От: За колегите фенове на 'Мириканските 4х4 - дайте акъл за возило 4х4
faster, мисля, че подхождаш малко предубедено. Наистина споменатите машини са мощни, но това не ги прави по-добри по подразбиране. Съвета ти за стар американски трак е супер за офроуд ентусиаст и фен на големите машини, но едва ли ще е най-добрият избор за студент който трябва да пътува 40 км на ден в едната посока. Едва ли ще е склонен да хвърля 500-600$ на месец само за гориво( 20 дни х 20 литра х 1.40$=560). Отделно намирането на запазен екземпляр от гореспоменатите.
Малко инфо за да изясня какво искам да кажа
Средно на година в Квебек падат малко над 3 метра сняг (316 см според Environment Canada )
Температурата под -30 не е невъзможна. Това без да броим вятъра. Виждал съм сняг поръсен със сол и не се топи.
Дистанционно запалване на колите е нещо обичайно.
Дали бих карал нещо старо, голямо и ръждиво, което ще се стопли малко преди да пристигна там закъдето съм тръгнал? Не, не бих. Особенно, ако ще трябва и да плащам здраво за това удоволствие.
Дали бих карал нещо ново, голямо и здраво, че и удобно на това отгоре? О да, с удоволствие, стига да мога да си го позволя.
Transports Quebec
Did you know that…
1.3 million tons of road salt are spread on Quebec roads every winter, including 700,000 tons on roads managed by the MTQ.
В превод: Сол се сипе здраво
Прилича на условията в България, но има малки разлики
. Ей заради тия малки разлики се преместих на 4000 км на запад от Монреал( Монреал е в Квебек) по настояване на половинката.
Още един линк за улеснение при избор на кола според разхода. Сайта е на канадско министерство т.е. официален. Може да сравняваш колите на канадския пазар от 1995 до 2011 година.
Natural Resources Canada, Compare Vehicles
faster, мисля, че подхождаш малко предубедено. Наистина споменатите машини са мощни, но това не ги прави по-добри по подразбиране. Съвета ти за стар американски трак е супер за офроуд ентусиаст и фен на големите машини, но едва ли ще е най-добрият избор за студент който трябва да пътува 40 км на ден в едната посока. Едва ли ще е склонен да хвърля 500-600$ на месец само за гориво( 20 дни х 20 литра х 1.40$=560). Отделно намирането на запазен екземпляр от гореспоменатите.
Малко инфо за да изясня какво искам да кажа
Средно на година в Квебек падат малко над 3 метра сняг (316 см според Environment Canada )
Температурата под -30 не е невъзможна. Това без да броим вятъра. Виждал съм сняг поръсен със сол и не се топи.
Дистанционно запалване на колите е нещо обичайно.
Дали бих карал нещо старо, голямо и ръждиво, което ще се стопли малко преди да пристигна там закъдето съм тръгнал? Не, не бих. Особенно, ако ще трябва и да плащам здраво за това удоволствие.
Дали бих карал нещо ново, голямо и здраво, че и удобно на това отгоре? О да, с удоволствие, стига да мога да си го позволя.
Transports Quebec
Did you know that…
1.3 million tons of road salt are spread on Quebec roads every winter, including 700,000 tons on roads managed by the MTQ.
В превод: Сол се сипе здраво
Прилича на условията в България, но има малки разлики

Още един линк за улеснение при избор на кола според разхода. Сайта е на канадско министерство т.е. официален. Може да сравняваш колите на канадския пазар от 1995 до 2011 година.
Natural Resources Canada, Compare Vehicles
Коментар