От: За свободно време, умерен офроуд, рибарлък... ЛР Дискавъри II или Нисан Патрол Y6
Колеги, благодаря за любезността и отговорите, които получих. За себе си мисля, че окончателно взех решение – дълъг Нисан Патрол y61 с трилитровия двигател.
Мотивите на всеки един от нас за ориентация към един или друг модел всъдеход са различни и те са обусловени най-вече от няколко фактора: финансови ср-ва, които е склонен човек да отдели за това; време, което би могъл /реално/ да посвети на возилото; къде и как ще са експлоатира; предишен опит /ако има такъв/ с подобни автомобили; намерения за един средносрочен период /3-5 години/ по отношение на всъдехода; това какво иска от него; стил, начин на живот и мироглед към нещата.
Не искам да ставам досаден с питанията си, още повече, каквато и да е дилемата – човек трябва сам да си я реши. Идеята ми за стъкмяване на експедиционен автомобил е породена и от визията ми за употреба на един автомобил 4х4, както може би и от руската жилка в кръвта ми.
В тази насока, всеки един добронамерен съвет ще ми бъде ценен. Разбира се, че ще дойде ред да почерпя /постепенно – с приобщаването ми към тази общност/ за това, пък и не само. Едно е сигурно – че имам голямо желание за това.
Защо не Тойота?: Трудно ми е еднозначно да обясня! Може би една от основните причини е скъпата поддръжка. Има и още нещо: автомобила някакси „не ми говори” – просто това не е Моя автомобил. Докато, като застана до един Патрол и като че ли дилемите ми приключват: това е той – този в когото бих инвестирал време, средства, емоция, .... всичко. Цялото ми Аз.
Разбирам, че това не може да бъде сериозен аргумент, но за мен това просто е така.
Иначе, съм съгласен, че за моите цели концепцията: предно окачване независимо, задно зависимо, е може би идеална, но именно здравината на Патрола като окачване, трансмисия е нещото, което ме спечели.
По съвет на Андро – ще се посветя на допълнително ограмотяване. Темата за ЛР Диско 2 и неговата покупка я бях прочел отдавна, но именно от това се породиха и горните ми въпроси, защото там не намерих отговор. В тази насока ще ми бъде особено полезна една тема от форума, която бях срещнал, описваща подробно и нагледно за различните типове диференциали и блокировки.
Специални благодарности на Андро и за възможността за консултация по телефона. Като му дойде времето – ще се възползвам. Мисля, че ще имам какво да питам, а дотогава /може би/ - и на какво да отговоря.
Поздрави. Имайте лек и успешен ден.
Колеги, благодаря за любезността и отговорите, които получих. За себе си мисля, че окончателно взех решение – дълъг Нисан Патрол y61 с трилитровия двигател.
Мотивите на всеки един от нас за ориентация към един или друг модел всъдеход са различни и те са обусловени най-вече от няколко фактора: финансови ср-ва, които е склонен човек да отдели за това; време, което би могъл /реално/ да посвети на возилото; къде и как ще са експлоатира; предишен опит /ако има такъв/ с подобни автомобили; намерения за един средносрочен период /3-5 години/ по отношение на всъдехода; това какво иска от него; стил, начин на живот и мироглед към нещата.
Не искам да ставам досаден с питанията си, още повече, каквато и да е дилемата – човек трябва сам да си я реши. Идеята ми за стъкмяване на експедиционен автомобил е породена и от визията ми за употреба на един автомобил 4х4, както може би и от руската жилка в кръвта ми.
В тази насока, всеки един добронамерен съвет ще ми бъде ценен. Разбира се, че ще дойде ред да почерпя /постепенно – с приобщаването ми към тази общност/ за това, пък и не само. Едно е сигурно – че имам голямо желание за това.
Защо не Тойота?: Трудно ми е еднозначно да обясня! Може би една от основните причини е скъпата поддръжка. Има и още нещо: автомобила някакси „не ми говори” – просто това не е Моя автомобил. Докато, като застана до един Патрол и като че ли дилемите ми приключват: това е той – този в когото бих инвестирал време, средства, емоция, .... всичко. Цялото ми Аз.
Разбирам, че това не може да бъде сериозен аргумент, но за мен това просто е така.
Иначе, съм съгласен, че за моите цели концепцията: предно окачване независимо, задно зависимо, е може би идеална, но именно здравината на Патрола като окачване, трансмисия е нещото, което ме спечели.
По съвет на Андро – ще се посветя на допълнително ограмотяване. Темата за ЛР Диско 2 и неговата покупка я бях прочел отдавна, но именно от това се породиха и горните ми въпроси, защото там не намерих отговор. В тази насока ще ми бъде особено полезна една тема от форума, която бях срещнал, описваща подробно и нагледно за различните типове диференциали и блокировки.
Специални благодарности на Андро и за възможността за консултация по телефона. Като му дойде времето – ще се възползвам. Мисля, че ще имам какво да питам, а дотогава /може би/ - и на какво да отговоря.
Поздрави. Имайте лек и успешен ден.
Коментар