Първоначално публикуван от dragon_hifi
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем със монтиране на предни спирачки на УАЗ ?!?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Чета, но не съм съгласен, че няма напасване на отворите. Чертежите бяха за вас да се ориентирате. Знам какво представлява болта и тройника, тъй като се опитвам да ги слагам на практика и съм ги виждал. Ако не си напасвате тройника, е нормално да нямате спирачки на уаз-ките. Чудя се вече дали митът, че уаз-а няма спирачки не произтича от неправилни монтажи на тези тройници.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- Сега почвам да съжалявам ,че си продадох УАЗ ката преди години.............Нямаше кой да ме светне тогава за тази особеност.Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Чета, но не съм съгласен, че няма напасване на отворите. Ако не си напасвате тройника, е нормално да нямате спирачки на уаз-ките. Чудя се вече дали митът, че уаз-а няма спирачки не произтича от неправилни монтажи на тези тройници.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Според мен трябва да съжалявате първо за бягствата от часовете по физика в 7 и 8 клас.Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
- Сега почвам да съжалявам ,че си продадох УАЗ ката преди години.............Нямаше кой да ме светне тогава за тази особеност.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
То и другите предмети за важни, че формират общата култура.Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Според мен трябва да съжалявате първо за бягствата от часовете по физика в 7 и 8 клас.

... а в една друга тема май четох твое мнение, че от Фронтерата нищо не ставало, щото нèкъв с Виетнамка я палел със спрей и в топлото.
Прав си, но нищо не става не от Фронтерата, а от всичко което се ремонтира с ръждива тел каквато е имало в плевнята, която се затяга с разкекерчени конски клещи, при това без да се ползва никва мисъл.
							
						ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Останах си с началното,но не ми пречи..............и...сам да се оправям с елементарните неща. Сложните космически технологии и центровки ги оставям за младите......Успех!!!Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Според мен трябва да съжалявате първо за бягствата от часовете по физика в 7 и 8 клас.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
За съжаление много спам и хейт по темата може модераторите да се активизират
 Не знам защо някои хора го приемат лично. Като смятате, че не трябва да се напасва тройника просто не пишете по темата. Идеята ми е темата да се прочете от някой, който знае как се регулира тройника, а не от разни пишман майстори, които кой знае как са минали 8 клас по физика. На тях препоръчвам да посещават вечерно училище, а не този форум или поне моите теми. Има достатъчно теми за теория на общия лаф. Айде със здраве. 
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Вярно ,че темата е още "прощъпулник",но вече трябваше да осъзнаете, че мнозинството са "пишман" майстори и не знаят как се регулира "плаващият" тройник.Ако бяха в час щяха да ВИ помогнат със съвет.Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеЗа съжаление много спам и хейт по темата . Идеята ми е темата да се прочете от някой, който знае как се регулира тройника, а не от разни пишман майстори, :
Пс. Упорство в грешна посока си има имаше конкретно понятие,но пуста склероза- и все пак да се опитам от 4 ти клас да подскажа,че "задачата" има решение само със специално изработен кух болт с по голяма дължина ( +10мм.) и резба по цялата дължина. Така с една гайка на болта ще можете да стегнете тройника, като предварително позиционирате проблемният отвор на кухия болт в желаната посока. Всеки ... с номера си!!!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не става така защото не е сигурно, че ще съвпадне с ъгъла на снаждане на късите медни тръбички, които макар и гъвкави не могат да се огъват под остри ъгли. А и тук идеята е не да измисляме нов вид спирачки, а правилно да монтираме заводските. Така че моля да пишат хора, които са го правили. Иначе за тези, които се засягат на тема образование или смятат, че не трябва да се пасва, да научат закона на Паскал и приложението му в хидравличните цилиндри.Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
Вярно ,че темата е още "прощъпулник",но вече трябваше да осъзнаете, че мнозинството са "пишман" майстори и не знаят как се регулира "плаващият" тройник.Ако бяха в час щяха да ВИ помогнат със съвет.
Пс. Упорство в грешна посока си има имаше конкретно понятие,но пуста склероза- и все пак да се опитам от 4 ти клас да подскажа,че "задачата" има решение само със специално изработен кух болт с по голяма дължина ( +10мм.) и резба по цялата дължина. Така с една гайка на болта ще можете да стегнете тройника, като предварително позиционирате проблемният отвор на кухия болт в желаната посока. Всеки ... с номера си!!!
