Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се монтират биелите ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се монтират биелите ?

    Здравейте, разглобих двигателя и 3 биели са обърнати в една посока а четвъртата в друга, имам впредвид напред и назад, буталата са си сложени както трябва.
    Моля някой да каже как трябва да се монтират биелите по правилния начин.

    Двигателя е ГАЗ24
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

  • #2
    До: Как се монтират биелите

    чопчетата на биелните лагери трябва да са от страната на разпределителния вал

    Коментар


    • #3
      До: Как се монтират биелите

      Дупчиците от горната страна на биелата от които излиза маслото, да са обърнати противоположно на разпределителния вал.

      Мойте са обратно и така карам вече няколко хиляди километра. Когато ги слагах незнаех, но засега няма проблем.
      Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

      Коментар


      • #4
        До: Как се монтират биелите

        Това го изяснихме, сега като обърна биалата трябва ли да слагам нови лагери?
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • #5
          До: Как се монтират биелите

          зависи
          ако на един е паднала циментацията или там покритието или какво се води,сменяш всичките лагери
          ако всичките са здрави няма нужда да ге сменяваш
          кога за последно му е правен ремонт на двигателя?
          и по точно кога са сменяни лагерите ?

          Коментар


          • #6
            До: Как се монтират биелите

            Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
            Това го изяснихме, сега като обърна биалата трябва ли да слагам нови лагери?
            Така или иначе си го отворил,слагай нови-но качественни.

            Коментар


            • #7
              До: Как се монтират биелите

              Първоначално публикуван от divaneto99 Преглед на мнение
              зависи
              ако на един е паднала циментацията или там покритието или какво се води,сменяш всичките лагери
              ако всичките са здрави няма нужда да ге сменяваш
              кога за последно му е правен ремонт на двигателя?
              и по точно кога са сменяни лагерите ?
              Не мислех да сменям лагерите понеже ми изглеждат без видими следи а и мерих вала той няма никакво износване след шлайфа но ме притеснява сега като обърна биалата какъв ще е ефекта.
              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

              Коментар


              • #8
                До: Как се монтират биелите

                Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
                Така или иначе си го отворил,слагай нови-но качественни.

                Е те това е проблема, качеството, трудно се намира в наше време и по наште земи.
                "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                Коментар


                • #9
                  До: Как се монтират биелите

                  Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                  Не мислех да сменям лагерите понеже ми изглеждат без видими следи а и мерих вала той няма никакво износване след шлайфа но ме притеснява сега като обърна биалата какъв ще е ефекта.
                  За това слагай нови,не са кой знае колко скъпи,но така или иначе си отворил мотора,така щях да постъпя Аз,но все пак ти си решаваш.Успех.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Как се монтират биелите

                    Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                    Не мислех да сменям лагерите понеже ми изглеждат без видими следи а и мерих вала той няма никакво износване след шлайфа но ме притеснява сега като обърна биалата какъв ще е ефекта.
                    щом нямат видимо износване не ги сменяй.на колко километра са след шлйф?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как се монтират биелите

                      Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                      щом нямат видимо износване не ги сменяй.на колко километра са след шлйф?

                      Нямам престава на колко километра е след ремонта, двигателя го взех от вторични за 200 лв. напълно оборудван, и запали от раз както си е на земята, като го отворих останах приятно изненадан, ремонт му е правен наскоро, ризите имат 5 стотни износване, хонинга си стой, ще му сложа само нови сегменти.
                      Клапаните също са добре, ще му сложа само нови гумички, някакви немски с пружинка.
                      Вала е без износване.
                      Притискателния диск бе още с подложените шайби.




                      Като проблем открих голям аксиален луфт на вала който вече отстраних и ........ хлабава маслена помпа, направо си мърдаше.
                      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                      Коментар


                      • #12
                        До: Как се монтират биелите

                        Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                        Нямам престава на колко километра е след ремонта, двигателя го взех от вторични за 200 лв. напълно оборудван, и запали от раз както си е на земята, като го отворих останах приятно изненадан, ремонт му е правен наскоро, ризите имат 5 стотни износване, хонинга си стой, ще му сложа само нови сегменти.
                        Клапаните също са добре, ще му сложа само нови гумички, някакви немски с пружинка.
                        Вала е без износване.
                        Притискателния диск бе още с подложените шайби.




                        Като проблем открих голям аксиален луфт на вала който вече отстраних и ........ хлабава маслена помпа, направо си мърдаше.
                        На притискателния диск, когато всичко е наред не се слагат шайби. Това го правеха старите майстори по ТКЗСта и АПКата когато съединителя не отделя и те не знаят защо не отделя.
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #13
                          До: Как се монтират биелите

                          Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                          На притискателния диск, когато всичко е наред не се слагат шайби. Това го правеха старите майстори по ТКЗСта и АПКата когато съединителя не отделя и те не знаят защо не отделя.
                          и защо не отделя

                          Коментар


                          • #14
                            До: Как се монтират биелите

                            Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                            Нямам престава на колко километра е след ремонта, двигателя го взех от вторични за 200 лв. напълно оборудван, и запали от раз както си е на земята, като го отворих останах приятно изненадан, ремонт му е правен наскоро, ризите имат 5 стотни износване, хонинга си стой, ще му сложа само нови сегменти.
                            Клапаните също са добре, ще му сложа само нови гумички, някакви немски с пружинка.
                            Вала е без износване.
                            Притискателния диск бе още с подложените шайби.




                            Като проблем открих голям аксиален луфт на вала който вече отстраних и ........ хлабава маслена помпа, направо си мърдаше.
                            допустимата хлабина в ключа на буталните пръстени е 0.25.двигателя имаше ли някакъв проблем че го отвори?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Как се монтират биелите

                              Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                              допустимата хлабина в ключа на буталните пръстени е 0.25.двигателя имаше ли някакъв проблем че го отвори?

                              Както вече писах го взех от вторични и го отворих защоте не знаех в какво състояние, като свалих главата ми се стори голяма хлабината на буталото в ризата, но като го замерих не открих нищо притеснително.



                              Вече много трудно да се намери волга, всички минаха през Перник.
                              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X