Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лоена набивка
Свий
X
-
От: Лоена набивка
Оригиналната помпа е свалена и отвора е затапен с капачка от текстолит .Сложил съм ел.помпа от ЗАЗ за захранване на парното с бензин. Използвам я само при много студено време за първоначален пуск ,иначе си я паля само на газ.Не съм имал проблем досега с излишното гориво и не съм предприемал никакви мерки . Налягането което осигурява ЗАЗ-овата помпа е 0,2- 0,3 атм., т.е. точно толкова колкото оригиналната механична помпа на УАЗ.Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнениеОргиналната бензинова помпа не я виждам на снимката. Предполагам, че си сложил електрическа - от какво е и как си решил проблема с излишното гориво.
Коментар
-
От: Лоена набивка
Двигателя го запалих на 13 дек. , досега съм изминал малко над 250 км. Не се е налагало да я включвам никъде докато карам по нормални пътища, когато съм бил без калъф пред радиатора .Все пак мотора е още в разработка и немога да кажа как ще се държи температурата когато го вкарам в безпътието.Когато е много студено , като днес например поставям калъф отпред, понеже съм махнал жалузите,тогава се налага при градско каране да вкл. за малко вентилатора .Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнениеКъде си я тествал?
Коментар
-
От: Лоена набивка
Ще му сложа когато реша къде ще е най-добре да бъде монтиран .Все още мисля и имам някои съобръжения.Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнениеЩо не му сложиш датчик
Коментар
-
От: Лоена набивка
Най-добре интегриран в радиатора. В долната му половина. От към изходящия маркуч.Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнениеЩе му сложа когато реша къде ще е най-добре да бъде монтиран .Все още мисля и имам някои съобръжения.
Ако не ти се дупчи радиатора си направи една тръбичка на изходящия маркуч и там интегрирай датчика(при мен е така и работи перфектно, имам и на входящата, но там въобще не ми харесва).
Коментар
-
От: Лоена набивка
Радиатора няма да го пробия ,още повече че на оригиналната "Т"-образна ,алуминиева тръба която е след изходния маркуч има предвидено място за датчик . Има специално кръгло седло с удебелени стени, само трябва да се пробие отвор и да се навие резба за датчика. Там ще го поставя и ще стои като заводско.Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнениеНай-добре интегриран в радиатора. В долната му половина. От към изходящия маркуч.
Ако не ти се дупчи радиатора си направи една тръбичка на изходящия маркуч и там интегрирай датчика(при мен е така и работи перфектно, имам и на входящата, но там въобще не ми харесва).
Коментар
-
От: Лоена набивка
И аз съм на това мнение... Малкият кръг ще "лъже" датчика.Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнениеTaм върти и малкия кръг, та според мен няма да е най подходящото място.
Коментар
-
От: Лоена набивка
Това е абсолютно вярно колеги ,там върти и малкия кръг ! Но не мисля че ще лъже по някакъв начин датчика.Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнениеИ аз съм на това мнение... Малкият кръг ще "лъже" датчика.
Както знаете термостата на този тип двигател е с два клапана, за малкия и за големия кръг ,следователно там в тази тръбичка се върти вода от малкия кръг до определен момент от загряването на течноста, а именно докато започне да отваря термостата и същевременно да затваря този малък кръг! Не бива да се забравя че това започва да става при температура от78- 82 градуса.Температурата при която ще сработва датчика ще бъде подбрана опитно и ще бъде съответно по-висока.Не съм го правил за да твърдя че ще стане, но теоретично и съобразено с техническите данни от литературата мисля че ще работи коректно . Когато направя първите тестове ,ще ви информирам какви са резултатите .
Коментар
-
От: Лоена набивка
На теория си прав.
Но на практика трябва да уцелиш точен датчик и термостат "афтър маркет" покупка, които да се разминават с малко и да разчиташ, че датчика няма да сработи от малкия кръг.
Ще е трудно, но щом искаш да правиш тестове лошо няма да опиташ. Може пък и да случиш на комбинация.
П.П. Имай предвид, че на тези мотори правилната работна температура е между 70 и 80 градуса, но не и повече.
Това трябва да ти е отправната точка за стиковане на термостат-датчик...
Коментар
-
От: Лоена набивка
Руснаците твърдят друго в ръководството по експлоатация и ремонт за двигатели серия 421 ! А именно :Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнениеНа теория си прав.
Но на практика трябва да уцелиш точен датчик и термостат "афтър маркет" покупка, които да се разминават с малко и да разчиташ, че датчика няма да сработи от малкия кръг.
Ще е трудно, но щом искаш да правиш тестове лошо няма да опиташ. Може пък и да случиш на комбинация.
П.П. Имай предвид, че на тези мотори правилната работна температура е между 70 и 80 градуса, но не и повече.
Това трябва да ти е отправната точка за стиковане на термостат-датчик...
Работната температура на двиг.421 трябва да се подържа в рамките на 80 - 90 гр. Допуска се кратковременно повишаване на температурата и работа при 105 гр. !?!?!? Не искам да пренебрегвам опита който имаш ти , а и колегите от сайта ,но това все пак е официална литература която е публикувана и в заводския сайт на марката !?!?!?!
Въобще понякога се чудя, не сме ли по светци от Папата ? Освен това как да се подържат градусите които препоръчваш след като самия термостат започва да отваря ,пак според същата книга, при 78 - 80 градуса ?
Не искам да си помислиш че се заяждам или нещо такова, а просто да разбера ,може ли да се вярва на това което пише в специализираната литература за УАЗ ?
Коментар
-
От: Лоена набивка
Не ми говори за тези оригинални термостати.
Те са пълен брак още от както са измислени и проектирани.
Дано за 421 да са създали нещо свестно, но до колкото съм запознат са абсолютно същите боклуци, 1:1.
Всъщност защо не разкажеш с какъв термостат си, доволен ли си от него, ще го сменяш и ако да - с какъв?
ПП при лека експлоатация - до колкото разбирам това е твоя тип каране - не е проблем да се експлоатира на 85-90 градуса.
В гората, на 1 и 2 бавна, с педала до долу, нещата изглеждат доста различни... Маслото развива голяма температура и 70 град. на охлаждащата течност са предостатъчни и дори препоръчителни.
Коментар
-
От: Лоена набивка
Да така е както казва Жоро. При температура 70 градуса двигателя работи най добре.Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнениеНе ми говори за тези оригинални термостати.
Те са пълен брак още от както са измислени и проектирани.
Дано за 421 да са създали нещо свестно, но до колкото съм запознат са абсолютно същите боклуци, 1:1.
Всъщност защо не разкажеш с какъв термостат си, доволен ли си от него, ще го сменяш и ако да - с какъв?
ПП при лека експлоатация - до колкото разбирам това е твоя тип каране - не е проблем да се експлоатира на 85-90 градуса.
В гората, на 1 и 2 бавна, с педала до долу, нещата изглеждат доста различни... Маслото развива голяма температура и 70 град. на охлаждащата течност са предостатъчни и дори препоръчителни.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар