Обява

Свий
Няма добавени обяви.

1 година с редукторна УАЗка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Re: 1 година с редукторна УАЗка.

    Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
    Експлоатацията на УАЗ-а със сигурност е доста по лесна,евтина,ремонтнопригодна и каквото искаш още в сравнение с повечето 4х4 А за пробега-нали виждаш сам че има УАЗ-ки на повече от 20 години и си работят съвсем добре и се движат на такива места дето другите се скапват за година-две
    Моя ГАЗ 69 е на 43г. от който 40г. е изкарал в казармата Там е каран от редници и ефрейтори който не знаят колко уши носят на главата си през тези години и си върви без проблеми до днес
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #47
      Re: 1 година с редукторна УАЗка.

      Това,че е бил 40 години в казармата е най големата заблуда,че е каран
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #48
        Re: 1 година с редукторна УАЗка.

        Че човека нищо не е сменил, я вкарай някой западен джип в гората да дращи 19000 км. с четирима шофьори - файтонджии, пък да видим колко ще издаяни и колко пари за части ще даде.

        Коментар


        • #49
          Re: 1 година с редукторна УАЗка.

          Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
          Някой кара ли те да понасяш УАЗ-а,да се возиш в него или да го караш Има доста хора като мен които харесват УАЗ-а но не сме седнали да казваме че не понасяме другите марки
          Не им се връзвай бе колега, тях ги е яд на нас с УАЗ ките.

          Коментар


          • #50
            Re: 1 година с редукторна УАЗка.

            Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
            Имаше теч на масло от датчика за лампата който смених с нов и от помпата на съединителя течеше спирачна течност. Други течове не е имало и в момента няма картера мостовете и скорости и раздатка са сухи няма даже и омаслено по тях
            ... а това дори е вредно за една
            настоящая руска машина:
            1. ...щот другите УаЗи се чудят
            тая па каква ли е?!? и още :
            2. ше земе да тръгнат разни там
            ръжди по рамата и купето ...
            Малко масълце ( колко за цвет )
            от набивката или скоростно/раздат.
            кутий не врЕди!
            Така де ...
            Да живей куманизъма!

            Коментар


            • #51
              До: 1 година с редукторна УАЗка.

              Вчера смених съединителя и аксиалния лагер на УАЗката. Лагера беше блокирал и срязал палците на притискателния диск.Също така смених и двете карета на предния кардан. УАЗката в момента е на 25000км.
              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

              Коментар


              • #52
                До: 1 година с редукторна УАЗка.

                УАЗ та дрънка! Здравата го "поддържаш"
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #53
                  До: 1 година с редукторна УАЗка.

                  Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                  УАЗката в момента е на 25000км.
                  Искаш да кажеш,че е нов?Така ли????

                  Аз на 5 000 смених феродов диск и отремонтиран и регулиран притискателен диск така,че не ме очудва това дето казваш.
                  Луд умора нема,само се поти!!!

                  Коментар


                  • #54
                    До: 1 година с редукторна УАЗка.

                    някъде във форума четох за един Нисан Патрол който се продаваше в Червен бряг после се оказа в Пловдив,не можах да ги намеря постовете ,но той беше подложен на още по зверска езда и се оказа, че много малко неща са му се счупили за това време.
                    Просто ме учудват количеството повреди по тази УАЗ ка. Може би тези коли които сега се произвеждат нямат качеството на старата сглобка.
                    А що се отнася до турското производство както навсякъде има и скъпо и евтино.Продавам турски бутала ,но не бих си сложил Асметал защото на Голфа ми накрайникът замина за 10000 км, а го смениха при Влади 333.

                    Коментар


                    • #55
                      До: 1 година с редукторна УАЗка.

                      Братя Уаз-аа /Газ-аа /не е за всеки.Има тънкости които не можеш разбра преди да минеш ... ... километра.Говорим за offroad
                      Gaz69.Suzuki SAMURAI 0887006977

                      Коментар


                      • #56
                        До: 1 година с редукторна УАЗка.

                        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                        Искаш да кажеш,че е нов?Така ли????

                        Аз на 5 000 смених феродов диск и отремонтиран и регулиран притискателен диск така,че не ме очудва това дето казваш.
                        Да УАЗика е на 2 години и на 25000км.
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #57
                          До: 1 година с редукторна УАЗка.

                          Всички знаят че не съм привърженик на Руската техника и въпреки всичко.....
                          Уникална е повярвайте.
                          LZ1VMH

                          Коментар


                          • #58
                            До: 1 година с редукторна УАЗка.

                            Разбира се, че всяка една бройка е уникална - не си прилича със друга произведена дори предният ден .
                            Допуските в сглобките и размерните вериги са такива, че все едно са правени по различни чертежи.
                            За еднаквостта на материалите да не говорим ... Така че наистина всеки един екземпляр е уникален.
                            !

                            Коментар


                            • #59
                              До: 1 година с редукторна УАЗка.

                              Колеги аз съм доволен от Уаз като замисъл, издражливост и най-вече проходимост. Уаз не за хора, който търсят лукс и удобство при каране в тежки условия. Много колеги следя в форума дават доста неклалифицирани мнения относно сигурноста и издражливостта на тази машина. Четат много литература, но както се казва теорията не учи а практиката. Всеки казва смело своето мнение по адрес на уза но надали 50% от колегите са сами правили ремонти, подържали свойте коли. Уазките и тяхната издражливост страдат от самите задкормилни устнройства, който в експуатционния процес знимаряват тотално подръжката и преправят доста части. Давам пример счупен заден диферинциал, масторите какво правят чупят опорния лагер на пиньона за да може по-лесно да го паснат и ето резултата. Това не е само с дифовете има и редица други случай. Оставяме подръжката минаваме на експуатцията уаз проходим и товар носи какво правим товарим дърва по 2-3 кубика. Слагай допълнително бреме и защо се чупи? Защо не возят дърва с дефендери с мерцедеси,а скъпа била подръжката и не били за дърва. Говоря за тази граница това е руско и кучетата го яли а това е немско, японско или пък супер американски джипове. Като се скапат тези луксозни возила в черните пътища на България собствениците им слагат надпис търсисе спонсор зощото едно каре на джи класата е 230 евро а да не говорим за раздатки и мостове. Каде има морги втора ръка?..................................................................................................................... Ходене по мъки за 70% от собствениците на луксозни возила с риск да ме намразят го споделям с вас. Когато пуснах обява за гуми федима доста от колегите от уаз форума споделиха че им липсват средства но въпреки този факт техните машини пърхат без да се оплакват от големите ремонти смяна гумичките на помпичките, и скапани лагери на динамото.
                              Последно редактирано от Дон Нуцо; 26-01-08, 21:01.

                              Коментар


                              • #60
                                До: 1 година с редукторна УАЗка.

                                Дон Нуцо, общо взето е така, прав си за много неща

                                За опорният лагер на пиньона вижданията ни леко се разминават

                                Като офроуд възможности Уазките в известен смисъл са на малко по-високо ниво от повечето други джипки-явно много хора ще се нахвърлят но..........
                                и това е така, защото тя е чисто военна разработка, и ако вземем напълно стандартна Уаз срещу друг в същата степен на подготвяне джип, то резултатите ще са изцяло на руска страна-положителни

                                Драго дано не ти оспамим темата
                                sigpic УАЗ-452

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X