Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Окачване и работа на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Окачване и работа на студено

    Първоначално публикуван от jamalesko Преглед на мнение
    при мене изобщо е махната така че няма какво да светне ! но щом мислиш че е нормално да спада на нула кгс ок-карам си!мерси
    От къде намери това МПС? Книжка имаш ли? Как без налягане на маслото мислиш да до караш и колко?
    Там няма бутон за Reset.
    Хайде малко по-сериозно.

    Коментар


    • #17
      До: Окачване и работа на студено

      Добре почнал си от резервара, изчистил си го, виж проследи маркучите и тръбите да ли няма сплескана или скъсан маркуч да тегли въздух и по трудно да пълни карбуратора (и да спада горивото като седи), след това грубия филтер изчисти, бензиновата помпа отвори и виж дали няма скъсано палтно или заяло клапанче, после трябва да имаш и финно филтърче. Това ако не му стига бензин.

      Пробва ли да видиш дали смукача се дърпа до карай, ако е к-151 карбуратора има малко по специфично опътване.

      А иначе термостата е за смяна ако до към 5 минути(даже са много) на ниски и средни не отплепва над 60градуса при не много студено време.

      Има ли сила двигателя като запали и като го караш?

      За окачването
      Невидях да пишеш от кои модели е рамата - с жабкови или телескопични амортесиори, обицата на предните ресори откъм бронята ли е или от към вратите?

      Трябва листовете на ресорите да са 7 отзад отпред ще те излъжа сега някаде пишеш колко са утре ще проверя, най често слагат допълнителни ресори ако го ползват за ... сещаш се, и почва да друса зверски.

      Гумите също са от значение с нископрофилни много ще друса.

      Като смениш седалките (ако са оргиналните) се едно се качваш в друг джип
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Че то окачването е половината джип. Защо не си купиш друг, целия западен, по-евтино ще ти излезе. И ще стане по-добре, еле па съдейки от аджамийските въпроси. Тук има не една и две теми за окачването на какви ли не джипове, просто прочети с какво се захващаш.

        А пък за напрежението - мани ти какво показва амперметърът. Виж как сме с волтовете. С цифров уред, на клемите на акумулатора.
        Абе гледай са, като кажем че акумулатора е 100 ампера и че върти енергично и след 15 минутно въртене до откачане двигателя пали, започва да скача,да треска и пак гасне 2,3 пъти докато започне да работи на 4 цилиндъра ,а акумулатора продължава да си върти все така енергично, смятам че аджамийско е единствено да питаш само какво показва мултицета.Относно окачването ако не знаеш как става може да не ми казваш колко е сложно според теб,а да оставиш някой, който знае да напише каквото знае.Не говоря за смяна на цялото окачване.Аз искам да омекотя возията малко. Моята УАЗ-ка е с жабкови амортесиори, смених ги с нови-вози още по-лошо.Казвали са ми хора които имат представа от тия работи, че с подходящ преход се присаждат амортесиори от разнообразни западни возила.Кои точно,как-това незнам.

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Затвори кранчето на масления радиатор. Ще се вдигне малко налягането.
        За студения старт: Наритай няколко пъти педала на газта, преди да почнеш да въртиш. Дръпни смукача! Махни руските свещи. Горещо ти препоръчвам Brisk.
        Мерси много - ще опитам.

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        От къде намери това МПС? Книжка имаш ли? Как без налягане на маслото мислиш да до караш и колко?
        Там няма бутон за Reset.
        Хайде малко по-сериозно.
        Ми и аз това питам.И за мене не е нормално налягането да спадне на нула при топъл мотор.

        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
        Добре почнал си от резервара, изчистил си го, виж проследи маркучите и тръбите да ли няма сплескана или скъсан маркуч да тегли въздух и по трудно да пълни карбуратора (и да спада горивото като седи), след това грубия филтер изчисти, бензиновата помпа отвори и виж дали няма скъсано палтно или заяло клапанче, после трябва да имаш и финно филтърче. Това ако не му стига бензин.

        Пробва ли да видиш дали смукача се дърпа до карай, ако е к-151 карбуратора има малко по специфично опътване.

        А иначе термостата е за смяна ако до към 5 минути(даже са много) на ниски и средни не отплепва над 60градуса при не много студено време.


        Има ли сила двигателя като запали и като го караш?
        Значи, бензин идва добре.Виж смукача се дърпа докрай и работи в началото много зле, но не го ли държа с ръка се връща сам и колата гасне.Незнам какъв модел е карбуратора точно.
        Ще смена термостата-да мерси!
        Като запали двигателя работи на 2..3 свещи, докато загрее после тръгват и другите и всичко е ок-не дава да я пипнеш.

        Амортесиорите са жабкови ама от къде е обецата на ресорите не съм обърнал внимание за съжаление.
        Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-11-09, 20:22. Причина: 4 последователни публикации

        Коментар


        • #19
          До: Окачване и работа на студено

          Абе пич,ти май нямаш елементарни познания по автомобилите изобщо!Тук има безброй теми и дискусии за твоя проблем.Нема лошо питай,ама моляте поне по грамотни въпроси задавай.Това,че нямаш лампичка за маслото е меко казано смешно,в същото време питаш за някяква возия западен тип????????????????

