Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво да си купя UAZ-Hunter карбуратор, дизел или инжектор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от go go go
    щом не ти се цапа защо си се насочил към руските автомобили, там това е неизбежно

    за същите пари си вземи някоя запазена витара на старо и забрави за гаечните ключове
    Не че съм имал Витара на старо и не че всички случаи са еднакви - но моят опит със старите коли (Ситроен на много години, километри... с ниска цена) е плачевен - наливаш пари в тях докато не стигнат цената на Нов автомобил и наистина забравяш за ключовете или си постоянно в масло, предимството на Руските е че "Такава цена Нема" ако махне човек транспорта, ДДС-то, печалбата и др. дреболий - цената е Значително по-ниска от цената на Метала вложен в изделието))))) (е не винаги)

    Коментар


    • #32
      е трябва си и доза късмет за старите коли

      но май е същото и за руските нови, ниската цена не е случайна, ако колата е правена в петък /краткия ден/ е лошо, а ако е правена в понеделник е страшно, може и да се падне някоя нулева серия, с която са извеждали линията на параметри.

      имахме 3 УАЗки купени едновременно някога си през 1999г. и на всичките двигателите не бяха съосни със скоростна кутия. още имаме едно мазе със строшени стартери. докато не сменихме двигателите /те се оказаха криви/ нищо не стана от тия коли. лошото е, че и единия нов двигател се оказа скапан, но и до ден днешен се движи с 1см аксиален луфт
      drive alive

      Коментар


      • #33
        Определено не сте уцелили правилната година на производство До 2000 год. завода УАЗ беше на практика във фалит, автомобилите се сглобяваха от бригади студенти и от каквото падне без да се спазва никаква технологична дисциплина. Сега положението е съвършено различно. Към момента варианта Hunter с инжекционния двигател и катализатор (Евро 3 или 4) се продава в Италия, Германия и Франция и то доста добре..., пък и там за 15 000 евро какъв ли високопроходим автомобил може да се купи?
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от go go go
          щом не ти се цапа защо си се насочил към руските автомобили, там това е неизбежно

          за същите пари си вземи някоя запазена витара на старо и забрави за гаечните ключове
          Уморих се от стари коли.

          Съвсем различна е емоцията да си я вземеш нова от магазина, да си я разработиш и пр. И аромат на нова кола си има и се чувстваш бял човек. А за толкова пари друга нова не дават...

          А иначе - 12-15-годишна кола, на която са й взети силиците, не знаеш къде е клопката (котка в чувал купуваш), лустросана е малко и айде на пазара. Може и да са по-здрави от руска за тия пари, но фийлингът от новото го няма...

          То е като при жените!

          Коментар


          • #35
            Хънтър и музика?

            Ей момчета! Забравих да питам най-важното!

            Има ли място Хънтърът за музика?

            Коментар


            • #36
              HUNTER или Нива

              И аз смених Нивата си с Хънтър и вече се убедих ,че за моите нужди това е правилният избор. Хънтъра се държи по добре отколкото очаквах и на асфалт и извън пътя. Дребните (и по сериозни) проблеми типични за нова руска кола според мен не са толкова страшни просто трябва да ги очакваш и да се опиташ да отстраниш възможните такива още преди да възникнат на мен дори ми беше приятно (нова кола е не блъскаш по разни ръждиви железа) след това наистина можеш да разчиташ на тази кола ако има нищо по сериозно не забравяй ,че имаш гаранция стига закона на Мърфи да не се прояви с пълна сила всичко ще е ОК.
              Има един друг интересен момент за които не сме споменавали в форума - данъците
              За Хънтара
              гражданската отговорност - 300 лв., данъка в общината - 298 лв. винетка - 54 лв.
              и перспективите за догодина са отчайващи
              За Нива тази година не съм плашал но съдейки по кубатурата ще са най-много една трета.
              Май вече ще трябва и това да се взима предвид при избор на кола.

              Коментар


              • #37
                За музиката в Хънтара

                Май някъде го бях писал но аз съм решил пози проблем по следния начин.
                MP3 монтирано отдясно под таблото има идни удобни болтове които идват от към мотора и в същност крепят акумолатора на тях с планка е вързана шейната за да мога да свалям музиката. Управлението е с дистанционно повечето съвременни музики имат понеже е МР3 дисковете се сменят рядко. Колоните са под седалките в дървени кутии (подобрява и качеството) закрепени с ленти от колани. Такова закрепване на колоните под задната седалка дава възможност тя да се вдигне заедно със седалката ако решиш да я згъваш и можеш пълноценно да използваш товарните възможности (съответно кабелите се пускат с подходяща дължина) също ти решава проблема с вибрациите. Антената е вътрешна и работи чудесно.

                Коментар


                • #38
                  какво се случи най-накрая

                  Отидох аз в понеделник рано-рано, едва изчакал да отворят Старозагорското представителство на НАР и помолих да канселират заявката за Нива, защото искам Уаз Хънтър.
                  Попитах още веднъж за цената, защото г-н Петров беше всял смут в душата, ми, че няма как да струва 13 500 с ДДС.
                  Пък и постоянно носех със себе си (близо до сърцето ) ей това листче
                  Уговорихме се да мина малко по-късно да подпишем новия договор и аз радостен, та радостен...

