Първоначално публикуван от dragon_hifi
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем със монтиране на предни спирачки на УАЗ ?!?
Свий
X
-
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Ще ми се темата да е конструктивна. Кой колко цилиндри и ц*ц* е пипал може в някоя друга тема да си го разисквате. Идеята е да се чуе мнението на някой специалист, който ще даде конкретно работещо решение. Според мен има такива, но ни гледат сеира с това мерене на п*****, което лично на мен ми е крайно противно и не знам защо модераторите не отсяват спама!?!
Ето ти и малко чертежче в разрез, дано ти помогне да го осмислиш. https://bg.yhhydraulicfittings.com/w...ng-Drawing.jpg
Тия кухи болтове с този тип връзки, се ползват нарочно, точно за да няма значение накъде сочи тръбичката, да могат да се завъртат при нужда, и да са лесни за монтиране и от хора, които не знаят кой е Паскал.
Ако има сейр, то е странната ти теория... без да се обиждаш. Но не се притеснявай, хора с научни титли в областта на физиката, имаха меко казано странни и напълно грешни теории за елементарни неща от теорията на автомобила, при някои от първите си изяви в този Форум(вероятно темите се пазят, но трудно се намират).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеНе искам да разчитам на някаква предполагаема хлабина, която може и да няма 1мм.
Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
Владо, да ти кажа и аз. Съвсем добронамерено при това.
Колегите са абсолютно прави. Няма нужда от никакво напасване на отвори да са един срещу друг. Това, че ти си си наумил, че трябва да се прави това припасване, и не отстъпваш от мнението си не те прави задължително прав.
Помисли си колко хора ти го казаха(и аз също сега), и все едно и също. Може ли толкова много хора да не са в час, а само ти да си? Помисли си, за себе си, няма нужда да казваш какво си решил.
И пак-за пореден път-или пропускаш нещо, или не си в час как работи хидравликата. Ако имаш свален спирачен апарат пробвай по начина който ти казваме, може с въздух вместо със спирачна течност, просто за да се увериш, че няма нужда от напасване на отворите.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Три коментара от последните пет са позитивни и конструктивни и ме вкарват в размисъл...Но това трябва да се измери на практика, за да съм сигурен на 100%. И пак опираме до въпроса как да регулирам тройника върху дупката??? Да приемем, че греша, но искам да пробвам теорията си - дайте акъл за напасването?
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Колега, нещо вие не чете внимателно - други колеги искат да преправят. Аз искам да регулирам тройника да пасне точно на дупката на кухия болт, но не знам как. Точно и ясно казано. Не искам да разчитам на някаква предполагаема хлабина, която може и да няма 1мм. Личните ви съдби и професии някак си не ме вълнуват особено. Нядявам се да не спамите повече, освен ако нямате конкретно решение на конкретно зададен технически проблем. И спазвайте добрия тон.
http://www.uazbuka.ru/lib/index.htmУАЗ 452Д,ML270CDI,Ford Transit, DAIHATSU Terios, Волга 2410 GSM 0898677185
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеПоследните три коментара са позитивни и конструктивни и ме вкарват в размисъл...Но това трябва да се измери на практика, за да съм сигурен на 100%. И пак опираме до въпроса как да регулирам тройника върху дупката??? Да приемем, че греша, но искам да пробвам теорията си - дайте акъл за напасването?Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
- 1 like
Коментар
-
Ами за да се напасне, и за да е стегнато в дихтунгите трябва да се изработват със специална прецизност. Т.е.-да се започва резбата точно от еди кой си градус, за да се получи отворите да са точно в каквото трябва направление след като се стегне до нужния момент.
Но пък там трябва и дихтунгите да са с калибрирана дебелина, банджото и то...
Излишни усложнения които никой производител няма да си причини доброволно. А руснаците пък и да го искат-не могат да го направят.
От всичко това следва,ч е няма такова нещо като позициониране на отворите, суответно никой не може да каже как става. Просто такова нещо не се прави никъде по света.
Пак ти казвам-поразгледай още веднъж внимателно какво представлява това съединение. Има си достатъчно, даже предостатъчно място през което да преминава съвсем свободно спирачната течност. Просто не си наясно как работи тази сглонбйа, измислил си си твоя си схема, и се мъчиш да ни убедиш, че ти си прав, а всички ние грешим.
Не, точно обратното е.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеТри коментара от последните пет са позитивни и конструктивни и ме вкарват в размисъл...Но това трябва да се измери на практика, за да съм сигурен на 100%. И пак опираме до въпроса как да регулирам тройника върху дупката??? Да приемем, че греша, но искам да пробвам теорията си - дайте акъл за напасването?Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
От всичко това следва,ч е няма такова нещо като позициониране на отворите, суответно никой не може да каже как става. .
Коментар
-
А и големината на междината не влияе на това дали ще има или няма да има спирачки, а на времето за което ще задействат на макс. Положението на отворите не променя уравнението. Играят лицата. И то пак за времето.Последно редактирано от kameno karp; 04-01-20, 19:07.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеАми за да се напасне, и за да е стегнато в дихтунгите трябва да се изработват със специална прецизност. Т.е.-да се започва резбата точно от еди кой си градус, за да се получи отворите да са точно в каквото трябва направление след като се стегне до нужния момент.
Но пък там трябва и дихтунгите да са с калибрирана дебелина, банджото и то...
Излишни усложнения които никой производител няма да си причини доброволно. А руснаците пък и да го искат-не могат да го направят.
От всичко това следва,ч е няма такова нещо като позициониране на отворите, суответно никой не може да каже как става. Просто такова нещо не се прави никъде по света.
Пак ти казвам-поразгледай още веднъж внимателно какво представлява това съединение. Има си достатъчно, даже предостатъчно място през което да преминава съвсем свободно спирачната течност. Просто не си наясно как работи тази сглонбйа, измислил си си твоя си схема, и се мъчиш да ни убедиш, че ти си прав, а всички ние грешим.
Не, точно обратното е.
Коментар
-
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар