Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възстановяване на 315140

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Възстановяване на 315140

    Колега, УАЗика е по хубав от новите който се продават! Браво!
    УАЗ 31512-Тото

    Коментар


    • #62
      От: Възстановяване на 315140

      Във форума могат да се видят много по-хубави и интересни, работени професионално. Възстановяването макар и с достигнати добри параметри не мина без допускане на доста грешки - поради неопитност, незнание или поради влагане на некачествени елементи , да не забравяме и нетърпението - да стане колкото се може по-бързо..Зевзешките подмятания , че няма да успеем за новия ловен сезон , макар и беззлобни ...
      Възстановяване на ходовата част:
      1. рама, ресьори, преден и заден мост - добро състояние на рамата, дълбока корозия само по осите за тампони на ресьорите. Почистването с конвенционални средства е трудоемка и неблагодарна работа, без успех в ъглите, където не е възможен достъп с телена четка, шкурка или друг инструмент, пясъкоструйка нямаме, може би е достатъчно използване на почистващи средста - разредител и след това "3 в 1".За почистените до метален блясък повърхности приложихме "Mr. Zink" , цялостно с "3 в 1" , окончателно с черен автоемайл лак.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000875.jpg
Прегледи:1
Размер:129.8 КБ
ID:5263174

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000876.jpg
Прегледи:1
Размер:127.2 КБ
ID:5263176

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000877.jpg
Прегледи:1
Размер:143.8 КБ
ID:5263178

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000879.jpg
Прегледи:1
Размер:124.3 КБ
ID:5263180

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000880.jpg
Прегледи:1
Размер:116.9 КБ
ID:5263181

      Изненадите - поредната беше тази , там където сме най-силни -ресьорите, опита дасе справим с минимум средства не беше успешен , след като произведахме и шпренгвахме два трети листа , счупените ,при разглобяването установихме пукнатина и по четвърти лист ....:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000972.jpg
Прегледи:1
Размер:137.9 КБ
ID:5263239

      Решието за "нашия" УАЗ - нови , с еднакъви височини , старите ...като се наложи..ще ползваме резерви , каквито не намерихме за нас , дори и на Белканто :
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000957.jpg
Прегледи:1
Размер:160.7 КБ
ID:5263240
      Новото си е ново.
      По окачването бяха сменени всички тампони на ресьорите и амортисьорите, то не бяха останали и здрави , от предлаганите в търговската мрежа подбрахме по "истинските" , с убеждението че все някога ще се наложи пак да се сменят.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000983.jpg
Прегледи:1
Размер:146.4 КБ
ID:5263220

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000984.jpg
Прегледи:1
Размер:133.4 КБ
ID:5263221

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000985.jpg
Прегледи:1
Размер:143.1 КБ
ID:5263222

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000986.jpg
Прегледи:1
Размер:141.1 КБ
ID:5263223

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000987.jpg
Прегледи:1
Размер:138.6 КБ
ID:5263224

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000988.jpg
Прегледи:1
Размер:133.4 КБ
ID:5263226

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000990.jpg
Прегледи:1
Размер:145.8 КБ
ID:5263227
      Изправен на колела - дава надежда , все още ...далечна .Спазихме правилото да не стягаме тампоните сега ,а по късно като накичим цялата тежест.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000994.jpg
Прегледи:1
Размер:132.5 КБ
ID:5263228

      Коментар


      • #63
        От: Възстановяване на 315140

        Браво, поздравявам ви вложения труд

        П.П. Заслужава ли си да се шпрегват ресорите и на каква цена ? Чувал съм че за съшите пари може да се купят нови главни листове направо.
        Газ 69 2.4i
        Густо майна, пътят свърши !!!
        GSM: О895 7О6О59