          Коментар


          • #20
            До: Окачване и работа на студено

            Първоначално публикуван от 4i4o mi Преглед на мнение
            Абе пич,ти май нямаш елементарни познания по автомобилите изобщо!Тук има безброй теми и дискусии за твоя проблем.Нема лошо питай,ама моляте поне по грамотни въпроси задавай.Това,че нямаш лампичка за маслото е меко казано смешно,в същото време питаш за някяква возия западен тип????????????????
            А не е ли смешно да съдиш за познанията ми по това,че нямам лампичка?
            И кой въпрос ти беше толкова смешен,кажи да се посмеем заедно!

            Коментар


            • #21
              До: Окачване и работа на студено

              Обърни внимание на мнението на NIK.Някои карборатори преди да опънеш смукача трябва да дадеш газ.Смукача законтря газта .Ако сместа е по бедна е изключено да запали без законтряне на газта.
              Gaz69.Suzuki SAMURAI 0887006977

              Коментар


              • #22
                До: Окачване и работа на студено

                Брей, брей. Не знам кой е по-аджамия, но да не можеш да запалиш нещо толкова просто като уазката, се иска талант. Идват ми на ум неща като хлабини на клапани, ама ти сигурно си ги проверил и са наред.

                За напрежението те попитах не случайно, а че ти е здрав акумулатора вече разбрахме. Двете имат връзка, но не са едно и също.

                Газова уредба има ли?

                А това, че половината и повече уазки карат с налягане на маслото, легнало на нулата, е вярно, но е мърлящина. Винаги има какво да се направи по въпроса. Датчикът за налягане (същият на ВАЗ, ГАЗ и други руски неща) е малко дървен и неверен в ниски налягания, затова хората разчитат на лампичката да покаже фатално ли е положението, или още не.

                Коментар


                • #23
                  До: Окачване и работа на студено

                  Мерси пичове! Ще опитам сичко и пак ще пиша.Днес си купих НЖК bp6hs и ще ги монтирам щото тия руските хич не ми вдъхват доверие-нищо чудно и от тях да идва всичко(неподходящо топлино число).На бензин съм пич,каква газ-той изобщо не е регистриран уаза.Трябва ми за по няколко километра в лош терен зимата до вилата и чат пат за лов и това е.Просто искам като отида там да съм сигурен че имам джип,който пали и вози по-човешки...между другото реших да пробвам да монтирам амортисьори МОНРОЕ за фронтера,газови,100лв/бр, скъпо ли ви се струва-дано се пооправи возията поне.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Окачване и работа на студено

                    Преди да пробваш каквито и да е амортисьори се наведи и си преброи листовете на ресьорите.
                    Ник ти е обяснил по-нагоре.
                    Щото ако е подлагано, никакъв амортисьор няма да те спаси от твърдото возене.

                    А и в крайна сметка не знам какви са твойте критерии за твърдост.
                    Чудя се дали просто на стандартното друсане на УАЗа, ти не казваш, че ти е твърдо.
                    Щото ако е така по-добре сменяй колата а не амовете.

                    За паленето първо сменяй свещи, кабели, капачка и палец с качествени.
                    От чукчето също може да ти дава ядове при студено палене.
                    И при тези операции ако не запали от раз, тогава отиди към карба.

                    Т.е. оправи си качествено тоците и тогава отивай към горивната смес

                    Но както го описваш за мен проблема ти е в токовете, категорично.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Окачване и работа на студено

                      Ами прочети си на трезво предишните постове/писания/и ще си се смееш сам и то от сърце

                      Коментар


                      • #26
                        До: Окачване и работа на студено

                        Първоначално публикуван от jamalesko Преглед на мнение
                        Мерси пичове! Ще опитам сичко и пак ще пиша.Днес си купих НЖК bp6hs и ще ги монтирам щото тия руските хич не ми вдъхват доверие-нищо чудно и от тях да идва всичко(неподходящо топлино число).На бензин съм пич,каква газ-той изобщо не е регистриран уаза.Трябва ми за по няколко километра в лош терен зимата до вилата и чат пат за лов и това е.Просто искам като отида там да съм сигурен че имам джип,който пали и вози по-човешки...между другото реших да пробвам да монтирам амортисьори МОНРОЕ за фронтера,газови,100лв/бр, скъпо ли ви се струва-дано се пооправи возията поне.
                        Здравеи,много се кефим на тази тема.Не знам до колко ще съм от полза при тия проблеми,но защо не опиташ да го почерпиш през карба. преди да въртиш може и да запали.Поздрави и ще следя темата за УАЗо

                        Коментар


                        • #27
                          До: Окачване и работа на студено

                          Пичове, днес смених свещите, с новите от НЖК....Направо се преродих! Нищо общо!
                          Перфектна е !Запали мигновенно!Правени са за нея !

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X