Аз в описаната ситуация бих си взел някакъв СУВ под наем, ще свърши идеална работа и ще излезе в пъти по-евтино и безпроблемно. Според мен няма смисъл от кола, която не се кара редовно. Отделно, като е стара, все ще има нещо да се пипне.
За 2-3 пътувания Златоград-Гърция, няма смисъл да се поддържа цял джип. Колите се скапват от стоене на едно място, а и фиксираните разходи са сравнително много.
Аз в описаната ситуация бих си взел някакъв СУВ под наем, ще свърши идеална работа и ще излезе в пъти по-евтино и безпроблемно...
Мишо, тръгнеме ли в тая посока, ни джип, ни лодка ни трябва. В Гърция и лодки, и джипки под наем колкото щеш. Иска се само малко кинти. Но остава неудовлетворението на порасналото вече дете от липсата на собствени играчки.
Аз в описаната ситуация бих си взел някакъв СУВ под наем, ще свърши идеална работа и ще излезе в пъти по-евтино и безпроблемно. Според мен няма смисъл от кола, която не се кара редовно. Отделно, като е стара, все ще има нещо да се пипне.
За 2-3 пътувания Златоград-Гърция, няма смисъл да се поддържа цял джип. Колите се скапват от стоене на едно място, а и фиксираните разходи са сравнително много.
Миналият месец на Ситония ходих със СУВ - Тауран. Всичко вървеше добре докато не се изля един як дъжд и през черните пътища рукнаха реки. С Таурана стигнахме до първата такава рекичка и докато се чудехме дали да рискуваме един Патрол къса база профуча покрай нас. Човека спря и предложи да ни изчака ако закъсаме като пресичаме да ни изтегли. Като видяхме колко му потънаха гумите във водата докато прекосяваше потока, и се върнахме. Не успях да отида до доста продуктивно на лаврак място.
СУВ под наем за 3 години ще ми излелзе колкото един джип.
Ландкрузера който ще взема ще се кара ежедневно от зетя във Варна (купуваме го заедно). Той отговаря за поддръжката на джипа, за чистенето на рибата и осигуряването на бирата :-)))
Ако дадеш на някого една риба - ще го нахраниш за един ден, ако го научиш да лови риба - ще се отървеш от него за целият уикенд!
Докторе, защо все пак не погледнеш за някое читаво Land Rover Discovery II? Има кой да го ремонтира във Варна, чарковете са на поносими цени, избора в Англия е голям и можеш да го купиш на прилична цена.
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
Има ли Дискавъри което ще ми върши по-добра или същата работа за по-малко пари?
Тук се намират бензинови Дискавъри от 98 - 2000 година с ляв волан за около 5000 лири:
Ландкрузера който ще взема ще се кара ежедневно от зетя във Варна (купуваме го заедно). Той отговаря за поддръжката на джипа, за чистенето на рибата и осигуряването на бирата :-)))
Важно уточнение, аз мислех, че колата няма да се кара в БГ
По принцип на Тойота Д4Д мотора има проблем с дюзите, който лесно може да прерастне в нужда от нов двигател. Само че незнам, дали точно тази версия(първата) дава този дефект. Но ако го има, по-добре версията със 125кс., хем е и по-евтина.
А за Диското нищо незнам Обаче това сивото (4.0 бензин) изключително много ми харесва.
По- калпави, но по-евтини. Много по-евтини за подръжка втора употреба, но искат да се занимаваш. Според мен си заслужава. Но разни хора - разни идеали. Тойота по принцип не са разваля. Но само по принцип. Новите тойоти се чупят. Много. Поне тая дето я имаме вкъщи. За 90-95 не смея да давам мнеие. Но счупи ли се......сълзите ще са много. Щото и кинтите са много. Диско 2 има лична драма - елетрониката и то най-вече датчиците. Освен това...абе феновете на Диско са малско мазохисти. Ама знаем защо...
Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.
Ако взема Диско кой модел и двигател да търся? Бензинов, бензин с газ или дизел?
