Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Буханка/УМЗ 417 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Колеги да внеса малко яснота след днешните опити.
    Гърнето го свалих, и оставих уаза само на тръба.
    Монтирах новия карбуратор К135 от Виетнамка, с жило карба не е дупчен за газ.
    Премахнах горивната помпа и сложих съд на самотек да храни карбуратора.
    Вакуума си го вързах от карбуратора към делкото.
    Проверих на ново центровката на запалване и всичко беше точно.
    От там се почна, почистване на замасяването на комутатора, клемите към него и контактен спрей.
    Смяна на делкото със старото работещо за проба, смяна на бобината с друга за проба, почистване на свещи, преглед на лули и кабели.

    Ефект 0лев, уаза продължава да си гърми, ако го форсирам в средни обороти работи в ниски при подаване на газ тръгва да гърми,глъхне и стреля.
    Остава ми само вариатор и комутатор да сменя освен... не виждам друго.

    Коментар


    • #17
      Колеги, комутатора за Уаз има ли значение дали е за безконтактно електронно запалване или за чукче. ? Аз съм с електронно така поне взех уаза Комутатора е 13 3734-01
      отдолу ГОСТ 3940-84, също нужен ли е вариатор съпротивление за електронното?

      Коментар


      • #18
        Реглаж клапани? Износени ангренажни колелета?
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          И "най весело" е ако се окаже, че се бърка редът на запалване...(Който не знае ,че е малко по различен от 1342 (1243) и обратно на часовниковата стрелка)

      • #19
        Когато делкото е с чукче няма комутатори и прочие електронни глупости ...да пречат
        На нас клиренс ни трябва , не скорост

        Коментар


        • #20
          Клапаните са регулирани по книга, даже са в горната граница 0.40мм, за да си подсигуря пълното затваряне при топъл мотор, пали лесно, ако нямаше компресия нямаше да пали според мен, година не беше пален запали от ряз наскоро.

          Коментар


          • #21
            Има комутатори, които работят без вариатор (съпротивление). Някъде из темите им има номерата, мен ме мързи да търся. Твоят с това -01 накрая мисля че му трябва вариатор. Според мен тези без вариатор работят по - добре. Така и така ще го сменяваш (най-вероятно проблема е в него) търси такъв без вариатор.
            Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

            Коментар


            • #22
              Колеги, днес купих комутатор , купих вариатор и с последни надежди и голямо съмнение ги подмених, резултат 0лев, същата работа.
              Взех компресомер и проверих на студен двигател компресията на 1ви-9атм на 2ри-9атм на 3ти- 7.5атм и на 4ти-9атм. Реално със слаб акумулатор и на студен двигател съм доста над минимума като компресия , само на 3ти е по-ниска, но приемлива.

              Така и така бях свалил новите свещи БРИСК на няколко часа работа и на 20 км, реших ей така от няма на къде да забия направо от кабела на бобината към свещите една по една да проверя искрата.
              Първо проверих кабела без свещ хвърля яко искра без прекъсване, слагам свещ искра няма грам не се вижда, слагам втора свещ пак същата работа и от там се отказах да проверявам другите две. Избягах до сандъка със старите свещи работещи, взех една по една всичките хвърлят яко искри без проблем, монтирах ги обратно за проба и уазката запя, без грам пукане гърмене и т.н,,, нямам думи, не съм подлагал на съмнение, че свещи на толкова малко време могат да изгорят и да правят такива поразии, новите части за руските машини са с много ниско качество тук в Пловдив.

              Както си оставих уазика да си мърка да поработи и зареди малко ей така със спрей за карбуратори реших да пръсна и гарнитурата на колектора, която също е нова толкова работа колкото свещите пръснах един път оборотите скочиха пръснах втори път пак същото,реално в средната част на колектора взема явно малко въздух, което също е допринасяло за проблемната работа.
              Дори вмомонта с тази гарнитура и с новия карбуратор при малко по рязко тръгване неспира да върти гуми 32ки.,верно на черно ама има сила нищо общо с това което беше.

              П.п Карбуратор К135, единственото нещо, което мога да регулирам е качеството от малките винтчета, които са на всяка камера по едно долу в ниското, нали така ? Също и нивото на бензина , тъй като имам прозорче и го виждам, трябва да е по средата мисля нали така ?

              Пишете и споделяйте имали ли сте подобни симптоми с избили свещи ?

