Какъв дизел?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво да си купя UAZ-Hunter карбуратор, дизел или инжектор
Свий
X
-
да не са ги поскъпнали? или и двете цени са за Хънтър? ПРеди няколко месеца бяха към 12-13 хиляди СЪС ДДС...Първоначално публикуван от uaz_fРеших и купувам УАЗ-Hunter i от Карбон.Предложиха ми цена 13 700 лв. без ДДС. G69 пита за цените-карбураторния е 12200 лв. без ДДС.
Дизела е 15 300 без ДДС.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
.
Май са решили че качеството им заслужава повече пари, което си е така, ма май на купувачите няма да допадне-все пак руското е известно със сравнително ниските цени и добро качество(не включвам лукса в това число). Но това поскъпване да не се окаже че е с български етикет щото и това е много възможно
УАЗ - Where I go there are no roads!!!
Коментар
-
Ако някой се интересува, в момента Хънтър с двигател 2,7 инжекцион струва в НАР 13500 лв с ДДС, а дизеловият - 18000 с ДДС.Първоначално публикуван от uaz_fРеших и купувам УАЗ-Hunter i от Карбон.Предложиха ми цена 13 700 лв. без ДДС. G69 пита за цените-карбураторния е 12200 лв. без ДДС.
Дизела е 15 300 без ДДС.
Симбир струва 24 500 с ДДС.
Коментар
-
Момчета, помогнете със съвет!
ОК!
Може да са сбъркали в офертата.
Обаче в душата ми е в плен на колебанието, дали все пак да не бъде Лада Нива, а УАЗ Хънтър? (ако имаха Ниви в наличност, отдавна да съм решил въпроса)
Вчера се ограмотявах много по въпроса, затова така се разколебах. Останах с впечатлението, че Нивите са най-дефектните нови коли във вселената, а за Хънтъра толкова хубави думи прочетох, че направо ми се прииска да се метна в един.
Затова отново моля за компетентната ви помощ, за да мога да направя наистина правилният избор.
Ще го карам точно като заводските предписания за Нивата 70:30, дори може би 80:20 път:извън. Обаче ми се иска машината да бъде много надеждна и да не се налага на 2-3 хиляди км. да й правят ремонти и настройки. За да си я карам и по пътя и извън него спокойно, а не на тръни, как всеки момент нещо ще се счупи.
Доколкото разбрах, Хънтъра става за дълъг път по асвалт, тича бързо, спира добре и изобщо все хубави неща.
Та главната дилема пред мен е КОЙ Е ПО-НАДЕЖДЕН - НИВАТА ИЛИ ХЪНТЪРА? В смисъл, кой се нуждае от по-малко ремонти и настройки при една нормална експлоатация.
Предварително благодаря за отговорите! Помагайте момчета, че съм като Буридановото магаре!
Коментар
-
Re: Момчета, помогнете със съвет!
За огормно съжаление и аз мисля, че цената не е тази (вече)...Първоначално публикуван от Little JoeОК!
Може да са сбъркали в офертата...
За 13.5 хил. лв. с ДДС и аз щях да стана горд собственик на Хънтър, но тези 5хил. отгоре в момента ми идват в повече..
Като цяло мисля, че Хънтър-а и Нива-та са малко несравними, все едно да сравняваш Сузики Витара и Дифендър дълга база (примерно
).. При ВСИЧКИ положения, аз бих заложил на Хънтър!!!
Успех!
Яро
Коментар
-
Изобщо казано с Нивата ще имаш по-малко ядове. Агрегатно тя не е отишла много далече от Ладата, така че и ремонта могат да ти направят в първия селски гараж, да не говорим за частите. Все някоя година още класическата лада няма да е екзотика. Сервизи за УАЗ практически не съществуват. Главния механик на всеки УАЗ е собственият му уазовод, което значи умеене и уви, време.
Обаче не забравяй че те са съвсем различни по размери и възможности. За мене Нивата си е чисто соло, и жена да имаш вече е проблем, а пък ако и деца ... А "нормалната" експлоатация извън пътя при всяко положение включва удряне и чупене на често съвсем неподозирани чаркове, така че ...
))
Коментар
-
diavol koleda
Твърдо Хънтър просто впечатленията ми от нива пък била тя и чисто нова са ужасни за съжаление все още нямам преки впечатления от Хънтъра ама се надявам да ми се отдаде тази възможност някои денДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
-
Нива или Hunter?
1. В стандартната комплектация на Hunter-a влиза хидравлик на волана а на Нивата не. За градски условия и сложни маневри е удобно.
2. Hunter-a е много по-обемен, товари повече.
3. Разхода на гориво на Hunter-a абсолютно е малко по-голям, екстраполиран към превозваното тегло е относително по-малък.
4. Hunter-a е на рама и е много по-сериозна конструкция, на шосе е по-бърз и динамичен.
5. Като почнете да карате по-сериозно ще ви се поиска и развитие за което Hunter-a има много възможности, Нивата не.
6. Като качество на направа по мое мнение Нивата е по-добре.
7. И с Нива и с Hunter се изисква да си имате гаечни ключове и да знаете как се държат и за какво се използват...
8. Аз лично бих си взел Hunter…
Коментар
-
Значи везните натежават към "Ловеца"!
Много благодаря!
Много ценя мнението Ви, както и това на останалите участници във форума!
Лошо е това с гаечните ключове обаче...
Никакви технически умения нямам, а като гледам офроудърите са точно като рокерите - владеят дзен и изкуството да поддържат...
Мотора си преди години точно затова го продадох, че не можех да го поправям постоянно.
Засега съм пълен с оптимизъм и ще видим какво ще се получи...
Стискайте палци!
Коментар
-
Little Joe, Вземи си Хънтър - аз имах Нива и я смених за Хънтъра, като надеждност и двата за сега показват еднакви отценки
- леки главоболия без нищо сериозно (чети темата за нивата).
хънтъра е не сравнимо по-мощен и по-голям, единственият недостатък (по-сериозен) е начина на каране - трябва да се учиш от начало (все едно никога не си карал
) - мощна хидравлика без обратна връзка, леки луфтове тук и там... , но като свикнеш е Фън - особено извън пътя
Успех
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар