Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със монтиране на предни спирачки на УАЗ ?!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнение
    Само ти си човека който ще оправи тази несправедливост в машиностроенето.Спирам да пиша няма смисъл.
    Добре, съгласих се УАЗ-ът е създаден перфектен и като акулите не трябва да търпи еволюция. Какви балъци са от НАСА да строят луноход, да ги беше светнал да вземат една УАЗ-ка на Луната

    Коментар


    • #62
      Питането за Жокер ,
      Посоката е негативна , -свързано е с любимата ВИ механика на флуидите и хидродинамика и най вече хидростатиката!
      Прочетете внимателно втората част на закона на Паскал за хидростатиката -там е заровено "кучето"! Успех!

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        В случая ни интересува хидродинамиката на системата.

      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        И Жокер не може да помогне в този случай!

    • #63
      Последно ти не разбра ли, че даже и по нагоре го написаха. Когато е обезвъздушено, навсякъде е под налягане, спирачната течност се свива МАЛКО И СЕ РАЗГЛЕЖДА КАТО ТВЪРДА ВРЪЗКА. Затова се сменява по някога че е хигроскопична, поема влага и от там стават едни други работи.

      Коментар


      • #64
        Никакъв шанс, отказвам се. Ако човек не може да си обясни как работи това просто съединение, имам големи съмнения доколко въобще УАЗ-ът е неговата кола.
        п.с. ...и не е вярно, че уЖаСката не е еволюирала. Пак си е уЖаСка, но в нея са се промъкнали упадъчни западни влияния, заради което тя вече е с няколко крачки по-далеч от онази груба колхозна действителност, при която за качествата на една машина основен критерий се е явявала способността и за военновременна експлоатация. Новите УАЗ-ки са доста "по-граждански". Покриват екостандарт Е5.
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • #65
          Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнение
          Последно ти не разбра ли, че даже и по нагоре го написаха. Когато е обезвъздушено, навсякъде е под налягане, спирачната течност се свива МАЛКО И СЕ РАЗГЛЕЖДА КАТО ТВЪРДА ВРЪЗКА. Затова се сменява по някога че е хигроскопична, поема влага и от там стават едни други работи.
          Това за влагата се знае, но това, че се разглежда като твърда връзка ми идва малко много и пак няма общо с хидростатичното налягане и закони. Бъркате сериозно дялове от физиката. Единият си мисли, че спирачното действие е механично, другият - че е хидростатично, а според мен е хидродинамично.

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Последен съвет от мен. Виж си преговори какво е хидродинамика и какво хидростатика, макар че се съмнявам да си го знаел някога, нещата са толкова принципно различни, че няма как да ги бърка човек. Може за по-лесно просто да видиш какво е хидродинамична спирачка. Жокер, няма да намериш такава в УАЗ.
            А можеш да видиш дори какво е хидростатична трансмисия. Пробвай в ютюб, нагледно е по-лесно.

        • #66
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          Това за влагата се знае, но това, че се разглежда като твърда връзка ми идва малко много и пак няма общо с хидростатичното налягане и закони. Бъркате сериозно дялове от физиката. Единият си мисли, че спирачното действие е механично, другият - че е хидростатично, а според мен е хидродинамично.
          Че какво токова за тази влага .
          За човека 40-60% са здравословни ,но то имаше относителна,абсолютна..... кое бърка спирачната система . А и тези течности-минерални , гликолови и силиконови- някой обичат влага други -не.
          Вие кои ползвате в Ужаската?

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Ужаска? Не я познавам - да не ви е приятелка?))

        • #67
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          Това за влагата се знае, но това, че се разглежда като твърда връзка ми идва малко много и пак няма общо с хидростатичното налягане и закони. Бъркате сериозно дялове от физиката. Единият си мисли, че спирачното действие е механично, другият - че е хидростатично, а според мен е хидродинамично.
          Вместо да се занимаваш с глупости обърни внимание на това което ти написа колегата Калин преди няколко страници.Провери дали системата е еднокръгова и ако е така я преработи в двукръгова.Това е една от най-добрите застраховки против пребиване с джипа.Спирачната система можеш да си подобриш като намериш голям шублер, премериш вътрешния диаметър на барабаните и ако имат още хляб за стъргане бягаш при бай стругар.После намираш добри накладки ЕЗАТИ, ТИИР, нещо от този род, не знам дали има западни еквиваленти за УАЗката не ми се е налагало да търся,нова течност, нови цилиндърчета ако някое тече, обезвъздушаване, регулиране на ексцентриците и няма да ги познаеш тея спирачки.

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            От 7 г. карам УАЗ и засега се справям и без руски. Все пак за какво е този форум, а и 180 ръководство на бг си е някаква основа, надявам се тук да има хора, които да го тълкуват, а не само да се правят на велики.

