Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със монтиране на предни спирачки на УАЗ ?!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от dragon_hifi Преглед на мнение
    Вече взе да прекаляваш!А ако ти смяташ, че си намерил нови решения по спирачната система на УАЗ, то може да се свържеш с мениджърите на Уаз в Уляновск, Русия и да им обясниш как да си правят спирачните апарати.А моята Уазка има прекрасни спирачки, даже няма серво!Още едно допълнение даже не съм "майстор" по Уазки, а електротехник.Когато човек почне да прави нещо е редно да седне и да почете малко литература по въпроса и после да пита.И да знаеш , че три дни яка работа, спестява 1 час четене.
    Колега, нещо вие не чете внимателно - други колеги искат да преправят. Аз искам да регулирам тройника да пасне точно на дупката на кухия болт, но не знам как. Точно и ясно казано. Не искам да разчитам на някаква предполагаема хлабина, която може и да няма 1мм. Личните ви съдби и професии някак си не ме вълнуват особено. Нядявам се да не спамите повече, освен ако нямате конкретно решение на конкретно зададен технически проблем. И спазвайте добрия тон.

    Коментар


    • ivo-police
      ivo-police коментира
      Редактиране на коментар
      , освен ако нямате конкретно решение на конкретно зададен технически проблем. И спазвайте добрия тон.

      Спазвайки добрия тон -НЯМА технически проблем.Кой не вярва -шублера и калкулатора с формулата за лице на кръг.Елементарна сметка за шести клас.

  • #32
    Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

    Ще ми се темата да е конструктивна. Кой колко цилиндри и ц*ц* е пипал може в някоя друга тема да си го разисквате. Идеята е да се чуе мнението на някой специалист, който ще даде конкретно работещо решение. Според мен има такива, но ни гледат сеира с това мерене на п*****, което лично на мен ми е крайно противно и не знам защо модераторите не отсяват спама!?!
    Дай да спрем с глупостите, наистина няма значение отвора в болта дали е срещу тръбичката. Има си нарочно цилиндрично пространство с достатъчни размери около отвора на кухия болт, така че да не се получава по-съществено дроселиране на течността отколкото през останалите части на системата.
    Ето ти и малко чертежче в разрез, дано ти помогне да го осмислиш. https://bg.yhhydraulicfittings.com/w...ng-Drawing.jpg
    Тия кухи болтове с този тип връзки, се ползват нарочно, точно за да няма значение накъде сочи тръбичката, да могат да се завъртат при нужда, и да са лесни за монтиране и от хора, които не знаят кой е Паскал.

    Ако има сейр, то е странната ти теория... без да се обиждаш. Но не се притеснявай, хора с научни титли в областта на физиката, имаха меко казано странни и напълно грешни теории за елементарни неща от теорията на автомобила, при някои от първите си изяви в този Форум(вероятно темите се пазят, но трудно се намират).
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #33
      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
      Не искам да разчитам на някаква предполагаема хлабина, която може и да няма 1мм.
      Я сметни лицето на тая хлабина и може леко да се учудиш.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • #34
        Владо, да ти кажа и аз. Съвсем добронамерено при това.
        Колегите са абсолютно прави. Няма нужда от никакво напасване на отвори да са един срещу друг. Това, че ти си си наумил, че трябва да се прави това припасване, и не отстъпваш от мнението си не те прави задължително прав.
        Помисли си колко хора ти го казаха(и аз също сега), и все едно и също. Може ли толкова много хора да не са в час, а само ти да си? Помисли си, за себе си, няма нужда да казваш какво си решил.

        И пак-за пореден път-или пропускаш нещо, или не си в час как работи хидравликата. Ако имаш свален спирачен апарат пробвай по начина който ти казваме, може с въздух вместо със спирачна течност, просто за да се увериш, че няма нужда от напасване на отворите.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #35
          А като за ужаска, или поне нещо от ония години, какво дроселиране, налягане, съосие
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • #36
            Владо, Владо.... май трябва да преговориш Питагор! Блез Паскал, май ти е нанагорен.

            Коментар


            • #37
              Три коментара от последните пет са позитивни и конструктивни и ме вкарват в размисъл...Но това трябва да се измери на практика, за да съм сигурен на 100%. И пак опираме до въпроса как да регулирам тройника върху дупката??? Да приемем, че греша, но искам да пробвам теорията си - дайте акъл за напасването?

              Коментар


              • #38
                Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                Колега, нещо вие не чете внимателно - други колеги искат да преправят. Аз искам да регулирам тройника да пасне точно на дупката на кухия болт, но не знам как. Точно и ясно казано. Не искам да разчитам на някаква предполагаема хлабина, която може и да няма 1мм. Личните ви съдби и професии някак си не ме вълнуват особено. Нядявам се да не спамите повече, освен ако нямате конкретно решение на конкретно зададен технически проблем. И спазвайте добрия тон.
                Това с добрия тон се отнася за теб, защото ти го започна и даже Паскал призоваваше, 1.Нямате зададен конкретен технически въпрос, имате едно невярно твърдение, на което много хора отговориха, че не сте прав!Последвайте този линк и изчетете всичко по спирачните системи на УАЗ, това са го писали конструкторите на УАЗ, а не някой от нашия форум.Влезте във форума Уазбука и там задайте същите въпроси, отговорите ще бъдат същите.Успех!
                http://www.uazbuka.ru/lib/index.htm
                УАЗ 452Д,ML270CDI,Ford Transit, DAIHATSU Terios, Волга 2410 GSM 0898677185

