Здравейте, колеги имам проблем при сглобяването на спирачките и по-точно с финото регулиране на тройника на медните тръбички, който лагерува свободно, но трябва да съвпадне точно с дупката на обезвъздушителите. Та въпросът ми е как да го напасна при монтажа?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем със монтиране на предни спирачки на УАЗ ?!?
Свий
X
-
Има един лагеруващ тройник преди спирачния цилиндър, който лагерува върху едно тяло с дупчица, ако не ги напаснеш, няма обезвъздушаване.Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеЯ пак?!?
Коментар
-
Няма как да снимам, че джипката е на село. Но още по памет детайлът е цилиндричен като тройник. От двете му страни има малки медни шайби. Едната страна отива към цилиндъра, а другата към спирачния маркуч. А третата към онези медни къси тръби, които свързват двата цилиндъра отпред. Как не се сещате? Просто си погледнете УАЗ-ките. Там са пет детайла. Няма други тройници.Първоначално публикуван от dragon_hifi Преглед на мнениеЯ вземи снимай за какво говориш, че нещо се мъчиш да ни метнеш на върбата.
Коментар
-
Тройникът го няма на чертежа, но същност това е детайлът, който продължава схемата след шайбата, обозначена с номер 5.Първоначално публикуван от dragon_hifi Преглед на мнениеПо схемата обяснявай.
Коментар
-
Това ми е ясно, питам как се напасва дупката, тъй като тройникът лагерува свободно и когато го затягаш дори и с 1/10 оборот да подминеш дупката не можеш да обезвъздушиш?Първоначално публикуван от dragon_hifi Преглед на мнениеСпирачния маркуч се завива на тройника.
Коментар
-
Объркал си монтажа. Никакви дупки не се напасват на хидравлични съединения. Там са колена, щуцери и кухи болтове, тук-там някой тройник. Просто като фасул от село. Познати са на машиностроенето от преди епохата на парните машини и още се ползват. Давай по схемата от начало. Нещо си объркал при монтажа. Обърни внимание на медните шайбички, че са еднократни.
На медните маркучета имаш ей такива неща и медното маркуче влиза на резбата. Там е конусно леглото, като навиеш гайката се херметизира.Болтът минава през дупката, която е без резба. Този болт е кух, в горния си край е по-тънък. Течността влиза през маркучето, от там през кухия болт и попада в спирачния цилиндър. Никакви дупки никъде не се напасват. С пропорциите, с които работи хидравликата, там има място слон да мине.:
https://uazobaza.ru/upload/iblock/1c...8795faa94f.jpg
Banjo fitting и казват в англоезичния свят на тоя вид връзка.
Схема:
http://araon.by/data/uaz/3741n/078.gifПоследно редактирано от santaclash; 04-01-20, 02:35.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
Ако няма пасване как течността от кухия болт ще отиде в тройника???Първоначално публикуван от dragon_hifi Преглед на мнениеИскрено ме развесели тази сутрин.Няма абсолютно никакво пасване там.Болта е кух и е освободен в горната си част.На къде ще е насочен този отвор няма значение, важно е медните шайби да са нови и да не тече.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
((
Коментар