За съжаление тук рядко влизат някои които ще могат сериозно да помогнат с този проблем.. а които могат да помогнат често само ворчат... Даже и аз се хванах че правя същото. И не времената, нито FB е виновен, а просто (ако съдя по себе си) който е болен по темата... какво ще направи? В тематичен ли дори форyм ще влезе или ще си запали джипа и ще поеме на някъде особено ако е хубаво времето (т.е. има сняг или поне дъжд )?! За да е във форума значи се е наложило да не си кара джипа... а това само по себе си... вече е изкофтило тотално настроението... И сме нормални всички.. т.е. дори аз (надявам се). Просто процеса на пътуването е много (да не кажа по) важен важен за нас, отколкото крайната дестинация. Освен това аз лично харесвам и нормални и скромни... еее... коли. Важното двигателя да е 4 литра, пък нека дори да е сенокосачка.
Специално УАЗ Хънтър си става за градско движение, най - вече заради нормалната си (почти съвременна) скоростна кутия (не случайно затова се занимавам с такава) и не трябва дори да се сравнява с класически УАЗ. За ГАЗ-69 да не говорим.
Та по проблема ако съдя по личния си скромен опит (карах много от преди да имам книжка автомобилни... зверове, но в истински натоварено градско тип движение имам много малко – там десетки хиляди километра). Който не е карал в София МНОГО... само в него не са спирали на светофар. Това явно е разпространен спорт – два пъти лично и виждах в огледалото камикадзето, но няма накъде да се избяга... Любимата ми реплика в тези случаи е - „Не те видях“. Над 5 минути веднъж проверявах от всички ъгли... как е възможно.. да не забележиш ГАЗ-69 с ЧЕРВЕН брезент?!
Пак се отплеснах... Затова гледам да не драскам тук много.
По въпроса... При всички случаи на малки градски... спирания с двигателя (първо се спира с номера, след това с бронята, после с радиатора и едва тогава започва истинското спиране с двигателя...) при мен неочаквано прекрасна работа е вършел... теглича. Добре направен такъв, гаси достатъчно много енергия и до бронята практически единият път не се и стигна. Да, изкривен теглич е резултата и взривени пластмаси на някаква кола. Накратко – здрава метална броня и теглич са прекрасно решение за натоварено градско движение. Но тук има сложност - това не е ГАЗ-69 на който му отива и брутално просто направено такова нещо като броня (даже колкото по-брутално, толкова по-добре, нищо че предпочитам класическата визия). В случая трябва да е изпипано, за да не изглежда като... т.е. трябва специализиран сервиз за офроуд тунинг. Само там могат да погледнат сериозно на проблема и да предложат добро във визуално и всякакво отношение спрямо конкретната цел. За цени - усилена предна метална броня примерно за Land Cruiser 80 (със скрита и сериозна стойка за лебедка) струва ~1600лв. Вярно – задната броня е от един, дори два порядъка по-лесна (от там и евтина). Но и там си има сложни специфики които не се виждат, но могат да скъсат нервите на който се занимава. Примерно vromos.com (само съм виждал техни проекти, но нямам никакви преки впечатления, нито ги рекламирам) работят и с УАЗ. Ще разпитам дали все още работят и мои познати, но едва ли ще вършат работа, защото се намират в северозападналата част.
Да, може би ще се намери някой някъде, който да сглоби нещо метално и го монтира за по-малко пари но уви – много е слабо вероятно, че резултата ще е такъв че няма да се наложи пак да се повтори. А офроуд фирми и сервизи има доста и те правят ВСИЧКО и то добре, но...скъпо. Но какво по-важно от кефа... защото ако не за него, то тогава, за какво друго да се дават пари?!
Специално УАЗ Хънтър си става за градско движение, най - вече заради нормалната си (почти съвременна) скоростна кутия (не случайно затова се занимавам с такава) и не трябва дори да се сравнява с класически УАЗ. За ГАЗ-69 да не говорим.
Та по проблема ако съдя по личния си скромен опит (карах много от преди да имам книжка автомобилни... зверове, но в истински натоварено градско тип движение имам много малко – там десетки хиляди километра). Който не е карал в София МНОГО... само в него не са спирали на светофар. Това явно е разпространен спорт – два пъти лично и виждах в огледалото камикадзето, но няма накъде да се избяга... Любимата ми реплика в тези случаи е - „Не те видях“. Над 5 минути веднъж проверявах от всички ъгли... как е възможно.. да не забележиш ГАЗ-69 с ЧЕРВЕН брезент?!
Пак се отплеснах... Затова гледам да не драскам тук много.
По въпроса... При всички случаи на малки градски... спирания с двигателя (първо се спира с номера, след това с бронята, после с радиатора и едва тогава започва истинското спиране с двигателя...) при мен неочаквано прекрасна работа е вършел... теглича. Добре направен такъв, гаси достатъчно много енергия и до бронята практически единият път не се и стигна. Да, изкривен теглич е резултата и взривени пластмаси на някаква кола. Накратко – здрава метална броня и теглич са прекрасно решение за натоварено градско движение. Но тук има сложност - това не е ГАЗ-69 на който му отива и брутално просто направено такова нещо като броня (даже колкото по-брутално, толкова по-добре, нищо че предпочитам класическата визия). В случая трябва да е изпипано, за да не изглежда като... т.е. трябва специализиран сервиз за офроуд тунинг. Само там могат да погледнат сериозно на проблема и да предложат добро във визуално и всякакво отношение спрямо конкретната цел. За цени - усилена предна метална броня примерно за Land Cruiser 80 (със скрита и сериозна стойка за лебедка) струва ~1600лв. Вярно – задната броня е от един, дори два порядъка по-лесна (от там и евтина). Но и там си има сложни специфики които не се виждат, но могат да скъсат нервите на който се занимава. Примерно vromos.com (само съм виждал техни проекти, но нямам никакви преки впечатления, нито ги рекламирам) работят и с УАЗ. Ще разпитам дали все още работят и мои познати, но едва ли ще вършат работа, защото се намират в северозападналата част.
Да, може би ще се намери някой някъде, който да сглоби нещо метално и го монтира за по-малко пари но уви – много е слабо вероятно, че резултата ще е такъв че няма да се наложи пак да се повтори. А офроуд фирми и сервизи има доста и те правят ВСИЧКО и то добре, но...скъпо. Но какво по-важно от кефа... защото ако не за него, то тогава, за какво друго да се дават пари?!
Коментар