                Коментар


                • #39
                  Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                  Последните три коментара са позитивни и конструктивни и ме вкарват в размисъл...Но това трябва да се измери на практика, за да съм сигурен на 100%. И пак опираме до въпроса как да регулирам тройника върху дупката??? Да приемем, че греша, но искам да пробвам теорията си - дайте акъл за напасването?
                  Става с ендоскоп
                  Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                  New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                  Коментар


                  • #40
                    Ами за да се напасне, и за да е стегнато в дихтунгите трябва да се изработват със специална прецизност. Т.е.-да се започва резбата точно от еди кой си градус, за да се получи отворите да са точно в каквото трябва направление след като се стегне до нужния момент.
                    Но пък там трябва и дихтунгите да са с калибрирана дебелина, банджото и то...
                    Излишни усложнения които никой производител няма да си причини доброволно. А руснаците пък и да го искат-не могат да го направят.

                    От всичко това следва,ч е няма такова нещо като позициониране на отворите, суответно никой не може да каже как става. Просто такова нещо не се прави никъде по света.

                    Пак ти казвам-поразгледай още веднъж внимателно какво представлява това съединение. Има си достатъчно, даже предостатъчно място през което да преминава съвсем свободно спирачната течност. Просто не си наясно как работи тази сглонбйа, измислил си си твоя си схема, и се мъчиш да ни убедиш, че ти си прав, а всички ние грешим.
                    Не, точно обратното е.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #41
                      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                      Три коментара от последните пет са позитивни и конструктивни и ме вкарват в размисъл...Но това трябва да се измери на практика, за да съм сигурен на 100%. И пак опираме до въпроса как да регулирам тройника върху дупката??? Да приемем, че греша, но искам да пробвам теорията си - дайте акъл за напасването?
                      То си е измерено и изчислено естествено, машиностроенето не е игра на зарове, та дори и руското(а това е и стандартен елемент). Но за собствено успокоение може да пробваш с въздух през такова съединение, примерно с помпа за гуми, или просто с духане с уста. Ще видиш, че няма значение накъде е отвора на болта.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • Владо М
                        Владо М коментира
                        Редактиране на коментар
                        Въздушните системи са много по динамични от флуидите.

                    • #42
                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                      От всичко това следва,ч е няма такова нещо като позициониране на отворите, суответно никой не може да каже как става. .
                      То и глупавите задачки имат решения. В пост 22 съм му подсказал, как може да се изпълни това "странно" изискване (с нов по дълъг и с цяла резба кух болт и гайка) от колегата ,но явно не е достигнало обяснението.............

                      Коментар


                      • #43
                        А и големината на междината не влияе на това дали ще има или няма да има спирачки, а на времето за което ще задействат на макс. Положението на отворите не променя уравнението. Играят лицата. И то пак за времето.
                        Последно редактирано от kameno karp; 04-01-20, 19:07.
                        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                        Коментар


                        • KingofROAD
                          KingofROAD коментира
                          Редактиране на коментар
                          да, сеченията на отворите са важни, междината би трябвало да е и по-голяма, влиянието върху времето на сработва на спирачките би трябвало да е минимално.

                        • Владо М
                          Владо М коментира
                          Редактиране на коментар
                          Междината ще генерира хидравлично съпротивление. Това е сигурно.

                      • #44
                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Ами за да се напасне, и за да е стегнато в дихтунгите трябва да се изработват със специална прецизност. Т.е.-да се започва резбата точно от еди кой си градус, за да се получи отворите да са точно в каквото трябва направление след като се стегне до нужния момент.
                        Но пък там трябва и дихтунгите да са с калибрирана дебелина, банджото и то...
                        Излишни усложнения които никой производител няма да си причини доброволно. А руснаците пък и да го искат-не могат да го направят.

                        От всичко това следва,ч е няма такова нещо като позициониране на отворите, суответно никой не може да каже как става. Просто такова нещо не се прави никъде по света.

                        Пак ти казвам-поразгледай още веднъж внимателно какво представлява това съединение. Има си достатъчно, даже предостатъчно място през което да преминава съвсем свободно спирачната течност. Просто не си наясно как работи тази сглонбйа, измислил си си твоя си схема, и се мъчиш да ни убедиш, че ти си прав, а всички ние грешим.
                        Не, точно обратното е.
                        Сега се задълбочих и видях, че има резон в теорията ми - https://bul.patkardevelopers.com/sko...-trube-formula - тук се описват феномени като "хидравлично отклонение" и "загуба на налягане". Така че със сигурност, ако се разчита само на хлабината ще има загуби на налягане, за което има вероятно и коефициент.

                        Коментар


                        • #45
                          Аз се отказвам. Каквото можах-направих.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • kameno karp
                            kameno karp коментира
                            Редактиране на коментар
                            Наистина няма смисъл.

                          • ivo-police
                            ivo-police коментира
                            Редактиране на коментар
                            Що бе Коле ,лесно се пълни каца без дъно пробвай тука....

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X