Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Буханка/УМЗ 417 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Буханка/УМЗ 417 проблем

    Здравейте Колеги, след изчетените теми за писането по въпроса с гърмежите в карбуратора, не стигнах до краен отговор и създавам тема тук за дискусия.
    Та УМЗ 417 с електронно запалване, ново делко,привод,кабели , свещи, работеше за кратко безпроблемно и сега се появи проблем.Пали от раз, при бавно подаване на газ се форсира, при рязко подаване гръмва веднъж в карбуратора заглъхва и тръгва да гасне, в момента в които върна газта стабилизира празния ход и работи, след смяна на 3 карбуратора симптомите са същите и при 3те…Върви само с галене на педала и ако види баир и подам газ гърми и тръгва да угасва…Помагайте със съвети

  • #2
    Вакумчето на делкото къде е вързано ?
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • boreto2
      boreto2 коментира
      Редактиране на коментар
      Май не е вързано. Не се вижда нито медна тръбичка, нито шлаух. А може и да няма аванс (ако е центрована със стробоскоп).

  • #3
    Първоначално публикуван от chumata Преглед на мнение
    Пали от раз, при бавно подаване на газ се форсира, при рязко подаване гръмва веднъж в карбуратора заглъхва и тръгва да гасне, в момента в които върна газта стабилизира празния ход и работи, след смяна на 3 карбуратора симптомите са същите
    Симптоми като на обедняване на горивната смес при подаване на газ. Търси засмукване на въздух някъде, от където не трябва
    Бих заложил и на липса на подаване на гориво от ускорителната помпа, ама пък и на трите карбуратора да не работи?!?
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • boreto2
      boreto2 коментира
      Редактиране на коментар
      Може би трябва да пробва със смукач - така ще си направи извод от гориво ли е или запалване.

  • #4
    Аз първо бих захранил карбуратора с гориво от бутилка , за да изключа проблем с горивна помпа , запушване , вода , .... След което ще проверя дали работи ускорителната помпа на карбуратора , нивото на горивото.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • boreto2
      boreto2 коментира
      Редактиране на коментар
      Ако досега не е направил 50 различни проби - значи колегата не е за УАЗ

    • motor_men
      motor_men коментира
      Редактиране на коментар
      Категорично не е за УАЗ , но ще се научи.

    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      Преди 30 години имах такъв проблем с УАЗ 469. Оказа се от кофти бензин.

  • #5
    Вакуума е вързан от щуцер излизащ от всмукателния колектор до делкото, проблем с горивото няма , тъй като и ръчно на самотек и с помпа е едно и също, нивото и на 3те карбуратора няма как да е проблем…гарнитури на всмукателя и карбуратора са нови ,даже с тънко силикон съм се подсигурил, замислям се дали комутатора или вариатора нещо не ми правят проблем, освен да купя нови друго не виждам, само тях не съм сменял…
    Комутатора трябва ли да има добра маса за шасито, мисля че масата там е под въпрос, тъй като го местих на скрито под седалката в нишата и да не ми се мота в краката, че и без туй е тясна тази уазка а пък съм близо 1.90 😁

    Коментар


    • boreto2
      boreto2 коментира
      Редактиране на коментар
      "Вакуума е вързан от щуцер излизащ от всмукателния колектор до делкото," Не трябва да е така !!!!! Така плочката на делкото винаги е завъртяна от вакума на пълен аванс. Вакум регулатора трябва да е закачен на щуцер от карбуратора над клапите. Борето Пробвай като затапиш кол. тръби. За вакум регулатор няма значение че е свободен и не е закачен. Центровай аванса при откачен вакум - търсиш най високи обороти когато не си дал газ. За УАЗ е така

  • #6
    Колеги забравих да спомена, че цялата каросерия вътре е мита 2 пъти с обезмаслител и вода преди цялостно боядисване, но проблема с гърменето си го имаше и преди банята 😂

    Коментар


    • #7
      Емпиричното трупане на знания и умения е бавен,сложен и скъп процес.
      Предложението ми е да потърсите механик от старата школа, който да провери клапаните ,правилното зацепване на ангренажа, центровката на запалването ,да прегледа карбуратора (работа на ускорителна помпа,отварянето на втория дросел и горивото-работа да 10 секунди), и т.н........ генерация с повишено съпротивление прави същите симптоми, бедна и прекалено богата смес (преливане на гориво поради повишено налягане след помпата) при отваряне на дросела също ще я дави. Слаба искра при свещите ( неизправна бобина,кабели с високо съпротивление,неподходящи свещи...)...

      Коментар


      • #8
        Дайте ми го този механик за регион Пловдив, и спирам да пиша във форума, парите не са проблем , само, че не знам кой да намеря да дойде да е оправи.

