Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект редукторна Уазка с двигател BMW

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

    Да не се е изместило купето от лифта
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #77
      Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

      Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
      Да не се е изместило купето от лифта

      Лифт няма.
      LZ1VMH

      Коментар


      • #78
        Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

        Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
        Лифт няма.
        Значи си го махнал щото по едно време имаше
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • #79
          Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

          Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
          Значи си го махнал щото по едно време имаше

          Лошите идей бързо се елеминират.
          LZ1VMH

          Коментар


          • #80
            Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

            Влади, като се замисля даже и да стои моста на криво, той винаги се стреми да върви право(спрямо пътя) за сметка на автомобила, който погледнат отзад в движение ще върви на една страна.При такава ситуация винаги ще трябва да се компенсира с волана, но оборотите на двете задни колела ще са еднакви, без натоварване.
            Просто предположение
            sigpic УАЗ-452

            Коментар


            • #81
              Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

              Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
              Влади, като се замисля даже и да стои моста на криво, той винаги се стреми да върви право(спрямо пътя) за сметка на автомобила, който погледнат отзад в движение ще върви на една страна.При такава ситуация винаги ще трябва да се компенсира с волана, но оборотите на двете задни колела ще са еднакви, без натоварване.
              Просто предположение
              Това е ако оста на моста не е перпендикулярна на надлъжната ос на автомобила. Ама ако е крива рамата или има разлика в твърдостта на ресьорите при артикулация на моста на препятствия е възможно да опира гумата в елементи от купето, ама пак ми се струва невъзможно триенето на контактно петно гума с по-малък размер от чиника за кафе да доведе до скъсване на гъбка... Та си мисля че и това не е...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #82
                Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                Влади, като се замисля даже и да стои моста на криво, той винаги се стреми да върви право(спрямо пътя) за сметка на автомобила, който погледнат отзад в движение ще върви на една страна.При такава ситуация винаги ще трябва да се компенсира с волана, но оборотите на двете задни колела ще са еднакви, без натоварване.
                Просто предположение

                У..ф
                Първо, всеки стенд за реглаж на преден мост започва измерването от задният мост. По този начин предните гуми се насочват с задните и не се получават дърпания.
                Второ, тези усилия се явяват когато моста се разкекерчи и гумата опре в купето.(забележи само задно дясно).
                LZ1VMH

                Коментар


                • #83
                  Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                  Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                  У..ф
                  Първо, всеки стенд за реглаж на преден мост започва измерването от задният мост. По този начин предните гуми се насочват с задните и не се получават дърпания.
                  Второ, тези усилия се явяват когато моста се разкекерчи и гумата опре в купето.(забележи само задно дясно).
                  Е да де, да, ама не вярвам от едно опиране в купето да счупиш гъбката...триенето в купето не е толкова сериозно...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #84
                    Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                    Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                    У..ф
                    Първо, всеки стенд за реглаж на преден мост започва измерването от задният мост. По този начин предните гуми се насочват с задните и не се получават дърпания.
                    Второ, тези усилия се явяват когато моста се разкекерчи и гумата опре в купето.(забележи само задно дясно).
                    Аз знам,ама ако кажа,ше ме оплюете и ше се почне едно....
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #85
                      Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Е да де, да, ама не вярвам от едно опиране в купето да счупиш гъбката...триенето в купето не е толкова сериозно...

                      Слушам те. Давай някоя друга идея.
                      Повторенията от едната страна са прекалено много.
                      LZ1VMH

                      Коментар


                      • #86
                        Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                        Да не би като се изчанчи моста да се опъва жилото на ръчната и да спира колелото чрез спирачката?
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #87
                          Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          Да не би като се изчанчи моста да се опъва жилото на ръчната и да спира колелото чрез спирачката?
                          Ръчната е на раздатката
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • #88
                            Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                            И на редукторната ли? Е, не съм толкова УАЗ-фен...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #89
                              Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                              Заради диф-а е Голди.Представи си как работи диференциял,въртенето след раздатката нататък,след това си представи блокажа...И ако не вярваш,смени местата на гъбките-пак дясната ще даде фира.Натоварването на моменти е много голямо(а ти правиш всичко възможно да го строшиш...).И още нещо,като се возех в УАЗ-ика,усетих някакво удряне,или лашкане,леко,но...Това,смесено с рязко натоварване-гъбка.А защо дясна?Виж по горе...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #90
                                Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                                Гумата упира за тва се троши. Кои е бил гума натисната между калника и земята която трябва да се завърти и да изкара цялата тежест на джипа от дерето че да каже колко зор е видял.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X