Кое гори повече Ландкрузер дизел илки Диско(бензин и дизел)?
Чувал съм че дисцо бензин са по-добри от дизела.
Ако дадеш на някого една риба - ще го нахраниш за един ден, ако го научиш да лови риба - ще се отървеш от него за целият уикенд!
Има Диско 1 (произвежда се до 1998 г. - това от първия ти линк) и Диско 2 (това от втория ти линк - продизвежда се 1998-2003 г.). Второто според мен е по-добро, но като казах електрониката дава проблеми. За вида на двигателя не мога да кажа дали да вземеш бензин или дизел, защото почти нищо не знам за бензините. Дизелите са по един за всеки модел- 113 к.с. за Диско 1 и 140 к.с. за Диско 2. Много здрави двигатели. И сравнително икономични (да речем под 10 литра дизел извънградско е реално постижим без проблем). Скоростите и раздатките също са доста здрави. На Диско 1 понякога се чупят диференциалите и като цяло мостовете му са по-слаби от на Диско 2. В България има вече доста хора, които могат да обслужват Диско. Тук във форума също. За мен лично Диско 2 е най-красивия джип въобще, а Диско 1 е на второ мяско. После са всички останали. Но това разбира се е лично мнение. И още нещо. И двата са "фул тайм", но Диско 1 е с блокаж на раздатката, докато при Диско 2 блокажът не се среща често, а вместо това се ползва електрониката. Дали има блокаж се познава по малкото лостче за скоростите. Купетата са алуминиеви - което ги прави по-леки, съответно по-икономични. Понякога текат от люковете. Диско 2 се среща понякога с въздушно окачване на задния мост. По принцип е добра идея, но старо дава проблеми и често го сменят с обикновено окачване. Тунингът се доста по-евтин от на Патрол и на Тойота, но и доста ограничен. Например не може да слагаш много големи гуми, без да режеш тенекиите. Това от мен. Ако имаш още въпрос питай- тук има доста хора с Диско и ще ти помогнат.
Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.
Има Диско 1 (произвежда се до 1998 г. - това от първия ти линк) и Диско 2 (това от втория ти линк - продизвежда се 1998-2003 г.). Второто според мен е по-добро, но като казах електрониката дава проблеми. За вида на двигателя не мога да кажа дали да вземеш бензин или дизел, защото почти нищо не знам за бензините. Дизелите са по един за всеки модел- 113 к.с. за Диско 1 и 140 к.с. за Диско 2. Много здрави двигатели. И сравнително икономични (да речем под 10 литра дизел извънградско е реално постижим без проблем). Скоростите и раздатките също са доста здрави. На Диско 1 понякога се чупят диференциалите и като цяло мостовете му са по-слаби от на Диско 2. В България има вече доста хора, които могат да обслужват Диско. Тук във форума също. За мен лично Диско 2 е най-красивия джип въобще, а Диско 1 е на второ мяско. После са всички останали. Но това разбира се е лично мнение. И още нещо. И двата са "фул тайм", но Диско 1 е с блокаж на раздатката, докато при Диско 2 блокажът не се среща често, а вместо това се ползва електрониката. Дали има блокаж се познава по малкото лостче за скоростите. Купетата са алуминиеви - което ги прави по-леки, съответно по-икономични. Понякога текат от люковете. Диско 2 се среща понякога с въздушно окачване на задния мост. По принцип е добра идея, но старо дава проблеми и често го сменят с обикновено окачване. Тунингът се доста по-евтин от на Патрол и на Тойота, но и доста ограничен. Например не може да слагаш много големи гуми, без да режеш тенекиите. Това от мен. Ако имаш още въпрос питай- тук има доста хора с Диско и ще ти помогнат.
Благодаря за изчерпателният отговор!
Какво ще кажеш за това диско2 което се продава на близо до нас? Да отида ли да го пробвам?
Мога да си го взема да си го карам в Англия за риба ако гори 10/100.
Обърни внимание на цената!
Коментар