        Коментар


        • #64
          От: Възстановяване на 315140

          Познавам два начина за шпренгване - през валове , постига се промяна на дъгата но структурата на материала остава същата , относително нетраен и втория чрез равномерно набиване на материала с чук върху наковалня, до постигане на нужната дъга , определяща височината на окачване в последствие .Метода е трудоемък , свързан с изтръпване на ръката ако не се внимава или се работи без ръкавици , но резултатите са относително трайни . Шпренгването се извършва последователно на всички листи , задължително двойките листи по ресьри трябва да са с еднаква дъга - късите с най- голяма , дългите с най-малка . Усилването трябва да се прави с мисълта - дългите листове поемат малките вибрации , късите работят при натоварване.Добре е краищата на листите да са заоблени , за да не износват на срязване горния лист , възможно е вграждане на тефлонови ленти или подложки , за по добра работа на ресьора и по-дълъг живот , стига да се намери подходящия материал. Важно е скобите които държат ресьорния пакет да са правилно огънати с известен луфт към пакета за да не предизвикват износване/използване но подложки при сгъването/ .Централния болт , обикновенно е с кръгла глава и старите се износват, можe да се замени с нов . При липса на къси листи е възможно разпробиване на части от основни , повредени листи .Внимателния оглед след почистване с телена четка на разглобените листи за наличие на пукнатини или износвания по-големи от 2/3 от дебелината на листа , пести разочарования на по - късен етап.Може да се прилага мазане с графитна смазка и поставяне на брезентов чохъл върху ресьора, пази.Все пак грижите трябва да съответстват на стойността на ресьорното окачване - то е сравнително най- евтиното и просто за обслужване.
          Последно редактирано от Iwell; 31-03-11, 00:01.

          Коментар


          • #65
            От: Възстановяване на 315140

            Смазването с графитна смазка е много добро решение; но преди това трябва хубаво да се почистят листовете с малкия флекс с телена четка. Аз го направих на моя УАЗ и вози много добре; но изкарва около година и трябва пак смазване. Особенно ако се минават редовно водни препятсвия.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00498.jpg
Прегледи:2
Размер:109.2 КБ
ID:5265477Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00510.jpg
Прегледи:4
Размер:121.1 КБ
ID:5265478Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00497.jpg
Прегледи:2
Размер:111.7 КБ
ID:5265479Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00511.jpg
Прегледи:3
Размер:128.0 КБ
ID:5265480
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #66
              От: Възстановяване на 315140

              Автора на темата ми позволяваше от неговия достъп до форума да чета неща , които не са достъпни за нови участници във форума , но вече не е така . При един проблем с компютъра , преинсталирането ме лиши от достъпа.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 277.jpg
Прегледи:1
Размер:178.0 КБ
ID:5525451Налага се да свърша нещо за да получа отново възможност да чета .Така изглажда в завършен вид , сниман от долу.

              Коментар


              • #67
                От: Възстановяване на 315140

                Основателна причина може да попречи за споделяне на свършеното Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1060200.jpg
Прегледи:1
Размер:110.0 КБ
ID:5525626Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06139.jpg
Прегледи:1
Размер:66.2 КБ
ID:5525627Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1 (132).jpg
Прегледи:1
Размер:69.9 КБ
ID:5525628но е редно да продължим.

                Коментар


                • #68
                  От: Възстановяване на 315140

                  На тая булка ще и останат хубави спомени....
                  На нас клиренс ни трябва , не скорост

                  Коментар


                  • #69
                    От: Възстановяване на 315140

                    Да са живи и здрави младоженците! И да се понапълни УАЗ-а с наследници!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Възстановяване на 315140

                      В поредицата от изпитания на възстановен УАЗ 31514 , вероятно е включено возене на булка , оказа се успешно ,но не е единствено ...Малкото листче / Разрешително №... За движение на МПС в НП "Централен Балкан"/ , обедини интересите на пешеходци и тест в малко по-различни условия , оказа се пак успешен , но с интересни изводи...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SS852425.jpg
Прегледи:1
Размер:227.7 КБ
ID:5525849Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Botev.jpg
Прегледи:1
Размер:192.7 КБ
ID:5525850Стандартната перка на водната помпа се затрудни в охлаждането при изкачването , поради липса на опит да се намери оптималния режим от обороти на двигателя , скоростна предавка и съобразяване с наклона .Там някъде се породи желанието да бъде заменена с електрическа ..

