Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачна помпа(долна) за УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

    Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
    Колеги моята уазка е с най-стария модел спирачна помпа и спира по-добре от автомобила ми педал си има без да помпаш опитай да смениш гумичките ако не си прежалил парите
    Какъв ти е автомобила?
    Аз не успях да докарам спирачките на уаза като на кола с дискови, въпреки многото опити.
    Спира прилично, педал има ако не е изтекла течноста, но ми се иска по добре.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

    Коментар


    • #32
      До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

      Допреди няколко дни бях с долна еднокръгова помпа на УАЗ-а. По съвети от старата школа за спестяванията за около три години съм сменял един път помпа (втора употреба, работеща) и три пъти гумички и буталца (нови). Като резултат - на няколко месеца протичат отново и отново и все нямам спирачки. Затова им излиза и име на УАЗ-ките, че много се чупят щото все по старата школа се действа с подръчни материали както дойде. И неминуемо съвсем скоро те отново дават дефект. Аз поне за себе си съм решил, че ако се сменя нещо по машината ми ще е с ново и до сега нямам случай да съжалявам за това решение. Хората са го казали, че с пръ..я боя не става. Някой ако е имал късмет проблема да му е бил само в скъсани гумички или гумичките му да паснат на износената помпа и да задържат, не е сигурно, че и при теб ще е така. Друг е въпроса какво търсиш - бюджетно или качествено и трайно решение - обикновено са на различни щандове. Вярно е и че новото производство не е така качествено като това от едно време, но това е само когато се сравняват чисто нови образци.
      Съвсем отделен е въпроса, че с двукръгова помпа спирането е два пъти по-ефикасно от това с еднокръгова помпа. Сервото пък прави така, че да не се изправяш целия върху педала на спирачките при спускане по стръмен наклон и спирането като такова няма нищо общо и с най-доброто от старото положение. Който иска да заповяда да пробва.
      На мен често ми се налага да пътувам на по-дълги разстояния и по асфалт и спирачките не е нещо с което мога да си позволя да правя компромиси.
      Поздрави и успех с ремонта!
      LZ1GYY
      0898 436 956

      Коментар


      • #33
        До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

        Първоначално публикуван от kyrsor Преглед на мнение
        Благодаря за съвета колега но вече 2 или 3 пъти е ходила на ремонт. така ми казаха стара е според мен си плаче за ново а преди да се повреди ловеше ама не както трябва. вярно много хора казват сложи му със серво. не се ядосвай ама разхода ми пада с тая помпа като спускам си я изключвам и помпата си държи ...
        А бе ти 70 лв за помпа ще дадеш и пишеш тия глупости тука. Гасил мотора за да спести от разхода Ак искаш да спестиш и от помпа си ползвай ръчната. като се изтърка и тя закъчи една сопка на колелата и си карай така като каруца.
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #34
          До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

          Да то и новите помпи са едни. Аз купих една монтирах я и тръгнах да обезвъздушавам натиснах педала и там си остана. Не ми се разглабяше и си помислих че гумичките са заминали. Oтидох в магазина смених я и какво новата същата работа. И не издържах, разглобих я и гумичките се бяха раздули станали 2 пъти по големи от обикновените обърнали се за нищо не стават. На другия ден си купих гумички смених ги и вече половин година (да чукна на дърво) не сам пипал по спирачната система.
          Последно редактирано от Pursie; 10-04-10, 00:22.
          [SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]

          Коментар


          • #35
            До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

            Предстои ми да монтирам горни педали на моя уаз и серво от Волга. Не съм на ясно, използва ли се старата система от тръбички, къде се прекъсва, как се правят двата кръга и т.н. Ако някой може да пусне снимки или схеми ще съм му благодарен.

            Коментар


            • #36
              До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

              Първоначално публикуван от tody Преглед на мнение
              Предстои ми да монтирам горни педали на моя уаз и серво от Волга. Не съм на ясно, използва ли се старата система от тръбички, къде се прекъсва, как се правят двата кръга и т.н. Ако някой може да пусне снимки или схеми ще съм му благодарен.
              Защо се спря точно на горни педали и серво от волга?
              Според мен не е удачно, сервото не е към помпата а е настрани, още една помпа, абе сложно а така или иначе местиш акумолатора, по-лесно е класическия вариант, едно серво с една помпа.

              Идеята на волгово серво е да се монтира на уаз469 като си се оставят долните педали
              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

              Коментар


              • #37
                До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

                Kолегата не е оточнил от коя волга на 24, 24-10 (до 92 съм сигурен) е както казвш kra_kra , на по новите 24-10 и другото купе 310x сервото и помпата е при педалите.
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #38
                  До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

                  Сервото и помпата са едно цяло и са пред педелите. Ако някой има възможност нека пусне снимки и да обясни как точно да преработя спирачната система в двукръгова.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

                    Първоначално публикуван от tody Преглед на мнение
                    Сервото и помпата са едно цяло и са пред педелите. Ако някой има възможност нека пусне снимки и да обясни как точно да преработя спирачната система в двукръгова.

                    В тази тема има малко снимки :1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10
                    [SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #40
                      До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

                      Снимките показват само монтажа на педалите и монтирането на сервото към тях. Не става ясно как се преправя системата, за да стане двукръгова.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Крачна спирачка "помпа" Уаз469б

                        Първоначално публикуван от tody Преглед на мнение
                        Снимките показват само монтажа на педалите и монтирането на сервото към тях. Не става ясно как се преправя системата, за да стане двукръгова.
                        За да стане системата двукръгова се слага един преходник в който се завиват пет тръбички. Две от двукръговата спирачна помпа, една за задния мост и две за преднте колела. Този преходник го купих от Карбон-Плевен и си е оригинален за УАЗ.
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X