Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За свободно време, умерен офроуд, рибарлък... ЛР Дискавъри II или Нисан Патрол Y61

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: За свободно време, умерен офроуд, рибарлък... ЛР Дискавъри II или Нисан Патрол Y6

    Колеги, благодаря за любезността и отговорите, които получих. За себе си мисля, че окончателно взех решение – дълъг Нисан Патрол y61 с трилитровия двигател.
    Мотивите на всеки един от нас за ориентация към един или друг модел всъдеход са различни и те са обусловени най-вече от няколко фактора: финансови ср-ва, които е склонен човек да отдели за това; време, което би могъл /реално/ да посвети на возилото; къде и как ще са експлоатира; предишен опит /ако има такъв/ с подобни автомобили; намерения за един средносрочен период /3-5 години/ по отношение на всъдехода; това какво иска от него; стил, начин на живот и мироглед към нещата.

    Не искам да ставам досаден с питанията си, още повече, каквато и да е дилемата – човек трябва сам да си я реши. Идеята ми за стъкмяване на експедиционен автомобил е породена и от визията ми за употреба на един автомобил 4х4, както може би и от руската жилка в кръвта ми.
    В тази насока, всеки един добронамерен съвет ще ми бъде ценен. Разбира се, че ще дойде ред да почерпя /постепенно – с приобщаването ми към тази общност/ за това, пък и не само. Едно е сигурно – че имам голямо желание за това.

    Защо не Тойота?: Трудно ми е еднозначно да обясня! Може би една от основните причини е скъпата поддръжка. Има и още нещо: автомобила някакси „не ми говори” – просто това не е Моя автомобил. Докато, като застана до един Патрол и като че ли дилемите ми приключват: това е той – този в когото бих инвестирал време, средства, емоция, .... всичко. Цялото ми Аз.
    Разбирам, че това не може да бъде сериозен аргумент, но за мен това просто е така.

    Иначе, съм съгласен, че за моите цели концепцията: предно окачване независимо, задно зависимо, е може би идеална, но именно здравината на Патрола като окачване, трансмисия е нещото, което ме спечели.

    По съвет на Андро – ще се посветя на допълнително ограмотяване. Темата за ЛР Диско 2 и неговата покупка я бях прочел отдавна, но именно от това се породиха и горните ми въпроси, защото там не намерих отговор. В тази насока ще ми бъде особено полезна една тема от форума, която бях срещнал, описваща подробно и нагледно за различните типове диференциали и блокировки.

    Специални благодарности на Андро и за възможността за консултация по телефона. Като му дойде времето – ще се възползвам. Мисля, че ще имам какво да питам, а дотогава /може би/ - и на какво да отговоря.

    Поздрави. Имайте лек и успешен ден.

    Коментар


    • #17
      От: За свободно време, умерен офроуд, рибарлък... ЛР Дискавъри II или Нисан Патрол Y6

      Патрулът е чудесен автомобил, но не се заблуждавай, че е евтин за поддръжка и нищо не се чупи по него. Бих те посъветвал да преосмислиш "концепцията" и да си оставиш леката кола като ежедневен автомобил и да си вземеш по-евтин джип за разходки.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        От: За свободно време, умерен офроуд, рибарлък... ЛР Дискавъри II или Нисан Патрол Y6

        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
        ... Бих те посъветвал да преосмислиш "концепцията" и да си оставиш леката кола като ежедневен автомобил и да си вземеш по-евтин джип за разходки.
        Напълно подкрепям предложението за един ижедневен автомобил и един ( макар и по-евтин) джип за в гората. От личен опит смятам, че един автомобил да се ползва пълноценно в гората и за ежедневно каране е неудобно!
        Успех!
        Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
        Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

        Коментар


        • #19
          От: За свободно време, умерен офроуд, рибарлък... ЛР Дискавъри II или Нисан Патрол Y6

          Колегите са прави, ако не си готов по добре помисли! А ако искаш нещо повече от стандартна машина се бъркаш в джоба , нама как . Например за ЛР блукажа също е 1000 евро.. Да не говорим за всички останали дреболиики дето ще ти се завие свят.А мислил ли си за УАЗ,спомена за някаква руска жилка... Просто се опитвам да ти кажа че подръжката на един такав джип/зависи за какво и как го ползваш де/ не е никак евтина. Прочети тва онова, инфо много.

          Поздрави..
          Георги 00356/ 77777016 Малта
          Lаnd Rover 110 /Series II‎

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X