              Коментар


              • #23
                И през ум не би ми минало да завия свещи Дрисък - толкова ли не можа да вземеш едни свестни .
                Фиат Купе
                Опел Фронтера В
                Мицубиши Паджеро Пинин

                Коментар


                • chumata
                  chumata коментира
                  Редактиране на коментар
                  само това имаха, питах ги тогава, викат това има само..... ужас

                • novatech
                  novatech коментира
                  Редактиране на коментар
                  И къде точно само това имаха да не ходим? Нещо за NGK или Бош не са ли чували?

              • #24
                Не знам да не прозвучи като лоша реклама или реклама,ама магазин МЕТРОПОЛ на Карловско шосе, от тях съм вземал спирачни маркучи, маркуч на съединител, долна помпа, гарнитури, свещи, всичко се сменя поне по 2пъти и това без да е ползвано, явно стари и 3то качество части, от стоене се цепят и ронят . Едно време като дете тези Бриск ги бях намразил от мотопедите Балкан 50, постоянно горяха , ВМЗ Сопот старите караха по няколко лета..Онзи ден сложих нови тампони на скоростите двата горните, едно каране и стоене 1 месец са се напукали вече, частите са много кофти и скъпи, за комутатор дадох 50лв и за вариатор 20лв, колко ще изкарат е друга бира.

                Коментар


                • #25
                  Карах Лада от 2001 до 2005 г., два броя. Качеството на частите се влошаваше с всеки изминал ден. Тампон на носач се сцепи на 3 месеца, на задни щанги за 6 бяха леш. Реле-регулатор сменях поне по два пъти в годината и т.н. Изключително ниско качество, и материал, и изработка. Не че в момента качеството на всички авточасти не е ниско, но такова като руските няма аналог. Китаеца е на светлинни години напред.
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • danail_3
                    danail_3 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Що мислиш, че частите за руски автомобили не са китайски?

                  • trapper
                    trapper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Освен руски части за Лада съм купувал и правени в Украйна, Полша, Турция, Китай, а вероятно и в някой гараж.

                  • Asen Kushlev
                    Asen Kushlev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тогава нямаше китайски, бяха Украйна, Беларус, Русия основно. В магазина, където пазарувах имаше и разновидности - руски гараж, руско заводско и т.н. Сега сигурно масово е китайско, но поне по части за други коли съм забелязал доста по-добра изработка на китаеца, спрямо споменатите по-горе. Дори на външен вид.

                • #26
                  Колеги да не отварям нова тема, някой правил ли е калъф/кожух за капака на двигателя или по някакъв начин да намаля температурата от нагряването на двигателя вътре в каросерията,защото става като фурна лятото , виждал съм да слагат калъфи, но за продан не ми е изпадало нищо.

                  Коментар


                  • #27
                    Колеги ново 20, тъкмо отстраних другите проблеми запалих го 2 мин работи и се разчука леко , изгазих отворих капака на главата и на 2ри цилиндър изпускателен клапан пружината на 2 места счупен.
                    ВЪПРОСА Е защо умз 417 го дават с малка и голяма пружина на клапан една в друга, а моя е само с по една пружина на всички клапани?

                    Коментар


                    • petkov_bb
                      petkov_bb коментира
                      Редактиране на коментар
                      По големите и тежки клапани си бяха с 2 пружини (с противоположни "витки" ), а днес всичко се олекотява и икономисва...

                  • #28
                    Днес взех пружина нова сложих е събрах го и запалих повъртях карбуратора наляво надясно и уаза почна да мърка и изкара сила без глъхнене и гърмене, викам гася го и отивам да хапна после ще го разкарам на дълго, да ама не мина се 30мин запалих го почнаха се пак глъхнене, леко пукане в ауспуха и карба при рязко подаване на газ, и няма сила види ли баир мъка голяма…. Остана ми само бобина да сложа нова и опцийте свършиха….

                    Коментар


                    • novatech
                      novatech коментира
                      Редактиране на коментар
                      А опцията да е крив клапана със счупената пружина?

                  • #29
                    Ускорителната помпа работи ли? Да не се е запушила чофката. И къде е тая УАЗ-ка?

                    Коментар


                    • #30
                      Работи колега и е с две човки карба е К135, нивото на бензина е уж тамън, може ли от високо ниво да прави проблеми, в момента съм сложил резервоар външен малък като на печките на камионите на самотек да пълни., като цяло съм опростил всичко да избегна проблеми с горивна помпа и т.н.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X