Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

    Ръчната държи кардана а не колелата. Достатъчно е едното колело е на хлъзгаво и джипката тръгва - нормално последствие от работата на диференциала. Ръчната ми на сухо кове
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #62
      До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Ръчната държи кардана а не колелата. Достатъчно е едното колело е на хлъзгаво и джипката тръгва - нормално последствие от работата на диференциала. Ръчната ми на сухо кове
      Правилно.

      Коментар


      • #63
        До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

        Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
        Идеята е да се ложи предният диск на който се държат цилиндърчетата и накладките отзад.По този начин става и отзад с две цилиндърчета.Ексцентриците мисля да махна и да сложа саморегулиращи се цилиндърчета от Волга например(имаше писано в друга тема и имаше мнения че стават)
        На кое казваш щита?Нещо не мога да вдяна
        Щит е кръглата ламарина, на която се държат цилиндърчетата и накладките
        Идеята на теория е добра, но се съмнявам, че ще доведе до практическо подобрение на нещата. Саморегулирщите волгови цилиндърчета са добро решение при неизносени барабани и ако няма да джапаш много из водата
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #64
          До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

          Щит викам на тая кръглата камарина където са закачени всичките железа-цилиндърчета,накладки,ексцентцици и се захваща към моста с болтове.
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #65
            До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

            Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
            Щит викам на тая кръглата камарина където са закачени всичките железа-цилиндърчета,накладки,ексцентцици и се захваща към моста с болтове.
            Сега вдянах вече-за което Благодаря за разяснениетоИскам да сложа по две цилиндърчета на всяко колело и цилиндърчетата да са от Волга защото са саморегулиращи се и отпада проблема за реглаж от ексцентриците.Целта е да спира УАЗ-ика като лека колаБарабаните не са проблем защото ще си купя чисто нови от магазина също и цилиндърчета.Просто искам малко да подобря спирачките и да не се занимавам с регулиране толкова често.иначе и сега УАЗ-ика си спира отличноПедала е горе и кове с натискането,няма поднасяне на никъде като натисна рязко спирачката.Натискам и пускам волана и спира без да занася настрани.

            Коментар


            • #66
              До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

              Вместо да се занимаваш с тия "челни стойки" инвестирай си парите в едно серво има много голяма разлиака ако питаш мене.И от тук на татък вече имаш добра основа за дискови щото без серво нещо не ми се нравят и дискови спирачки
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #67
                До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                Привидно ще подобриш спирането с двете цилиндърчета, но си мисля, че на хлъзгаво ще се въртиш. Неслучайно задните спирачки са по-слаби.
                А на повечето коли има "кантар", какъвто на Ужаската няма
                Аз бих ти препоръчл просто едно серво като за начало А ако искаш ултимативни спирачки мини на дискове
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #68
                  До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                  Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                  Вместо да се занимаваш с тия "челни стойки" инвестирай си парите в едно серво има много голяма разлиака ако питаш мене.И от тук на татък вече имаш добра основа за дискови щото без серво нещо не ми се нравят и дискови спирачки
                  Серво не мисля че ми е необходимо-малко голфаджийско е да слагам серво на УАЗ-икаПомпата на спирачките мисля да заменя с такава от ГАЗ-ка-(ГАЗ 53)защото е с по голям дебит и ще е по добре според мен.Засега за дискови спирачки няма възможност-тях по натам

                  Коментар


                  • #69
                    До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                    Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                    Серво не мисля че ми е необходимо-малко голфаджийско е да слагам серво на УАЗ-икаПомпата на спирачките мисля да заменя с такава от ГАЗ-ка-(ГАЗ 53)защото е с по голям дебит и ще е по добре според мен.Засега за дискови спирачки няма възможност-тях по натам
                    Това, че е с по-голям дебит драстично ще влоши спирането.
                    Колкото по-малко е буталото (малък дебит) на помпата - толкова по-малко натиск е необходим. (Закон на Паскал)
                    Не смятам за "голфаджийство" това един автомобил да има спирачки, които да се натискат само с единя крак
                    Пък и Голфовете са си доста правилни коли, дори и по отношение на спирането.
                    Последно редактирано от Scrapheap; 12-06-07, 00:42.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #70
                      До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                      Много са ти странни разбиранията

                      Ти на автомообилите да не си изкубваш сервото преди да почнеш да ги експоатираш понеже е голфаджииско?

                      Ако имаш възможност намери уаз със серво покарай,поспирай направи сравнение с таква без серво пък ако не ти харесва значи е голфаджииско
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #71
                        До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                        Много са ти странни разбиранията

                        Ти на автомообилите да не си изкубваш сервото преди да почнеш да ги експоатираш понеже е голфаджииско?

                        Ако имаш възможност намери уаз със серво покарай,поспирай направи сравнение с таква без серво пък ако не ти харесва значи е голфаджииско
                        Не бре човек-не изкубвам сервото на автомобилитеПросто УАЗ-а си е направен от завода без серво-значи не му е много необходимо.Иначе няма никакъв проблем да му сложа серво-имам едно ново в кутия-така си седи

                        Коментар


                        • #72
                          До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                          Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                          Серво не мисля че ми е необходимо-малко голфаджийско е да слагам серво на УАЗ-икаПомпата на спирачките мисля да заменя с такава от ГАЗ-ка-(ГАЗ 53)защото е с по голям дебит и ще е по добре според мен.Засега за дискови спирачки няма възможност-тях по натам

                          Има и кантар - регулатор спирачни усилия - но работи от ден до пладне
                          only 4 x 4,sim AWD

                          Коментар


                          • #73
                            До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Това, че е с по-голям дебит драстично ще влоши спирането.
                            Колкото по-малко е буталото (малък дебит) на помпата - толкова по-малко натиск е необходим. (Закон на Паскал)
                            Това не го знаехБлагодарско

                            Коментар


                            • #74
                              До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                              Еми като не му е необходимо защо на 3151 са му сложили

                              Времената са били дуги изискванията също

                              А при положение,че го имаш даже Друг е въпроса ако желаеш да го оставиш в автентичен вид което мисля че не целиш.

                              Ти си знаеш най добре.Акъл няма да ти давам

                              Успех в начинанието иначе
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #75
                                До: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                                Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнение
                                Има и кантар - регулатор спирачни усилия - но работи от ден до пладне
                                Има ама на по новите модели а наще каруци я нямат тая екстра
                                Луд умора нема,само се поти!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X