                  Обадиха се хората след известно време да отивам да подписвам. Имали в наличност, зелени! Супер!!! Отивам аз и единият ми казва мимоходом, че двигателят е карбураторен, но това е много по-добрия вариант, защото съвсем безпроблемно му се слага газова уредба.

                  Тъъй лии? - викам аз. Че какъв е тоя Хънтър с карбураторен двигател бе хора? Нещо сте се объркали! И звъним в Хасково и задавам въпроса ребром - извинете, това обикновения УАЗ ли е? И те си казаха - да, обикновения, с карбураторния двигател.
                  А с инжекционния двигател? Ами той струва 16000, а в момента имаме тоя с дизеловия за 18000.

                  Та размина ми се Хънтъра... стотинките няма да стигнат. Не ми върши работа обикновен УАЗ - няма съпровождам танкови колони за съжаление (не че нямам желание), но все пак и по асвалт малко трябва да се кара - нали ще е НОВАТА МИ КОЛА.

                  Та прав беше г-н В.Петров, за което ще го черпя, когато се запознаем - Хънтър за 13500 няма и не би могло да има...
                  А така ми беше оживял на сърцето...

                  Коментар


                  • #39
                    Бе, щом е търговец, когато и да го сриташ, все си закъснял ...
                    За имане - има полухънтер, с карбуратор и кво да е още различно. По-добре събери още малко пари и купи каквото искаш, щото после на тия коли хич не можеш да им вземеш парите. А по други места дето заплатите са големи а колите евтини, съветите за купуване на кола започват с "Независимо каква кола ви предлагат, ако не ви хареса от пръв поглед - тази кола не е вашата!"

                    Коментар


                    • #40
                      Купуването на Хънтъра - особено тоя с летите джати не става от раз, обикновено трябва да се поръча и да се чака месец - месец и половина. Като купихме нашия от Сей Хай имахме късмет че беше на път от Русия, но все не пристигаше и всеки път - идва утре!!! Зареди се с търпение . Хубавите работи стават бавно .
                      [url]http://ftp.domainbg.com/rocko/[/url]

                      Коментар


                      • #41
                        Относно УАЗ-Hunter

                        Днес бях на гаранционно обслужване в "Карбон".
                        Автомобила ми палеше трудно или въобще не палеше.
                        Смениха ми някакъв датчик / но тестваха колата 3 часа /.
                        Между прочем имат УАЗ-Hunter инжекцион но техния търговски каза
                        че е запазен от Сашо Снегорина.
                        Ако искаш им звънни може и да ти го датат. Днес получиха много стока и нямаха време за приказки.
                        Иначе,като вземат да ги разказват трябва да се приготви човек за лекция.

                        Коментар


                        • #42
                          Намеса и пояснение

                          UAZ-HUNTER

                          В крайна сметка Hunter e в три основни версии :

                          1. УАЗ-315143-095 Дизел
                          2. УАЗ-31519-095- Карбуратор,бензин
                          3. УАЗ-315195-025 -Инжекцион

                          Все пак позиция 2. не е за изхвърляне и се обръщам към Стефан
                          да не я нарича полуХънтер.Има достатъчно предимства / разбира се
                          и недостатъци /.
                          only 4 x 4,sim AWD

                          Коментар


                          • #43
                            Полухънтър си има, само не се знае съвсем от къде и от кога произхожда. Нито пък какво е, те са различни) Възможно е да са събрани някви бройки още преди 3 години когато го обещаваха, може после като са настройвали линията, може да са направени от разните полулегални фирми около завода. В оня град историята и живота са интересно нещо)
                            Те са различни, и има с всякакви комплектации и по окачването и моторите, и салона. Има даже абсурд с брезентов покрив и странична пета врата вместо падащия борд. Голям завод - големи тайни!))
                            Изчезна някъде в командировка Маркетолога, ама като се върне, може да успея да го накарам да напише нещо за историята на тия чудесии.

                            Коментар


                            • #44
                              Re: Какво да си купя UAZ-Hunter карбуратор, дизел или инжект

                              Първоначално публикуван от Dmx
                              pi4 po dobre si kupi uaz dizel pone taka e po- dobre sporet men
                              Дизеловия как го реши да е по-добре? То дизел си е друга работа ама ти тоз точно знаеш ли го колко е добър? Друго чувам за него...

                              Ааа и пич, най-яко си е на кирилица.

                              Коментар


                              • #45
                                Като сервизиращ този дизел направо ти казвам да се откажеш не че не е добър но просто има такъв със ЕВРО 3 БОШ Г.Н.П и Интеркулер които руснаците от УАЗ не го слагат а този вградения е раработка 1992 г. и след фалита на ДЕУ Андория пробутва остатъците за нашия пазар и Русия но за Германия Чехия Италия всичко се предлага с новия модел а той е и с 20-тина коня нагоре. ГАЗ Латвия ЕВРО 3 вграждат във всички машини.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X