        Коментар


        • #9
          Да добавя и луфт във привода на дистрибутора. Не знам дали е с механичен аванс освен вакумен (тежести) но и там може да направи подобен симптом. Аз до скоро имах спонтанни гърмежи с тераното в определени обороти, оказа се затапено гърне. Проблема изчезна като сложих нова генерация.
          Виждам че имаш и газ. И на газ предполагам е същата работата.
          И аз съм от Пловдивско- къде си базиран ти?

          Коментар


          • #10
            Провери здрав ли е центробежния регулатор. Палеца като го врътнеш на ръка трябва да се връща. Ако не се връща може да има скъсана пружинка на тежестите.. Възможен е проблем и от кабелчето на плочката което подава маса на чукчето. - да подава маса през лагера на плочката. Може да е пробила дистрибуторна капачка. Абе УАЗ. Но пиши тук.

            Коментар


            • #11
              Ако по дистрибуторната капачка е текъл обезмаслител (алкален) или антифриз - задължително я свалете и измийте с домакинско "веро" и топла вода.

              Коментар


              • boreto2
                boreto2 коментира
                Редактиране на коментар
                И отвътре. И подсушаване - може и на слънце.

            • #12
              Привода,делкото,кабелите,свещите са на 20км,чисто нови, След измиване превантивно свалих капачката и вътре всичко си беше сухо, а и проблем с палене и работа на място няма, пали още докато докосна ключа, работи стабилно на празен ход.
              Най-високи обороти на делкото държи на максимум + посока на запалване , вмомента в който го върна назад по средата почва да бута обороти и да претриса.

              Задължително ще оправя вакума, макар,че мисля и без вакуум пак ще работи без да стреля,просто няма да има високи стабилни обороти.
              В интерес на истината, като го палих само на тръби без гърнета работеше добре, сега съм сложил едно старо средно гърне изгнило колкото докато го наглася , но пък с него работи доста по-тихо.
              Намерих хлабава връзка на + на комутатора явно от вибрацийте се е разхлабила.

              П.п Вмомента съм купил нов карбуратор К135 от Виетнамка, в процес на монтиране е със жило, ще пиша отново,тъй като Уаза е в Родопско село на 70км от Пловдив, и не ми е под ръка постоянно.

              Имам роднина, който е израснал с тези машини, каза да си проверя вариатора първо и комутатора, щом всичко друго е наред, мисля и това да сменя. с 50/60лв на фона на другото няма да обеднея.

              Коментар


              • #13
                50/60 лв. бяха преди войната в Усрайна. Сега цифрите са по различни, не си заслужава игра на проба /грешка. На газ и бензин по един и същ начин ли се държи?
                Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                Коментар


                • #14
                  Първоначално публикуван от chumata Преглед на мнение
                  Привода,делкото,кабелите,свещите са на 20км,чисто нови, След измиване превантивно свалих капачката и вътре всичко си беше сухо, а и проблем с палене и работа на място няма, пали още докато докосна ключа, работи стабилно на празен ход.
                  Най-високи обороти на делкото държи на максимум + посока на запалване , вмомента в който го върна назад по средата почва да бута обороти и да претриса.

                  Задължително ще оправя вакума, макар,че мисля и без вакуум пак ще работи без да стреля,просто няма да има високи стабилни обороти.
                  В интерес на истината, като го палих само на тръби без гърнета работеше добре, сега съм сложил едно старо средно гърне изгнило колкото докато го наглася , но пък с него работи доста по-тихо.
                  Намерих хлабава връзка на + на комутатора явно от вибрацийте се е разхлабила.

                  П.п Вмомента съм купил нов карбуратор К135 от Виетнамка, в процес на монтиране е със жило, ще пиша отново,тъй като Уаза е в Родопско село на 70км от Пловдив, и не ми е под ръка постоянно.

                  Имам роднина, който е израснал с тези машини, каза да си проверя вариатора първо и комутатора, щом всичко друго е наред, мисля и това да сменя. с 50/60лв на фона на другото няма да обеднея.
                  При рязко подаване на газ/отворен дросел/ , цилиндрите се пълнят с много горивна смес , налягането се повишава , и е нужно да се променя ъгъла на запалване. Така , че е нужно да си оправиш вакуума който променя ъгъла на запалване. Относно хлабавите кабели , клеми , връзки , нарушена изолация ,..., запали двигателя в тъмен гараж , и гледай дали някъде прескачат искри.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #15
                    Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
                    50/60 лв. бяха преди войната в Усрайна. Сега цифрите са по различни, не си заслужава игра на проба /грешка. На газ и бензин по един и същ начин ли се държи?
                    На газ е една идея по -добре ,не съм
                    писал доста време, защото е отпуска ски сезон и не съм ходил при него от близо 20/30дни, като пробвам някой неща ще пиша има ли подобрение.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X