От: Възстановяване на 315140
В продължение на горивната система , при споменатите работещи два резервоара, понякога се налага да се използват,газта се свършва при по дълги маршрути / при нас над 250 км./, ключов елемент е бензиновата помпа. Ремонтирана с ново платно , занитен винт на лоста движещ платното, показа дефект .Гарнитурата се беше скъсала и тънка струя гориво пръскаше към двигателя , забележима за човек с добро зрение . Гарнитурата купих от магазина на Карловска , но по съвет от продавачите- бивш офицер от танковия полк в Чирпан с опит в АТТ , проверих деформацията на горната чест над клапанчетата . Оказа се деформирана с над милиметър кривина , изпъкнала средна част.Деформацията се премахва с фина шкурка на равна повърхност и се проверява с линийка за просвет. Надявам се вече да държи.


Филтъра след старателно почистване не е създавал проблеми.
В продължение на горивната система , при споменатите работещи два резервоара, понякога се налага да се използват,газта се свършва при по дълги маршрути / при нас над 250 км./, ключов елемент е бензиновата помпа. Ремонтирана с ново платно , занитен винт на лоста движещ платното, показа дефект .Гарнитурата се беше скъсала и тънка струя гориво пръскаше към двигателя , забележима за човек с добро зрение . Гарнитурата купих от магазина на Карловска , но по съвет от продавачите- бивш офицер от танковия полк в Чирпан с опит в АТТ , проверих деформацията на горната чест над клапанчетата . Оказа се деформирана с над милиметър кривина , изпъкнала средна част.Деформацията се премахва с фина шкурка на равна повърхност и се проверява с линийка за просвет. Надявам се вече да държи.
Коментар