                      Коментар


                      • #71
                        От: Възстановяване на 315140

                        Не сменяй перката с електрическа. При такива стръмни и продължителни изкачвания ползвай бавните предавки и няма да ти загрява. Електрическа перка аз съм сложил пред радиатора но само за екстремни ситуации.
                        На нас клиренс ни трябва , не скорост

                        Коментар


                        • #72
                          От: Възстановяване на 315140

                          Съвета е добър в частта за екстремните ситуации.Развихме идеята след като изчетохме нещата от форума за датчици , перки и др. ,от руския също .В периода на загряване на двигателя до достигане на относително нормална работна температура не е необходима механичната перка да "духа" , а след това вариантите са май два електрически вентилатор или електрически съединител за перката , ако няма друг..За нас достъпен е електрическия вентилатор един в нормален режим и втори ако при нужда и ...вече около 8000 км. работят добре и сме с усещането за скромна икономия в разхода на горивоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030322.jpg
Прегледи:1
Размер:159.2 КБ
ID:5526080Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030323.jpg
Прегледи:1
Размер:112.7 КБ
ID:5526081Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030324.jpg
Прегледи:1
Размер:172.2 КБ
ID:5526082Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030325.jpg
Прегледи:1
Размер:163.0 КБ
ID:5526083Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030326.jpg
Прегледи:1
Размер:116.6 КБ
ID:5526084Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030327.jpg
Прегледи:1
Размер:163.1 КБ
ID:5526085 Отделен електрически извод за вентилаторите от акумулатора , предпазителите са около пожарогасителя , "временен" вариант,управлението:
                          -ръчно от купето с две ключета и сигнални лампи ,
                          -с датчик монтиран в долната част на изхода на радиатора,предпазители и блокче с релета в моторния отсек. Не е най-доброто което сме правили и вероятно ще потърсим по-добър вариант.Всичките ни коли изглеждат по професионално в този възел...

                          Коментар


                          • #73
                            От: Възстановяване на 315140

                            Охладителната система с електрически вентилатор би работила безпроблемно при качествен термостат и също толкова надежден датчик за температура , който включва на определена температура на охлаждащата течност вентилатора и изключва , създавайки един постоянен температурен режим в границите между горната и долна температура на датчика , с отклонения от инертността на системата.В момента нещата не са така.Качествените елементи са в процес на издирване ...до тогава водача работи като "ръчен регулатор" на температурата , което няма как да не се отрази на разхода.
                            От снимките се вижда част от газовата уредба , вече втори ден се боря с конвертирането на екселски файл в допустимите формати , за да покажа разхода на гориво, но ...не е като смяна ролките на пишещата машинаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 006.jpg
Прегледи:1
Размер:113.5 КБ
ID:5527172 Преди доста време , надежда пораждаше усмивка..на бъдещия "Уазкаджия"..

                            Коментар


                            • #74
                              От: Възстановяване на 315140

                              Термостата за този двигател не е зле да е такъв:
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...384#post730384
                              Термостатът е на японската фирма ТАМА, моделът е WV64BC-78
                              Дачици избирах много и на различни производители, за сега съм доволен от не много марковите /руските не ги коментирам щото с колкото съм пробвал са работили както трябва от 2 до 10дена/ Сложил съм 2 датчика при мен и на още няколко джипа, щото неможе да се намери един двоен на тази температура която искам, първия пуска бавната степен, втория бързата, като по този начин не се товари алтернатора и работата е по плавна, особено ако са две перките. Отделно електрическата система е с варянти да работи автоматично /през датчиците/, принудително /постоянно на бързата степен/, и изключена /понякога и това трябва/.



                              Хубавец си е този джип, браво за положения труд и нерви
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар


                              • #75
                                От: Възстановяване на 315140

                                Ще уведомя автора на темата като търси термостат, да прочете и нещата от посочения линк, за което благодаря.Газовата уредба е монтирана стандартно , под кранчето на парното е отклонението за изпарителя . Резбите не съвпадат и се налага работа на струг.Бутилката е под задната седалка , а щуцера за зареждането е изведен от дясно .Двата резервоара за бензин са функционални -клапанчето за бензина е закрепено за кожуха на вентилатора.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030334.jpg
Прегледи:1
Размер:48.6 КБ
ID:5527241Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030332.jpg
Прегледи:1
Размер:114.9 КБ
ID:5527242Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030329.jpg
Прегледи:1
Размер:79.0 КБ
ID:5527244Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030328.jpg
Прегледи:1
Размер:135.1 КБ
ID:5527245

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X