... ще пострада във високите обороти.Ако имаш друго предвид, че 2.0 литра и около 200нм са малко ... нямам опит с джип ... може и да си прав ... но гледах доста клипчета с бензинови Фронтери 2.0 или 2.2 и всичките си драпаха по стръмните баири. Има го варианта за 3.2 ... ама за тоя мотор още почти нищо не съм прочел ... ако е корав като по-малките бензинки бих се замислил, но харчи мнооого повече ... и теглото на Фронтерката нараства с него ... което е минус. Най-вероятно ще взема 2.2 ... и ще го сменя като се счупи ...и до тогава ще знам от какво имам нужда.Може пък да ми втекне нещо и да се откажа от Фронтерата ... ЦРВ-то още не го изключвам като вариант ... братовчед ми има ЦРВ и скоро ще го накарам да ми даде да го покарам малко.Имам и познат с ЦРВ, който е правил номера със сменената втек глава ... и там мога да придобия някви впечатления какъв е резултата след тоя мод.

                            Относно 150-160-те км/ч ... до 20км над ограниченията карам редовно и много хора го правят просто защото радарите се пускат да засичат от 20 нагоре.На магистрала до 160 като лъже километража с 10 ... 150 реални ... на първокласен път 110 вместо 90. Не знам как е с Фронтера ... но с кола ми е скучно с тази скорост по магистрала.Сега ще скочат една дузина форумци, че съм убиец и какво ли не ... в Германия значи всички са за заключване.Ти спазваш ли стриктно ограниченията ... 50 градско? Ама честно ... нищо, че ще се наложи да ми отговориш във форума ... бъди честен.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                              Първоначално публикуван от Жеко Жеков Преглед на мнение
                              +1

                              Четейки темата се сетих за една друга тема свързана с "водорода, електролизната клетка и дизеловия ДВГ" . На пръв поглед нищо общо ама явно ще си правят темите компания в един друг раздел.

                              Искрено се надявам темата с присаждането на мотори да не е поредния балон. Ако се реализира ще я следя с интерес щото след година-две съм планувал да сглобя 4х4 "Франкенщайн" с 230KW+ "сърце".
                              Ами, ако се запаля няма да е балон ... а тук говорим за някво изпълнение за къси пари, Ц20ХЕ мотори има за по 1000лв.А взема ли ЦРВ няма да имам търпение да му сменя главата ... направо ще я поръчам сигурно преди да си направя каското.Навия ли си нещо на пръста ще го направя каквото и да ми коства... похарчил съм доста в проекти за коли, не ми пречи да го направя и за джипка, ако ме хване мерака.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Бензинов джип дълга база с мотор носещ на метан ... около 5-6к

                                Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                                Не те карат с 80км/ч на магистралата понеже над тая скорост е прекалено страшно ...
                                Хайде по-полека с перченето! Тук, слава богу, все още не е станало като голфаджийски форум.
                                Всеки кара с колкото е преценил и всеки разполага с парите си, както намери за добре. Като толкова се правиш на баровец, вземи си един джип с наистина голям двигател и си го карай на бензин, вместо да му пълниш багажника с тежки бутилки, та да направиш разхода по-поносим финансово.

                                Ако се пънеш да караш Фронтера или друг подобен джип със 150-160, наистина ще си в категорията на кандидат-убийците. С тегло около 2-та тона и по-високия си център на тежестта повечето джипове не са особено подходящи за подобни изпълнения, още по-малко по нашите пътища.
                                Германия хич не я давай за пример! Най-малкото, защото по магистралите им със сигурност няма участъци, в които човек да се чувства като на офроуд трасе.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X