Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Окачване и работа на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Окачване и работа на студено

    Здравейте пичове!
    Първия ми въпрос е какво окачване със западна марка може да се закачи и какви приспособления трябват, за да започне джипа да вози по-нормално.От най-малка неравност започва да подскача като заклан. После паленето на студено е най-големия ужас-много трудно става и гори 2 литра докато загрее.Какво ли не предприех та накрая и резервоара ограничих и зимам бензин директно от туба в купето(един ми каза че може да има вода вътре-абе ужас).На топло работи но на студено е мъка.Нов карбуратор,делко,свещи какви ли не слагах,бобини....
    Помагайте.Мерси предварително!

  • #2
    До: Окачване и работа на студено

    Първоначално публикуван от jamalesko Преглед на мнение
    Здравейте пичове!
    Първия ми въпрос е какво окачване със западна марка може да се закачи и какви приспособления трябват, за да започне джипа да вози по-нормално.От най-малка неравност започва да подскача като заклан. После паленето на студено е най-големия ужас-много трудно става и гори 2 литра докато загрее.Какво ли не предприех та накрая и резервоара ограничих и зимам бензин директно от туба в купето(един ми каза че може да има вода вътре-абе ужас).На топло работи но на студено е мъка.Нов карбуратор,делко,свещи какви ли не слагах,бобини....
    Помагайте.Мерси предварително!
    Амортисьорите тествани ли са?
    Акумулатора как е? Релето за заряда колко дава? Свещите какви са?
    Стартера наред ли е?
    После окачване.

    Коментар


    • #3
      До: Окачване и работа на студено

      Ако искаш возия, не карай джип. Бил той източен, далекоизточен или западен. Ако амортисьорите са заминали, трябват нови и това е.

      За паленето - явно трябва да смениш някои кабели и контакти. Не казваш и какво точно е трудното. Бавно върти стартера ли, дави ли се, бензин ли не пуска, искрата ли е слаба, компресия ли няма - какво от всичко?

      Коментар


      • #4
        До: Окачване и работа на студено

        Значи, свещите са руски някакви-група бош, пробвах какви ли не, но сигурно не и тези които трябва де .Зарежда си много добре-сичко е точно,освен че налягането на маслото пада на нула като загрее.Пала с 100 амперов акумулатор и върти чудесно-стартера е ок.карбуратора е настроен,центровка,всичко.
        Освен да пробвам тич свещи които тука се препоръчват-NGK bpr6h i da vidim.

        Коментар


        • #5
          До: Окачване и работа на студено

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Ако искаш возия, не карай джип. Бил той източен, далекоизточен или западен. Ако амортисьорите са заминали, трябват нови и това е.

          За паленето - явно трябва да смениш някои кабели и контакти. Не казваш и какво точно е трудното. Бавно върти стартера ли, дави ли се, бензин ли не пуска, искрата ли е слаба, компресия ли няма - какво от всичко?
          Бате, невъзможен е !Не съм претенциозен но това не е нормално.Амортисьорите са нови а рипа като заклано прасе , аз го карам само по черен път,но е вестоко повярвай,направо пломбите ми изпадат.

          Коментар


          • #6
            До: Окачване и работа на студено

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Амортисьорите тествани ли са?
            Акумулатора как е? Релето за заряда колко дава? Свещите какви са?
            Стартера наред ли е?
            После окачване.
            Значи релето работи, на +5 до към 10 седи след упоритото въртене ,ще те излъжа,но е наред.Налягането на маслото пада на нула като загрее обаче.
            Свещите са руски-група бош някакви. Да взема да пробвам тези NGK BPR6H, които тука се препоръчват. Стартера върти на пушка.Акумулатора 100 амппера. Бензин има в прозорчето до средата-сичко изглежда ок.Като загрее не дава да я пипнеш,но това става чак на 60 градуса някъде.

