Колеги да внеса малко яснота след днешните опити.
Гърнето го свалих, и оставих уаза само на тръба.
Монтирах новия карбуратор К135 от Виетнамка, с жило карба не е дупчен за газ.
Премахнах горивната помпа и сложих съд на самотек да храни карбуратора.
Вакуума си го вързах от карбуратора към делкото.
Проверих на ново центровката на запалване и всичко беше точно.
От там се почна, почистване на замасяването на комутатора, клемите към него и контактен спрей.
Смяна на делкото със старото работещо за проба, смяна на бобината с друга за проба, почистване на свещи, преглед на лули и кабели.
Ефект 0лев, уаза продължава да си гърми, ако го форсирам в средни обороти работи в ниски при подаване на газ тръгва да гърми,глъхне и стреля.
Остава ми само вариатор и комутатор да сменя освен... не виждам друго.
Гърнето го свалих, и оставих уаза само на тръба.
Монтирах новия карбуратор К135 от Виетнамка, с жило карба не е дупчен за газ.
Премахнах горивната помпа и сложих съд на самотек да храни карбуратора.
Вакуума си го вързах от карбуратора към делкото.
Проверих на ново центровката на запалване и всичко беше точно.
От там се почна, почистване на замасяването на комутатора, клемите към него и контактен спрей.
Смяна на делкото със старото работещо за проба, смяна на бобината с друга за проба, почистване на свещи, преглед на лули и кабели.
Ефект 0лев, уаза продължава да си гърми, ако го форсирам в средни обороти работи в ниски при подаване на газ тръгва да гърми,глъхне и стреля.
Остава ми само вариатор и комутатор да сменя освен... не виждам друго.
Коментар