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Драги Владо, а спри се вече да пишеш простотии и да дразниш хората,Там всичко това което твърдиш НЕ Е ТАКА.НЯМА такива пасвания на отвори и другите глупости дето ги пишеш.Там където е отвора на кухия болт, диаметъра е по-малък и когато нанижеш тройника там се получава достатъчно голяма междина между вътрешната стена на тройника и болта.В тази междина, при подаване на спирачната течност по спирачния маркуч в тройника циркулира спирачната течност от там през страничния отвор на КУХИЯ болт, през централния му отвор, навлиза в спирачния цилиндър.Тоз отвор НЯМА никакво значение в коя посока е насочен!!!!!УАЗ 452Д,ML270CDI,Ford Transit, DAIHATSU Terios, Волга 2410 GSM 0898677185
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Драги ми Дракон, ако за за теб и дружките ти законът на Паскал е простотия, никой не те спира да го обориш, да напишеш нов и да станеш първия българин с Нобелова награда. До тогава той си остава във сила, което ще рече, че ако разчитам само на въпросната междина, ако въобще е предвидена заводски, то ефективността на спирачките пада правопропорционално със съотношението на отворите. Т.е. ако хлабината е милиметър, а дупката е 5мм, грубо се губи около 500% процента от ефективността на спирачките. После УАЗ-а нямал спирачки и други легенди. За съжаление повечето майстори в България мислят като вас и съсипват много коли, не само уаз-ки. Лошото, че и хора с вашето мислене управляват държавата...Първоначално публикуван от dragon_hifi Преглед на мнениеДраги Владо, а спри се вече да пишеш простотии и да дразниш хората,Там всичко това което твърдиш НЕ Е ТАКА.НЯМА такива пасвания на отвори и другите глупости дето ги пишеш.Там където е отвора на кухия болт, диаметъра е по-малък и когато нанижеш тройника там се получава достатъчно голяма междина между вътрешната стена на тройника и болта.В тази междина, при подаване на спирачната течност по спирачния маркуч в тройника циркулира спирачната течност от там през страничния отвор на КУХИЯ болт, през централния му отвор, навлиза в спирачния цилиндър.Тоз отвор НЯМА никакво значение в коя посока е насочен!!!!!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ТоЯ, не го познавам,(може да е бил в другият клас) но хидравлични помпи, цилиндри,разпределители...... колкото съм "пипнал" през годините, сигурно не сте виждали.Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Паскал и приложението му в хидравличните цилиндри.:
А защо не погледнете колко е диаметъра на отвора в маркуча (и не поставите по подходящи). Може и математиката за сеченията да си оправите и ще разберете, че 1мм. хлабина не е по малко сечение от това на отвора в болта.Последно редактирано от petkov_bb; 04-01-20, 18:52.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ще ми се темата да е конструктивна. Кой колко цилиндри и ц*ц* е пипал може в някоя друга тема да си го разисквате. Идеята е да се чуе мнението на някой специалист, който ще даде конкретно работещо решение. Според мен има такива, но ни гледат сеира с това мерене на п*****, което лично на мен ми е крайно противно и не знам защо модераторите не отсяват спама!?!Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
ТоЯ, не го познавам,(може да е бил в другият клас) но хидравлични помпи, цилиндри,разпределители...... колкото съм "пипнал" през годините, сигурно не сте виждали.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Вече взе да прекаляваш!А ако ти смяташ, че си намерил нови решения по спирачната система на УАЗ, то може да се свържеш с мениджърите на Уаз в Уляновск, Русия и да им обясниш как да си правят спирачните апарати.А моята Уазка има прекрасни спирачки, даже няма серво!Още едно допълнение даже не съм "майстор" по Уазки, а електротехник.Когато човек почне да прави нещо е редно да седне и да почете малко литература по въпроса и после да пита.И да знаеш , че три дни яка работа, спестява 1 час четене.УАЗ 452Д,ML270CDI,Ford Transit, DAIHATSU Terios, Волга 2410 GSM 0898677185
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Защото Темата като "постановка" си е спам!Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Ще ми се темата да е конструктивна. и не знам защо модераторите не отсяват спама!?!
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар