Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво да си купя UAZ-Hunter карбуратор, дизел или инжектор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Какъв дизел?

    Коментар


    • #17
      Реших и купувам УАЗ-Hunter i от Карбон.Предложиха ми цена 13 700 лв. без ДДС. G69 пита за цените-карбураторния е 12200 лв. без ДДС.
      Дизела е 15 300 без ДДС.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от uaz_f
        Реших и купувам УАЗ-Hunter i от Карбон.Предложиха ми цена 13 700 лв. без ДДС. G69 пита за цените-карбураторния е 12200 лв. без ДДС.
        Дизела е 15 300 без ДДС.
        да не са ги поскъпнали? или и двете цени са за Хънтър? ПРеди няколко месеца бяха към 12-13 хиляди СЪС ДДС...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          Завода ги поскъпва, няма оправия ...(((

          Коментар


          • #20
            .

            Май са решили че качеството им заслужава повече пари, което си е така, ма май на купувачите няма да допадне-все пак руското е известно със сравнително ниските цени и добро качество(не включвам лукса в това число). Но това поскъпване да не се окаже че е с български етикет щото и това е много възможно
            УАЗ - Where I go there are no roads!!!

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от uaz_f
              Реших и купувам УАЗ-Hunter i от Карбон.Предложиха ми цена 13 700 лв. без ДДС. G69 пита за цените-карбураторния е 12200 лв. без ДДС.
              Дизела е 15 300 без ДДС.
              Ако някой се интересува, в момента Хънтър с двигател 2,7 инжекцион струва в НАР 13500 лв с ДДС, а дизеловият - 18000 с ДДС.

              Симбир струва 24 500 с ДДС.

              Коментар


              • #22
                Мисля че сте малко в грешка, Hunter 2.7i не може да е 13500 с ДДС освен ако от фирма НАР не са решили да доплащат за всеки закупен от тях автомобил
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  Момчета, помогнете със съвет!

                  ОК!
                  Може да са сбъркали в офертата.

                  Обаче в душата ми е в плен на колебанието, дали все пак да не бъде Лада Нива, а УАЗ Хънтър? (ако имаха Ниви в наличност, отдавна да съм решил въпроса)

                  Вчера се ограмотявах много по въпроса, затова така се разколебах. Останах с впечатлението, че Нивите са най-дефектните нови коли във вселената, а за Хънтъра толкова хубави думи прочетох, че направо ми се прииска да се метна в един.

                  Затова отново моля за компетентната ви помощ, за да мога да направя наистина правилният избор.
                  Ще го карам точно като заводските предписания за Нивата 70:30, дори може би 80:20 път:извън. Обаче ми се иска машината да бъде много надеждна и да не се налага на 2-3 хиляди км. да й правят ремонти и настройки. За да си я карам и по пътя и извън него спокойно, а не на тръни, как всеки момент нещо ще се счупи.

                  Доколкото разбрах, Хънтъра става за дълъг път по асвалт, тича бързо, спира добре и изобщо все хубави неща.

                  Та главната дилема пред мен е КОЙ Е ПО-НАДЕЖДЕН - НИВАТА ИЛИ ХЪНТЪРА? В смисъл, кой се нуждае от по-малко ремонти и настройки при една нормална експлоатация.

                  Предварително благодаря за отговорите! Помагайте момчета, че съм като Буридановото магаре!

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Момчета, помогнете със съвет!

                    Първоначално публикуван от Little Joe
                    ОК!
                    Може да са сбъркали в офертата...
                    За огормно съжаление и аз мисля, че цената не е тази (вече)... За 13.5 хил. лв. с ДДС и аз щях да стана горд собственик на Хънтър, но тези 5хил. отгоре в момента ми идват в повече..

                    Като цяло мисля, че Хънтър-а и Нива-та са малко несравними, все едно да сравняваш Сузики Витара и Дифендър дълга база (примерно ).. При ВСИЧКИ положения, аз бих заложил на Хънтър!!!

                    Успех!
                    Яро

                    Коментар


                    • #25
                      Изобщо казано с Нивата ще имаш по-малко ядове. Агрегатно тя не е отишла много далече от Ладата, така че и ремонта могат да ти направят в първия селски гараж, да не говорим за частите. Все някоя година още класическата лада няма да е екзотика. Сервизи за УАЗ практически не съществуват. Главния механик на всеки УАЗ е собственият му уазовод, което значи умеене и уви, време.
                      Обаче не забравяй че те са съвсем различни по размери и възможности. За мене Нивата си е чисто соло, и жена да имаш вече е проблем, а пък ако и деца ... А "нормалната" експлоатация извън пътя при всяко положение включва удряне и чупене на често съвсем неподозирани чаркове, така че ...))

                      Коментар


                      • #26
                        diavol koleda

                        Твърдо Хънтър просто впечатленията ми от нива пък била тя и чисто нова са ужасни за съжаление все още нямам преки впечатления от Хънтъра ама се надявам да ми се отдаде тази възможност някои ден
                        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                        тел.088четири 9едно9 4нула4
                        -------------------------------------------------------

                        Коментар


                        • #27
                          Нива или Hunter?


                          1. В стандартната комплектация на Hunter-a влиза хидравлик на волана а на Нивата не. За градски условия и сложни маневри е удобно.
                          2. Hunter-a е много по-обемен, товари повече.
                          3. Разхода на гориво на Hunter-a абсолютно е малко по-голям, екстраполиран към превозваното тегло е относително по-малък.
                          4. Hunter-a е на рама и е много по-сериозна конструкция, на шосе е по-бърз и динамичен.
                          5. Като почнете да карате по-сериозно ще ви се поиска и развитие за което Hunter-a има много възможности, Нивата не.
                          6. Като качество на направа по мое мнение Нивата е по-добре.
                          7. И с Нива и с Hunter се изисква да си имате гаечни ключове и да знаете как се държат и за какво се използват...
                          8. Аз лично бих си взел Hunter…
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #28
                            Значи везните натежават към "Ловеца"!

                            Много благодаря!

                            Много ценя мнението Ви, както и това на останалите участници във форума!

                            Лошо е това с гаечните ключове обаче...

                            Никакви технически умения нямам, а като гледам офроудърите са точно като рокерите - владеят дзен и изкуството да поддържат...
                            Мотора си преди години точно затова го продадох, че не можех да го поправям постоянно.

                            Засега съм пълен с оптимизъм и ще видим какво ще се получи...

                            Стискайте палци!

                            Коментар


                            • #29
                              Little Joe, Вземи си Хънтър - аз имах Нива и я смених за Хънтъра, като надеждност и двата за сега показват еднакви отценки - леки главоболия без нищо сериозно (чети темата за нивата).
                              хънтъра е не сравнимо по-мощен и по-голям, единственият недостатък (по-сериозен) е начина на каране - трябва да се учиш от начало (все едно никога не си карал) - мощна хидравлика без обратна връзка, леки луфтове тук и там... , но като свикнеш е Фън - особено извън пътя
                              Успех

                              Коментар


                              • #30
                                щом не ти се цапа защо си се насочил към руските автомобили, там това е неизбежно

                                за същите пари си вземи някоя запазена витара на старо и забрави за гаечните ключове
                                drive alive

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X