Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Оff road тунинг на УАЗ??
Свий
X
-
До: Оff road тунинг на УАЗ??
Мисля, че шлаухът е достатъчно еластичен, но докато не покарам няма как да разбера. По стъпаловидната част на ресьора ще го оставя малко хлабав, а плътно ще го свия в краищата.Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнениеШлаухът трябва да е достатъчно еластичен, за да обира огъването имаче при евентуално напукване ефекта на шлауха ще е отрицателен.
Какви да са тези амортисьори според теб?
Кои от марковите амове съвпадат по ходове с тези на УАЗа, имаш ли идея?
То някъде преди доста време беше коментирано това във форума, но не го намирам.
Моите амортисьри( от Газ 53 ) смятам, че ще държат. Скоро гледах амортисьори от джуган (сгънат 41см-разгънат64см ) и мисля да ги пробвам( говорим за бюджетни варианти).Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
До: Оff road тунинг на УАЗ??
Какви са ходовете на оригиналните?Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнениеКои от марковите амове съвпадат по ходове с тези на УАЗа, имаш ли идея?
Коментар
-
До: Оff road тунинг на УАЗ??
за гумите ще избирам между KOUGAR и тракторната и да е по широкичка а за окачването ще гледам да е възможно по-високо заради проходимост лебетки отпред и отзад и ролблари отвсякъде. Изкам да става не за бързи скорости а по скоро да ме отведе там където другите не биха са си помислили извън асфалта.
HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04
Коментар
-
До: Оff road тунинг на УАЗ??
Това на трите снимки са напълно различни концепции аз не разбрах какво те бъркат гумите - те са най лесното има ги на всякъде и всякакви.
Лебедките също ако има една монтирана по по специфичен начин върши работа за две.
Окачването колкото и да го вириш си има лимит за определената цел, един от многото видове проходимост ( там където трябва по голям клиренс) не зависи от него в нашия случей.
...и тоя ролбар от всякъде...
Насочи се към другото и помисли как да го постигнеш- какво трябва да имаш или да нямаш за да стане :
да ме отведе там където другите не биха са си помислили извън асфалта
Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
До: Оff road тунинг на УАЗ??
За по лесно обръщане,и по-лесно заклещване съм съгласен.Първоначално публикуван от петър442 Преглед на мнениедруго си е да излезеш на черния път и да удариш диференциала в някой камък или да заореш бронята в по големичък сняг .Височината и широчината са си от голямо значение
Няма джип,който да мине навсякъде,все някъде ще закъса.
0осем9осем7шест0осем7едно
Миро
Коментар
-
До: Оff road тунинг на УАЗ??
-Винаги има места,където природата ще спечели срещу техниката ни.
-Има няколко начина /метода/ да ставаме по добри :- най-лесният е подражанието,най-трудния/скъпия/е пробите и грешките а,четене
то и ученето е най-сигурно...Пробите не се броят-важен е резултата.
Коментар
-
До: Оff road тунинг на УАЗ??
Най-сигурния начин е да разбереш каде,ще караш.Там където караш си има особенности,при нас други.Цветан при първата разходка беше направил превъзходен джип,но някой от нещата се оказаха безполезни.Много големия лифт,при нас(много дерета и стръмни къси изкачвания+гъси горски масиви)пречи щото е тесно почти винаги и обръщанията са нещо често.Блата няма,големите гуми не са предимство,с една дума,малък мощен джип на твърди мостове и тракторни гуми с блокажи и лебедка и остава само да можеш да го караш.При вас може би най-удачната концепция е друга.
Коментар
-
До: Оff road тунинг на УАЗ??
http://www.youtube.com/watch?v=6-H_e...eature=related ето една много наточена машина
Ако няма каде да отидеш , ела на себеси


Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар