Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Майстор с отношение към УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    За съжаление тук рядко влизат някои които ще могат сериозно да помогнат с този проблем.. а които могат да помогнат често само ворчат... Даже и аз се хванах че правя същото. И не времената, нито FB е виновен, а просто (ако съдя по себе си) който е болен по темата... какво ще направи? В тематичен ли дори форyм ще влезе или ще си запали джипа и ще поеме на някъде особено ако е хубаво времето (т.е. има сняг или поне дъжд )?! За да е във форума значи се е наложило да не си кара джипа... а това само по себе си... вече е изкофтило тотално настроението... И сме нормални всички.. т.е. дори аз (надявам се). Просто процеса на пътуването е много (да не кажа по) важен важен за нас, отколкото крайната дестинация. Освен това аз лично харесвам и нормални и скромни... еее... коли. Важното двигателя да е 4 литра, пък нека дори да е сенокосачка.


    Специално УАЗ Хънтър си става за градско движение, най - вече заради нормалната си (почти съвременна) скоростна кутия (не случайно затова се занимавам с такава) и не трябва дори да се сравнява с класически УАЗ. За ГАЗ-69 да не говорим.
    Та по проблема ако съдя по личния си скромен опит (карах много от преди да имам книжка автомобилни... зверове, но в истински натоварено градско тип движение имам много малко – там десетки хиляди километра). Който не е карал в София МНОГО... само в него не са спирали на светофар. Това явно е разпространен спорт – два пъти лично и виждах в огледалото камикадзето, но няма накъде да се избяга... Любимата ми реплика в тези случаи е - „Не те видях“. Над 5 минути веднъж проверявах от всички ъгли... как е възможно.. да не забележиш ГАЗ-69 с ЧЕРВЕН брезент?!
    Пак се отплеснах... Затова гледам да не драскам тук много.


    По въпроса... При всички случаи на малки градски... спирания с двигателя (първо се спира с номера, след това с бронята, после с радиатора и едва тогава започва истинското спиране с двигателя...) при мен неочаквано прекрасна работа е вършел... теглича. Добре направен такъв, гаси достатъчно много енергия и до бронята практически единият път не се и стигна. Да, изкривен теглич е резултата и взривени пластмаси на някаква кола. Накратко – здрава метална броня и теглич са прекрасно решение за натоварено градско движение. Но тук има сложност - това не е ГАЗ-69 на който му отива и брутално просто направено такова нещо като броня (даже колкото по-брутално, толкова по-добре, нищо че предпочитам класическата визия). В случая трябва да е изпипано, за да не изглежда като... т.е. трябва специализиран сервиз за офроуд тунинг. Само там могат да погледнат сериозно на проблема и да предложат добро във визуално и всякакво отношение спрямо конкретната цел. За цени - усилена предна метална броня примерно за Land Cruiser 80 (със скрита и сериозна стойка за лебедка) струва ~1600лв. Вярно – задната броня е от един, дори два порядъка по-лесна (от там и евтина). Но и там си има сложни специфики които не се виждат, но могат да скъсат нервите на който се занимава. Примерно vromos.com (само съм виждал техни проекти, но нямам никакви преки впечатления, нито ги рекламирам) работят и с УАЗ. Ще разпитам дали все още работят и мои познати, но едва ли ще вършат работа, защото се намират в северозападналата част.

    Да, може би ще се намери някой някъде, който да сглоби нещо метално и го монтира за по-малко пари но уви – много е слабо вероятно, че резултата ще е такъв че няма да се наложи пак да се повтори. А офроуд фирми и сервизи има доста и те правят ВСИЧКО и то добре, но...скъпо. Но какво по-важно от кефа... защото ако не за него, то тогава, за какво друго да се дават пари?!
    Последно редактирано от TStanim; 15-09-20, 11:04.

    Коментар


    • Milliradian
      Milliradian коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря Ви!

  • #32
    Гого, чиито номер съм оставил по-назад, си има достатъчно работа с кемперите, с която трудно смогва, за което и бачка всеки ден поне до 8÷9ч.
    Ако поеме ангажимент да помогне, то ще е само заради сантимента към руската техника, което пък аз виждам като диагноза, но пък това е друга тема.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #33
      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      Гого, чиито номер съм оставил по-назад, си има достатъчно работа с кемперите, с която трудно смогва, за което и бачка всеки ден поне до 8÷9ч.
      Ако поеме ангажимент да помогне, то ще е само заради сантимента към руската техника, което пък аз виждам като диагноза, но пък това е друга тема.
      Споко бе.
      това е поредния опит да се вдигнат импресиите у форумо
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #34
        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

        Споко бе.
        това е поредния опит да се вдигнат импресиите у форумо
        Е, ше стане ясно.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #35
          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение

          Е, ше стане ясно.
          Е то стана ясно
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #36
            И тези "ипресии" форумни, ще си ги готвят ли, в банка ли ще си ги внасят/осребряват... Просто от любопитство питам, че се занимавах още от версия 1.2 мисля (в 2004г.) на IPB и няколко години дори си късах нервите с международен форум (българо, руско, румънско, украински и за РАДОСТ не на IPB, но после ми дойде акъла... почти) и да не схвана да печеля от... форумни имресии... Популярност в Google и изобщо... такива неща се постигат по съвсем друг начин. А да се прави толкова труд за да се печели малко повече от реклами по такъв... спорен начин (ФЛЕЙМ теми им казвахме в миналото) то това не влияе практически никак положително на каквото и да е и това го знае всеки който се занимава в областта.

