Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възстановяване на 315140

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Възстановяване на 315140

    Този номер с пропадането на леглото си е гаден.
    Много пъти съм говорил с УМЗ по този въпрос и решение не е намерено.

    Но е вярно че на нас ни се е случвало два пъти.
    За съжаление на нов двигател.
    only 4 x 4,sim AWD

    Коментар


    • #17
      До: Възстановяване на 315140

      БРАВО колега!!!!!!!!Много добра работа,......направо е перфектно.....вахищавам се много на подобни изпалнения......продалжавай в същия дух.

      Коментар


      • #18
        До: Възстановяване на 315140

        Ще се постарая да отговарям на всички въпроси.
        Първо благодаря на всички за добрите думи изказани относно проекта.Мисля че тук е мястото да вмъкна че проекта е съвместен, по него работя заедно с
        баща ми, което ме олеснява доста, тъи като той е човек от когото съм научил много, но има и още много неща на които може да ме научи.
        Hammer
        има много материали за Уаз из форума аз ползвам тях.В мултимедийното ръководство,раздел приложения
        ими данни за моментите на затягане на основните неща по джипа.
        Nik:
        -двигателя е 417100
        -главата с пропадналото легло е 421 новата също е 421
        -внимателния оглед на контоктните повърхности на коляновия вал към маховика със семеринга и на фланчето за ремъчната шайба за вентилатора,
        водната помпа и генератора , показа следи от износване , наложи се центровка , шлайф до зачистване - съответно корекция на вътрешния диаметър
        на семеринга - съответно с 0,5 -за предния и 0,3 - за задния. Семерингите не са сатндартни , работени са по поръчка в Теда Казанлък,
        по съвет на технолога с допълнителен чистач - материал буна Австрия - работна температура до 120 градуса целзии , висока износоустойчивост
        устойчив на замърсяване. Основно теча на масло се очаква от тези два възела , и естественно от капака на клапаните.
        - При подмяна старото колело на разпределителния вал се откърти шийката на която е изработена сегментната шпонка и то не от холкера, а през средата
        на шпонката - имаше следи от удари , вероятно колелото е вадено без скоба , пукнатината обхващаше повече от 2/3 от сечението.Отначало се ядосах,
        че ще трябва да купуваме нов вал, е и дали ще пасне по размер на лагерните гнезда. На всичко отгоре май стария вал имаше и малка кривина. По размерите
        на шийките изровихме подходящия, не без помоща на съветника от Маджинекс. За военното производство са правени истински неща.
        -номера по коляновия вал почваше с 417 със сигурност, после не съм сигурен но мисля че е 417310
        -за червения силикон знам че не е тачен в форума но от доста години го слагаме по семейния автопарк и не е имало
        проблем,преди време съм виждал съмнително евтин червен той наистина не е маслоустоичив.
        -аксиалния луфт е добре - 0,05 при неработил вал, вероятно ще има сработване на повърхностите в приемливи граници.
        -ризите и буталата са комплект на ризите пише 21-1002020 на буталата 53-1004015 производство на Кострома
        http://www.motordetal.ru/goods/div10/div21/47.html интересното в този комплект беше гаранционата карта която е като
        ваучер за телефон и имаше начин за проверка с sms, mail, и на сайта с попълване на кода от картата, но не съм пробвал
        да ги проверявам.
        -гарнитурата е само за снимката там
        -наистина няма място за повече от 3мм шлаиф на главта но тя не е шлайфана(за сега)
        -гайките са нови от Булболт чешко производство със клас на якост 6 и 10 , съответно черни за вътре , лъскави за вън самозаконтрящи на цена за стотинки,
        шаибите са също много качествени, по големите размери за основните и биелни лагери са оригиналните.
        -картера е с коркови гарнитури старателно залепени със силикон предпологам, че няма да има проблем
        -маховика не е разпробит за двата вида,отворите са за лостовия притискател, камбаната има капаче за помпите но кутията е 4-степенна.
        -карбуратора е ДААЗ 4178 с преходник
        -частите са закупувани от г-н Маджиров Маджинекс Пловдив преди магазина беше на сточна гара сега е на кукленско
        шосе на обръщалото на 116 до митницата.
        Maddmaximus
        работилницата е в кухнята на майка ми,просто така се наложи заради студеното време,
        иначе жена ми съм я избирал внимателно и няма нищо против двигатели
        и други части да се подмятат в къщи, дори мога да се похваля че е доста заинтересована от проекта, но за мазни гащи си ме овиква.
        Uazik
        дано наистина са добри, но времето ще покаже.
        kikimora
        силикона преди монтажа на двигателя ще бъде изчистен и никаде няма да
        има наклепано което да дразни.
        Сега да продължа със снимките:
        след главата доиде ред на кобилиците, за тях мога да кажа само че нямаше едина която да не е с запушени маслени канали, старателно почистване и монтаж. Регулиране на хлабината между клапаните и кобилиците - 0,3мм







        Боядисване на капака на клапаните и вече е на мястото си.Няма капачка за маслото но пробвах и се оказа че става от VW Polo след намирането и ще бъде сложена и тя.





        За по лесното качване на двигателя върху рамата бе взето решение повече части по двигателя да не се кичат и се започна ревизиране на останалите части и съхраняването им.
        Бензиновата помпа беше сглобена без гумичката и шаибата които трябва да спират влизането на бензина в картера при скъсване на платната.След почистване бе сглобена с всичките и части по каталог.





        Делкото - електронно запалване, явно никога не е пипано, беше в отлично състояние.Претърпя само почистване.












        Стартера беше със счупена капачка на пускателя, втулките се оказаха в добро състояние, четките - износени на половина.След почистване бяха сменени:
        -нов пускател (оказа се че няма само капачка)
        -нови четки
        -двата болта, на малката капачка, на капака, на четкодържателя, М6 с глава за права отверка, след свалянето с ъглошлаиф се замениха с М6 но с шестограмна глава.











        Алтернатор, с него си беше доста занимвака.Явно сменян не е оригиналния 665.3701 които би трябвало да е монтиран в завода.Сложен е Г250Н2 произведен 1976г.Предполагам че е имало проблеми с вградения релерегулатор на оригиналния и е заменен целия, като е добавен релерегулатор от Лада.Заради добавения регулатор изключвам Г250П2 да е бил оригиналния алтернатор.Та за алтернатора, още при свалянето му от двигателя изглеждаше с крива шаиба, след свалянето и се оказа, че е крив ротора а не шаибата.След седмица умуване и сравняване с Ладови алтернатори по случайност ни подариха чисто нов ротор и нова задна част с диоден блок.След сравнявне се окзаха абслютно същите и се почна набавяне на останалите части.Бяха сменени:
        -ротор
        -диоден блок с капака
        -преден лагер 180603-кс9 заменен с KBS 62303
        -заден лагер 180502-кс9ш заменен с 6202 ВМЗ
        разбира се и двата са ZZ
        -нови четки
        Чистене боя и се получи това:









        Бензиновя филтър бе почистен явно за първи път откакто е филтър и закичен за снимка:



        Преди седмица, понеже вече се постопли на вън, бе започната работа по купето - целта е да се извади шасито, да бъде обработено и да се започне зглобяване на джипа.Това разбира се е доста работа и понеже се работи предимно събота и неделя най вероятно ще се проточи поне още няколко месеца завършването на джипа.За момента купето вътре е почти обезкостено.Свалена е кормилната кутия която е много зле но ще се възстанови колкото джипа да се регистрира, после най-вероятно ще се ориентираме към хидравлика.



        Волана беше една от продължаващите изненади,не е ясно какъв зор е видял че да се спука така.



        Поздрави!!!
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от Жоро Донечки; 24-03-11, 23:27.

        Коментар


        • #19
          До: Възстановяване на 315140

          Готин,
          извинявай, ама гледам всичко с такова желание направено, само да ти споделя нещо.
          От вън силикончето ще го изчистиш, а отвътре?
          Проблема не е само естетически.Навремето сърбах попарата с мотор на пежо.И аз така смело със силикончето навсякъде, да ми е мирна главата, после вадих червеи червен силикон от разширителният съд/а колко ли от него задръсти радиатора?/.За маслените магистрали пък не ми се мисли.Мое мнение е, че с тази екстра - много внимателно и натънко.Ако е коркова гарнитура-бих я намазал тънко , полупрозрачно-колкото да не пропива масло.Леко да дръпне силикона и тогава монтаж.

          Коментар


          • #20
            До: Възстановяване на 315140

            Приемам забележките за силикона, следващия Уаз няма да е с червен.

            Коментар


            • #21
              До: Възстановяване на 315140

              Iwell, много добър материал!
              Поздравявам те за което!
              Желая ти късмет и добър краен резултат.
              Ще следим темата с интерес.


              И един съвет относно снимковият материал -
              защо не поискаш от администрацията да ти отпуснат дисково пространство на ftp сървъра?!
              Така ще можеш по-лесно да си качваш и оформяш темите.

              Виж повече тук - Правила за използване на FTP достъп и дисково пространство

              Коментар


              • #22
                До: Възстановяване на 315140

                Браво, Браво!

                Номера на блока (модела на изпълнението) на тези е записан след този номер който си дал, набит е след него, между две звездички, преди номера на двигателя.

                Коя година е произведен, с кои мостове е, с кое окачване?

                Успех!
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #23
                  До: Възстановяване на 315140

                  Мастер-класс! Почти наглядное пособие!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Възстановяване на 315140

                    Просто идеална работа и мерак но мерак се гаси с пари
                    0885 297985,мтел-Радо
                    0876 556870,виваком като домашен

                    Коментар


                    • #25
                      До: Възстановяване на 315140

                      Страхотна работа,успех,следя темата от самото начало и много ме радва вашата последователност,така се правят нещата.Много поздрави на вас и на баща ви понеже и той помага в проекта.Успех.

                      Коментар


                      • #26
                        От: До: Възстановяване на 315140

                        Доста време измина от последното писане във форума - работа по детайли и сглобяване на възли , предизвикателства , преодоляване ...на фона на нормалните житейски грижи до момента се получи резултата на снимката , предстои почивка на море за кратко , след което ще сподела нещата подробно..Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.08.2010.jpg
Прегледи:1
Размер:134.3 КБ
ID:5200908

                        Коментар


                        • #27
                          От: Възстановяване на 315140

                          Че тоя УАЗ по-джиджен отколкото излизат от завода. Браво кефа ти се на мерака с който го правиш.
                          На нас клиренс ни трябва , не скорост

                          Коментар


                          • #28
                            От: Възстановяване на 315140

                            Поздравления за това, което сте свършил!
                            Колко е красив! И аз като порастна ще си направя такъв!
                            Успех по-нататък!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Възстановяване на 315140

                              Поздрави за перфектното възтановяване на УАЗика! Дайте още снимки.
                              УАЗ 31512-Тото

                              Коментар


                              • #30
                                От: Възстановяване на 315140

                                Да си жив и здрав,колега!Много се кефя на такива,като теб!
                                Убеден съм,че УАЗ-а след реставрацията ще е поне с 10-20% по-добри ТТД от оригинала-това сериозно!
                                Чак сега попаднах на темата,но занапред ще я следя с интерес-такова удоволствие е да виждаш как се ражда една стара кола наново...де да можеше и с хората да може...!
                                Успехи и очакваме продълженията!
                                много автомати-слаби резултати!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X