Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Майстор с отношение към УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Цена от 1200 лв е мн ниска за къстъм броня в София.

    Който иска по малко прави сам или води колата в Камено или Каспичан
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #17
      До колкото разбрах жената иска метална а не някаква силова с място за 3 лебедки на нея.

      Свалете пластмасовата, отдолу си е метална.

      Ден година храни, е казал народа и майсторите са се хванали за това.
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • #18
        Набързо чукнах в Гугъл, руснаците продават желязна броня за тоя модел, за 16 хиляди рубли, което е към 350лв. Не е оригинална, но явно с повече бройки им излиза сметката. Може и да има внос и насам, даже и за двойна цена, пак е под 1200лв. Не е лошо да се пита в съответните магазини и вносители на такива части.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Това само за задната май... Нея даже не я помня, та не съм си имАл работа с нея.

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Задната на старите е два С профила.
          Може и ресорна да е.

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          "УАЗ, лично съм я кривил веднъж при челен удар с 30... Няма изправяне после"
          Не си знаел как да я изправиш, изправя се с подръчни материали, заварява се с подръчна заваръчна апаратура.



          santaclash
          "Даа...броня от ресорна стомана...Чакай! Дори руснаците не са толкова прости. "
          Четейки изказванията ти по техническите теми, на твое място не бих си позволил лукса да определям кои са прости и кои сложни

      • #19
        Сега разгледах и тая за 16 тугрици.
        и това ѝ е много - това е щампована ламарина.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
          Цена от 1200 лв е мн ниска за къстъм броня в София.

          Който иска по малко прави сам или води колата в Камено или Каспичан
          В Камено си правят само за тях си. Под 20 лв материал за броня, половин шайба за флекс и няколко електрода.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200914_181217.jpg
Прегледи:631
Размер:522.0 КБ
ID:6645179Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200914_181149.jpg
Прегледи:599
Размер:491.1 КБ
ID:6645180
          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

          Коментар


          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Да. Както споменах това не е броня. Защо и т.н. - нека не влизаме в спор.
            Но ако девойката това си представя - определено 1200 лв са твърде много пара.

          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            Далеч съм от мисълта, че това е бронята която се търси. Тия ги снимах заради Росен. Нищо повече.

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Това дето не е броня се ползва по голям процент от джипките, които ходят в гората и върши работа.

            Това, че някой очаква джип за 5 бона(оптимистично) задължително да бъде накичен с брони поне за 4 си е негов проблем, но не е задължително да бъде лекуван.

        • #21
          Удрям се тук и там просто - я някой колец къртя, я някоя колежка със смехотворен лек автомобил, я ограда. Искам да ме боли по-малко отсега. Но пък така като ви слушам, пали ми се апетитът и за офроуд адвенчър ))

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            "плътен кръг и пр. убавиня."

            Ще ме умориш, честно

          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            Оригинално-неоригинално желязото си е желязо. То не, че ако те блъсне Унимог с пластмасова броня имаш по-големи шансове за оцеляване.

          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            Ако оригинално е метална , ко праИм ?

            караме, какво да правим, и моите оригинално са метални, аз написах какво става когато си заменил оригиналните пластмасови с метални...... миналата година гледах едно наточено Гранд Чероки с големи гуми и метални брони, което в Слатина не могъл да спре и натресъл някаква кола и точно застрахователя му беше предявил иск

        • #22
          Този автомобил е проектиран в едно друго време да решава едни други проблеми. Ако смятате да го използвате за ежедневен в София вероятно ще останете разочарована. Останалите проблеми ги споменаха вече, няма смисъл да се повтаряме ...

          Коментар


          • Milliradian
            Milliradian коментира
            Редактиране на коментар
            Този автомобил не може да ме разочарова, ако ще и да ми гълта по 20 л градско по столичните улици, а колкото до бронята - като сложа “оригинална” по вашите описания, какво става, а?

          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            Не се впрягай колежке. Както навсякъде, така и в офроуд форума пишат хора без офроуд дух.

        • #23
          А, хич не се впрягам. Дреме ми на фара.
          Последният майстор, който уж ми направи датчика за маслото и щангата, си остави ръцете, при това тръгна да ме убеждава, че съм си купила 2 т ненужно желязо и защо не съм взела тойота или нещо друго. Изгоря! Повече при него няма да ида! Та така 😌

          Коментар


          • santaclash
            santaclash коментира
            Редактиране на коментар
            Тоя не е бил майстор на УАЗ-ки, но в случая е трябвало да му повярваш. Бил е прав. Малцина са способни да синтезират мъката и безнадеждността на вече две поколения автомонтьори в едно изречение.

        • #24
          Владо... Ти ли си?

          Коментар


          • #25
            Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
            Владо... Ти ли си?
            Първоначално публикуван от Milliradian Преглед на мнение
            ... жена съм.....
            Първоначално публикуван от Milliradian Преглед на мнение
            ... Дреме ми на фара....
            мдааа .....
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • Milliradian
              Milliradian коментира
              Редактиране на коментар
              😁🤙🏻 ..........

          • #26
            Еее, трябва да се признае че тази тема има повече потенциал от оная за оцеляването на завряния зет.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • santaclash
              santaclash коментира
              Редактиране на коментар
              Съмнителна работа. Ако ставаше дума за Г-класа, там има много мацки, фанатизирани тежко по темата. За УАЗ...няма начин.

          • #27
            Т. е. жена, която си търси майстора, има повече шансове от мъж, който си търси майстора. Та това е чиста проба дискриминация!
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • Milliradian
              Milliradian коментира
              Редактиране на коментар
              Това, което търсим, търси нас.
              За майсторА не знам, но читав майстор-уазкаджия се надявам да изскочи от присъстващите тук разбирачи.

          • #28
            Предполагам Руснака е имал нещо в предвид с тая броня (която за сега изгл.отлично) .Имам мн идеи що не е някое зловещо желязо там . Изчакай (10тина г.) да се потроши и тогава слагай друго.
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • #29
              Тук в тоя форум няма да намерите нищо.
              половината пишещи не са и сядали на джип а такива, които пишат в раздел уаз си нямат никаква представа от уаз.
              Само спам и простотии.
              Няма ли модератор да разчисти поне този раздел?
              Истинските уазкаджии, които пишеха преди години се отказаха да пишат.
              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

              Коментар


              • Milliradian
                Milliradian коментира
                Редактиране на коментар
                Аз вече имам два контакта, които да проверя и преценя. Останалото е дъра-бъра, това е ясно.

              • anvil
                anvil коментира
                Редактиране на коментар
                Дааа...за съжаление и аз това го забелязвам...лоша работа.

            • #30
              Идеята на руснака е уазката да се приближи до цивилен автомобил (Хънтър не е 469 - далеч не е), на старите отзад има два буфера, които наистина са от пружинна стомана.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X