            Коментар


            • #7
              До: Окачване и работа на студено

              Автомобила иска повече гориво.Това се прави от болтовете на карборатора. С какъв карборатор е?
              Gaz69.Suzuki SAMURAI 0887006977

              Коментар


              • #8
                До: Окачване и работа на студено

                Първоначално публикуван от finci75 Преглед на мнение
                Автомобила иска повече гориво.Това се прави от болтовете на карборатора. С какъв карборатор е?
                Ми незнам точно какъв е ама е нов.Сместа е добре центрован е по книгата и сместа и изпреварването ... нали ти казвам- работи на топло перфектно ... най-вероятно е да са неподходящи свещи-друго топлинно число.

                Коментар


                • #9
                  До: Окачване и работа на студено

                  Гумите на колко са напомпани, ама първо потърси друг манометър.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Окачване и работа на студено

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Гумите на колко са напомпани, ама първо потърси друг манометър.
                    За манометъра мерси! Гумите са на около 2 атмосвери.Как мислиш, как може да се присади западно окачване.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Окачване и работа на студено

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Ако искаш возия, не карай джип. Бил той източен, далекоизточен или западен. Ако амортисьорите са заминали, трябват нови и това е.

                      За паленето - явно трябва да смениш някои кабели и контакти. Не казваш и какво точно е трудното. Бавно върти стартера ли, дави ли се, бензин ли не пуска, искрата ли е слаба, компресия ли няма - какво от всичко?

                      А бе той не споменава даже марката ,а ти източен западен .

                      Коментар


                      • #12
                        До: Окачване и работа на студено

                        Първоначално публикуван от jamalesko Преглед на мнение
                        Значи релето работи, на +5 до към 10 седи след упоритото въртене ,ще те излъжа,но е наред.Налягането на маслото пада на нула като загрее обаче.
                        Свещите са руски-група бош някакви. Да взема да пробвам тези NGK BPR6H, които тука се препоръчват. Стартера върти на пушка.Акумулатора 100 амппера. Бензин има в прозорчето до средата-сичко изглежда ок.Като загрее не дава да я пипнеш,но това става чак на 60 градуса някъде.
                        Повечето уазки като загреят,падат на нула.Като чета какво си написал това ти е най-малкия проблем.
                        А,за налягането на маслото,има една червена лампичка.Щом тя не свети,карай спокойно.
                        0осем9осем7шест0осем7едно
                        Миро

                        Коментар


                        • #13
                          До: Окачване и работа на студено

                          Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
                          Повечето уазки като загреят,падат на нула.Като чета какво си написал това ти е най-малкия проблем.
                          А,за налягането на маслото,има една червена лампичка.Щом тя не свети,карай спокойно.
                          при мене изобщо е махната така че няма какво да светне ! но щом мислиш че е нормално да спада на нула кгс ок-карам си!мерси

                          Коментар


                          • #14
                            До: Окачване и работа на студено

                            Първоначално публикуван от jamalesko Преглед на мнение
                            Как мислиш, как може да се присади западно окачване.
                            Че то окачването е половината джип. Защо не си купиш друг, целия западен, по-евтино ще ти излезе. И ще стане по-добре, еле па съдейки от аджамийските въпроси. Тук има не една и две теми за окачването на какви ли не джипове, просто прочети с какво се захващаш.

                            А пък за напрежението - мани ти какво показва амперметърът. Виж как сме с волтовете. С цифров уред, на клемите на акумулатора.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Окачване и работа на студено

                              Първоначално публикуван от jamalesko Преглед на мнение
                              при мене изобщо е махната така че няма какво да светне ! но щом мислиш че е нормално да спада на нула кгс ок-карам си!мерси
                              Затвори кранчето на масления радиатор. Ще се вдигне малко налягането.
                              За студения старт: Наритай няколко пъти педала на газта, преди да почнеш да въртиш. Дръпни смукача! Махни руските свещи. Горещо ти препоръчвам Brisk.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X