Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслена помпа УАЗ 469 ??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от reichfurrer
    на празен ход 0,5 до 1, ако подам газ отива на 2 и малко отгоре, а като стане на 80 градуса от 0 до 0,5 и лампата премигва, даже понякога светва!
    Това нещо съм го чел в няколко "учебници" за УАЗ, било нормално при загрян двигател лампата да примигва,но.......
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от JC
      Първоначално публикуван от reichfurrer
      на празен ход 0,5 до 1, ако подам газ отива на 2 и малко отгоре, а като стане на 80 градуса от 0 до 0,5 и лампата премигва, даже понякога светва!
      Това нещо съм го чел в няколко "учебници" за УАЗ, било нормално при загрян двигател лампата да примигва,но.......
      ДА бе да тия ги разправяйте не некой друг!!!

      ЗАпочне ли да ти премигва трябва да се замислиш за правене на двигател,пък ако не ти се мисли и занимава режеш жиците и карай докато може
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #33
        Вярно е, пише го че при топло време и ако не ползваш масления радиатор и караш с масло от по-нисък температурен клас може да премигва лампата, но ако двигателя си е наред такова нещо не се случва. Пък и сега като гледам навънка каква е жега, какво ли ще е лятото
        Така че двигателя си е за ремонт еднозначно. Хубавото е че не е труден.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от reichfurrer
          на празен ход 0,5 до 1, ако подам газ отива на 2 и малко отгоре, а като стане на 80 градуса от 0 до 0,5 и лампата премигва, даже понякога светва!
          Карал съм 170000км една УАЗка на която така и светеше лампата за маслото и си вървеше без никакви проблеми
          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

          Коментар


          • #35
            Аварийния датчик сработва от 0,4 до 0,8.
            Заслужава да се провери първо помпа.
            После така или иначе си свалил картера - ще провериш и биелни лагери.

            Между впрочем лагери има бая менте - гледайте или да са от старите опаковки на ЗМЗ. Или ако са в нова упаковка - холограмен стикер.
            В никакъв случай не купувайте Тамбовски лагери.
            only 4 x 4,sim AWD

            Коментар


            • #36
              Абе аз ти се присмях за маслото ама познай кой днес източи от картера около 10 литра смес от масло и бензин? Аз!

              Та няма да светне лампата ли ? Това те чака и тебе ! 2 часа работа (с кафетата).Аз го свалих заради буксуващ съединител но ще сменя поне и лагерите . Че прогнозата за времето е лоша.
              Между другото има ли някой за продаване маховик че този е изкопан отвратително А и притискателния диск се е нацепил като на стар индианец петите . Ако има някой по-близо до Враца да пише на л.с.
              Уморените коне не ги убиват , нали ??

              Коментар


              • #37
                а как мога да проверя налягането на една помпа която е свалена
                "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                Коментар


                • #38
                  Аварията май се оправи, смених масленият филтър, долях малко масло и на уреда при 70-80 км/ч вдигна до 4 атм. На празен ход при топъл двигател на около 2атм. При студен двигател на п.х 3 атм. Надявам се проблема да е бил в масления филтър, дано да съм прав!!!
                  Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

                  Коментар


                  • #39
                    Да питам и аз:Кажете за този масленият радиатор-къде се слага и как се свързва-понеже при мен го няма и продава ли се въобще по магазините за УАЗ?Ако някой има някоя снимка на маслен радиатор или схема за монтажа му-моля да я качи-ще съм много благодарен И кажете какво налягане трябва да държи маслото УАЗ-а?При мен студен-топъл-няма значение-държи налягане 2-2,5 някой път и 3-3,5 даже Как мислите-добре ли е?

                    Коментар


                    • #40
                      Добре е карай.
                      only 4 x 4,sim AWD

                      Коментар


                      • #41
                        Масленият радиатор стой пред радиатора за охлаждане, свързан е последователно на цялата мазителна система на машина, и служи за охлаждане на маслото при високи температури, когато е включен, налягането на маслото пада значително. Аз никога не го включвам , поне не ми се е налагало.
                        Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от reichfurrer
                          Масленият радиатор стой пред радиатора за охлаждане, свързан е последователно на цялата мазителна система на машина, и служи за охлаждане на маслото при високи температури, когато е включен, налягането на маслото пада значително. Аз никога не го включвам , поне не ми се е налагало.
                          Там има клапан, през радиатора минава само при налягане над 1.5 атмосфери ако не се лъжа, ако е по-ниско не минава, върви си все едно не е включен. И щом при теб пада, значи твоето клапанче или е ампутирано, или е заклинило в отворено положение.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #43
                            Има си кранче : отворено, затворено.
                            Пък може и да е българска доработка
                            Уморените коне не ги убиват , нали ??

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от mac
                              Има си кранче : отворено, затворено.
                              Пък може и да е българска доработка
                              Кранче има на всички, обаче ако разглобиш възела с кранчето ще видиш че вътре има и клапан. От срещуположния край на късата страна на крана (не тази която върви нагоре с маркуча а хоризонталната част) има една заглушка на резба. Като я отвиеш ще видиш вътре пружина и сачма - те това ако е ампутирано и се получава този ефект.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                Имах такъв проблем преди години

                                Имах такъв проблем преди години - падаше налягането докато съвсем изчезна - сменях и проверявах, ама не се оправя. Един майтор голям ми казва: - вземай лагери да ги сменяме, заминали са. И аз като нямам идея какво става, свалям двигателя с баща ми, лагери, и всичко останало каквото намерих да сменя - гледам вала идеален, няма износване, черупките са си в ред, абе все е дни че е нов - а беше над 150000 км.

                                Като поразровихме, долу редукционния клапан на помпата се заклинил - някакъв боклук влязъл и сачмата напълно отворена стои - то маслото си се излива обратно и не ще да отива нагоре.

                                Та смених каквото смених и така го продадохме - изкара при нас над 300000 км без други проблеми.
                                Show must go on!
                                LZ1VES

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X