          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Владо,за 7г и УАЗа не те е научил на всички подробности. (А преди това и опит от първа ръка с НИВА )
            Че то първо от спирачната система се почва самообочението в руските машини-смяна на накладки,спирачни цилиндри,спирачни маркучи и пр.
            За това време щом не се е налагало или машината е уникална или не се ползва активно или ......
            А съветите които подлагате на съмнение са проверени и никой не иска да ВИ подвежда,това сам си го спрягате.
            И понеже обичате точните ,научно издържани неща ще ВИ подскажа още ,че след разстъргването на барабана (увеличаване на диаметъра) ще се промени контактната площ на новата накладка (и ще се увеличи спирачния път за известно време). При пределни стойности протичат и цилиндърчетата. Трябва да се коригира и радиуса на накладките( Пр. с добавачен материал).

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Колега Петков, досега съм ползвам предимно сервизи и познати за ремонтите, но по-лека лека ми се ще и някои неща сам да си ги правя, защото забелязвам известна немарливост при ремонтите. Честно казано не знам защо при разстъргване на барабана да се увеличава спирачния път? Нали идеята на упражнението е точно обратна?А и няма логика. Ако и вие сте работили активно с УАЗ щяхте да знаете, че качествените накладки ги правят с добавачен материал, тъй че винаги се отнема с пила малко от площта на накладката за да може да влезе. Впрочем сега осъзнавам защо ги правят с добавъчен материал)) Бая съм ги псувал руснаците, докато съм търкал с пилата. А и теча на цилиндрите къде е логиката?

        • #68
          Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение

          Вместо да се занимаваш с глупости обърни внимание на това което ти написа колегата Калин преди няколко страници.Провери дали системата е еднокръгова и ако е така я преработи в двукръгова.Това е една от най-добрите застраховки против пребиване с джипа.Спирачната система можеш да си подобриш като намериш голям шублер, премериш вътрешния диаметър на барабаните и ако имат още хляб за стъргане бягаш при бай стругар.После намираш добри накладки ЕЗАТИ, ТИИР, нещо от този род, не знам дали има западни еквиваленти за УАЗката не ми се е налагало да търся,нова течност, нови цилиндърчета ако някое тече, обезвъздушаване, регулиране на ексцентриците и няма да ги познаеш тея спирачки.
          Ето какво пише в ръководство, но малко трудно ми е да разбера, колко може да се шлайфа барабана?
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:уаз барабан.png
Прегледи:385
Размер:476.0 КБ
ID:6544316

          Коментар


          • #69
            Е, те са го написали, до диаметър 281мм. Тука вече каквито и космически теории да ти дойдат на акъла, не вярвам да объркаш за кой точно диаметър става въпрос.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Цецо, който е настоятелен, почти винаги успява !

          • #70
            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Е, те са го написали, до диаметър 281мм. Тука вече каквито и космически теории да ти дойдат на акъла, не вярвам да объркаш за кой точно диаметър става въпрос.
            Просто 28см ми се вижда много за вътрешен диаметър...Като не е пред мен.

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              А с шублер може да мерим детайла като нов, при условие, че има неравномерно изяждане стойности по милиметър са неотносими.

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              И като се разстърже на струга-пак може да мерим с шублер.
              Още веднъж ти казвам-имаш много пропуски в техниката, затова не спори за неща за които само си мислиш, че ги знаеш.
              Последния пример е с въпроса защо се увеличава спирачния път.
              Увеличава се защото докато накладката се напасне по барабана контактува по съвсем малка площ с барабана. От там-ниска ефективност при спиране. Като се изминат някакви си километри и накладките се напаснат-ефективността става по-добра от преди разстъргването, пак поради същата причина.
              Но да чакаш ефективност от руски спирачки... Отначало като се регулират спират супер(като за УАЗ де), но доста бързо пак стават мързеливи.

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              То за всички коли важи това, че се карат полека, докато се слегнат накладките. Мисля, че форумът не е за азбучни истини, а за офроуд.

          • #71
            И сега последно ще пасваме ли тройника за да не се запушва?
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Експерименти ще се правят.
              Но независимо от резултата-никой не може да убеди човека, че няма нужда от напасване. То бай Блез го е измисли, не е кьор Асан...

          • #72
            много полезна тема...таман сега правя предните спирачки и всичко ми е нагледно
            основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Кажи поне ще напасваш ли фитингите? И ако - да , е хубаво да кажеш има ли резултат?

          • #73
            Почна ли да спира УАЗа вече?

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Не стои се така безславно

          • #74
            Един вид е готов?

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Не да стои безславно означава, че не е готов

          • #75
            Ами вземи сложи по някоя точка или запетайка, та да се разбере, какво си искал да споделиш.

            Например: ' Не. Стои все така безславно.'

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X