Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с хидравлика ZF на Хънтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с хидравлика ZF на Хънтър

    http://www.uazbuka.ru/lib/ruk3162/rus/080_101.pdf

    стр.90

    Това е за руска или беларуска хидравлика. Но не е лошо да се запознаеш
    only 4 x 4,sim AWD

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с хидравлика ZF на Хънтър

      Pursie откри ли проблема?Сподели.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с хидравлика ZF на Хънтър

        Чета,чета и викам да попитам.

        Тая хидравлика с нормално АТФ масло може ли да работи?Самообезвьздушава ли се след определени колиметри / 20 да речем / или не?
        Лесно ли се сваля маркуча за ниското налягане?Щото ако е лесно само трябва да вдигнеш предните гуми и един да вьрти волана,а друг да сипва масло на загасен мотор и ще избуташ повечето от системата.

        Може някьде ниско да е имало вода която от студа да е замрьзнала и от там това хрущене.Може по сьщата логика да е задьнен филтьра.Вдигай я на трупчета и сменяй маслото с все филтьра / ако имаш де,че не се разрових да видя дали имаш /.

        Преди това имаше ли гадни звуци от хидравликата?
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с хидравлика ZF на Хънтър

          За тая ZF не знам със сигурност, предполагам, че да. Другият модел - на Борисовските заводи може да работи с АТФ. Трябва да отговаря на Dexron-II. Обезвъздушаването е лесно - става за минути точно както казваш - с повдигане на предницата и въртене на волана. Системата има възможност за самообезвъздушаване - има предвиден отвор на капачката на казанчето. Той е малък и переодично трябва да се проверява да не е запушен и да се почиства с тънка игла.
          БИО пчелен мед и пчелни продукти
          0888 66 59 73

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с хидравлика ZF на Хънтър

            След проверката се оказа, че нямам филтърче, в съда. Така си го карам от доста време. Но не виждам и място за такова филтърче. За да видя дали няма нещо подобно на дъното се наложи да излея маслото и сипах чисто, като се опитах да източа колкото може повече от старото. Нещата се подобриха, макар и не толкова колкото ми се иска. Нека поне няколко дена по-добро време ( поне да е над нулата ) и ще направя профилактика на цялата система. Че джогана не влиза в гаража.
            Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
            NULLA TENACI INVIA EST VIA

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с хидравлика ZF на Хънтър

              Ако казанчето ти е пластмасово черно (с такова доиде хидравликата за моя Хънтър) то филтъра трябва да е вграден в самото казанче неможеш да го видиш без да го счупиш. Казанчето респективно филтъра е консуматив и е едно и също за всички аудита фолксвагени и сеати с хидравлика на ZF. Дори и помпата да има проблеми освен финансови при това не големи ти нямаш проблем. Помпата е еднаква с тази на половината пасати и аудита. Тук въобще не си играха да я ремонтират дадох мойта и срещу някакви пари не бяха страшни след като не си ги спомням ми дадоха отремонтирана. Регулират на стенд само клапаните според колата. Металните казанчета (такова оргинално е на Патриота) са по добри защото играят ролята и на радиатор затова и са сложени на място което се обдухва при Сашо имаше. Хидравликата на ZF e със съвсем различен ATF от този на другите уазови хидравлики използва се
              GM-6137 (Dexron IID); GM-6297 (Dexron IIIF); ATF IIE; SHELL ATF XS; GM-6417 (Dexron IIIG)
              иначе ще имаш проблем.
              Виж да не ти раздува маркуч.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с хидравлика ZF на Хънтър

                Със сигурност е запушване накаде

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с хидравлика ZF на Хънтър

                  Извинявайте, но не писах защото нямах какво да кажа- нищо не бях правил.
                  Не раздува маркучи, но се появи теч . явно ще трябва да сваля едно по едно всички компоненти и да ги ревизирам, като започна от казанчето. Имам един заподозрян в момента- по-тънкия маркуч не съм го проверил. Може да е запушен.
                  А теча не успях да го локализирам точно, защото е спрял. Покарах я малко днес за да видя дали няма да избие пак.
                  В момента поне ще успея да го сваля до Варна.
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X