            Личното ми мнение отстрани (не познавам никой от собствениците и поддръжката на форума и не ги защитавам) че такъв тип... спам и офтопик много зле и разочароващо изглежда (най-вече за тези които го пишат), отравя темите и в глобален план и форума.
            Последно редактирано от TStanim; 15-09-20, 18:08.

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              За да дадеш оценка на дадено действие трябва да знаеш какви цели преследва

            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Личното ми мнение отстрани (не познавам никой от собствениците и поддръжката на форума и не ги защитавам) че такъв тип... спам и офтопик много зле и разочароващо изглежда (най-вече за тези които го пишат), отравя темите и в глобален план и форума.

              Колегата е много прав и точно поради тази причина снимките на калните джипки ще ги гледаме само като линкове от фейсбук и други форуми.

          • #37
            Първоначално публикуван от Milliradian Преглед на мнение
            Първо, жена съм и не съм автомонтьор, че да се оправям сама .........Затова ми трябва човек,........
            В крайна сметка намери ли кой да те оправи....колата де

            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #38
              Има един младеж, който ги чува УАЗките и работеше от сърце, Ники в Лозен, Nik мисля му беше ника в този форум, не мисля, че имам негов актуален телефон но мога да го препоръчам ако все още се занимава, точен и кадърен човек. С малко търсене в този раздел ще се намери и негов телефон.
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #39
                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                В крайна сметка намери ли кой да те оправи....колата де
                ..........я да повторя въпроса......
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • rusev
                  rusev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не е кола, а УАЗ.

              • #40
                Хънтърът няма нищо общо с 469, освен частично визията и отвратителната сглобка. Двигателят е коренно различен, Инжекцион с компютър, дебитомер и всякакви убавини, работещи когато и както си искат.
                Мостовете също нямат нищо общо с Тимкените на 469. Скоростната кутия и раздатката също. Километражът даже не е с жило а с датчик на раздатката.
                На предния мост шарнирните възли са с едни пластмасови вложки, които се скапват относително бързо и за сметка на това, при смяна се регулират трудно.
                Нямам Хънтър, но имам Патриот, които е Хънтър с друго купе. Служи да те закара до някое криво място и да се счупи.
                Елекрическите проблеми, в голямата си част се дължат на лоши връзки и некачествени недобре защитени от вода конектори. При мен водата влизаше от въздухозаборника на парното в компютъра.
                Гумените съединения е желателно да се сменят, защото оригиналните буквално се разпадат след няколко години. Стандартна диагностика не му чете грешките. Използват се блинк кодове.
                Заблудата, е че щом е УАЗ, всеки може да го ремонтира. Не е баш така - няма прилика с карбураторния УАЗ, който действително може да се "ремонтира" и от селския ковач. Отделна тема са супернекачествените части по магазините. На пръстите на едната ръка се броят частите от 469, които стават на този.
                За градско (когато работи) определено е по-добре от 469, ако не ти пука за разхода.
                Силовата броня, значително увеличава злотворния потенциал на жена шофьор с тази кола.
                Последно редактирано от Scrapheap; 19-02-21, 20:12.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #41
                  Тя , колежката , няма сигурно да влезе повече защото си е забравил Владко паролите на многобройните профили...
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #42
                    Аз пък си имам майстор който не е никак фен на УАЗ, ама досега каквото е правил по моя УАЗ все е ставало.

                    Близо е до София.

                    Но съм склонен да си го пазя от късащи нервите клиенти.


                    Вместо "силова" задна броня е правилно да се завинтят отзад буферите от 469

                    Коментар


                    • #43
                      Твоят УАЗ, няма допирни точки с оня УАЗ. Повярвай и без клиент ще му скъса нервите.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #44
                        Лично за мен, най-добро отношение към УАЗ имат майсторите в Надин.
                        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                        Коментар


                        • turtey
                          turtey коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ц. За утилизиране на цял афтонобил цената зависи основно дали има акумулатор.

                        • Ясен
                          Ясен коментира
                          Редактиране на коментар
                          И там ядец.

                          Нормалният УАЗ няма собствен акумулатор, а му се поставя от някоя друга кола в деня в който ще се ходи да се крадат дръвца или да се бракониерства.

                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          "Ц. За утилизиране на цял афтонобил цената зависи основно дали има акумулатор. "

                          Глупости на търкалета.

                      • #45
                        Еее Пълна скръб значи
                        Ако мордорианците се бяха научили да правят дизели щеше да кара и изобщо без акумулатор
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          В тема за УАЗ ти си решил да се изокаш, че руснаците не можели да правят дизели.Казва ти се, че могат, но ти в типично твой стил почваш да се тръшкаш като малко дете, че точно дизели за УАЗ не могат

                        • turtey
                          turtey коментира
                          Редактиране на коментар
                          Оф, Кирчо.
                          Браво, улови ме в незнание.
                          Какво да те почерпя?

                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          50% намаление на умишлено(подчертавам) изръсените простотии?

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X