Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

    За гумите: тракторните са известни с качествата си в снега и калта, но са оправдани, ако се кара основно извън асфалта.

    За налягането в гумите: за различните гуми е различно. За по-популярните щатни модели има таблици в ръководствата и по форумите. За гумите, които ползвам, съм установил, че най-удачно е налягането между 2.5 и 3.0, зависи от товара. Някои препоръчват за този модел дори до 3.5. Както казах гумата е много мека.

    След използването на веригите обаче установих, че са опирали по предните амортесьори. Което ме накара да се замисля за офсета на джантите. На тях има следните надписи: ГАЗ МТ25 6lx15. Дали това 25 е офсета?
    И друго: при използване на вериги как е по-правилно - гумите да са спуснати или с нормално налягане?
    БИО пчелен мед и пчелни продукти
    0888 66 59 73

    Коментар


    • #17
      До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

      Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
      ...
      И друго: при използване на вериги как е по-правилно - гумите да са спуснати или с нормално налягане?
      Пак е компромис. Ако гумата е много надута, веригата я яде. Ако е много спусната, се веригата се скрива донякъде в гумата и е склонна да се отпуска и изхлузва.

      Следите по амортисьора може и да значат, че не си я затегнал добре при поставяне.

      Коментар


      • #18
        До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        ...
        Следите по амортисьора може и да значат, че не си я затегнал добре при поставяне.
        Вярно, че по едно време спрях да ги понатегна.
        БИО пчелен мед и пчелни продукти
        0888 66 59 73

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Не са 2-3 сантиметра. Сметките и практиката показват друго.
          сметките са ,,,,,,,,,,,,,,,,, а практиката и реалностите има разлика ,а науката е друга бира, чуи ме има защо, знаеш ли защо преди дваисет години съм помпал гуми задни на ЮМЗ със антифрист около кубик, и знеш ли колко кубика течност със колко налягане , внимаваи, влиза на 4 тона машина защото същата тази машина ми е трябвала за да работи при независимо какви условия, а когоато не издържи блокажа заради сцеплението това за мен беше исключително болезнено , в кабината на машината се получаваше нещо като взрив , отлепва ше ме от кабината , правил съм двоен под над скоростите за да не ми скъса краката , случвало се е трактора да се скъса на две части , няма чълъм дето не съм пробвал , незнам може би има модерни неща но със сигурност ти казвам че ако има едно бутало със биела ще го накарам да върви , кво да се прави не наука е това , просто начин на мислене

          П, П, въздух работа е да вървиш одгоре друго си е да стъпваш на здраво , моля колега да ме извиниш но немога това дето го мисла да го обясня със писане, бре то всичко е измислено преди да се напише , ама,,,,,,

          Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
          Юли и идея си нямаш явно колко помага ниското налягане в гумите.И никой не ни учи,ние сме си учени беЗа зимата аз лично Суампъра ТСЛ/кална гума/си го карам на 0.5 атм.,а купъра АТ на 0.4

          и идея си нямаш колко ми е препека на градус знам , знам , но нали знаеш колко ми е грамоттноста и няма как да го изразя със писане, то на колело гумата се помпа до 9 атмосвери , и знам защо, но немога тук да обясня на простия си език , знам и защо коза може да застане на игла на върхъ и , то е толко ясно че даже ме е срам да го обяснявам ,
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 10-03-09, 09:45.
          sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

          Коментар


          • #20
            До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

            аз сам само за тракторки в голям сняг от 3 години ги карам и не съм имал проблеми.
            Последно редактирано от Pursie; 10-03-09, 09:29.

            Коментар


            • #21
              До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

              Първоначално публикуван от Юли Преглед на мнение
              ...въздух работа е да вървиш одгоре друго си е да стъпваш на здраво , моля колега да ме извиниш но немога това дето го мисла да го обясня със писане, бре то всичко е измислено преди да се напише , ама,,,,,,
              Юли, това че науката ти е в ръцете, а не в главата, не я прави по-малко важна. Всеки учи както умее.

              А дали да вървиш отгоре или да потънеш до твърдото - то си зависи колко далече е твърдото. С трактор може да ти се вижда лесно, на джипа колелата са по-малки.

              Коментар


              • #22
                До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

                Четох,четох,и не можах да разбера за какво спорите.И на малките деца е ясно че като испуснеш въздуха малко на гумата работи по-добре.В снега,малко по-широката гума не те държи да не спропадаш до долу,а дава по-голямо сцепление.При тракторния грайфер,при по -меки гуми грайфера е почти прав и зацепва по-хубаво.

                Коментар


                • #23
                  До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

                  Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                  Четох,четох,и не можах да разбера за какво спорите.И на малките деца е ясно че като испуснеш въздуха малко на гумата работи по-добре.В снега,малко по-широката гума не те държи да не спропадаш до долу,а дава по-голямо сцепление.При тракторния грайфер,при по -меки гуми грайфера е почти прав и зацепва по-хубаво.
                  Чак пък да спорим, малко силно казано. По-скоро това са коментари по определен казус, съчетани със съвети и препоръки. Всеки би могъл да отсее полезната информация и да попълни своите познания.

                  Иначе за по-широките и по-тесните гуми, доколкото имам спомени от ученото по физика в училище, при равни други условия контактното петно върху повърхността би трябвало да бъде с еднаква площ.
                  БИО пчелен мед и пчелни продукти
                  0888 66 59 73

                  Коментар


                  • #24
                    До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

                    Сигурно си прав колега,щом като така си го учил.Но тъй като аз не съм учил чак толкова ,казвам какво съм разбрал от практиката.А то не се припокрива всеки път с наученото.

                    Коментар


                    • #25
                      До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

                      Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                      ...
                      Иначе за по-широките и по-тесните гуми, доколкото имам спомени от ученото по физика в училище, при равни други условия контактното петно върху повърхността би трябвало да бъде с еднаква площ.

                      Контактното петно, в повечето случаи, зависи САМО от теглото, което дадената гума носи, и налягането в нея. Не от ширина, дължина, височина и т.н. Формулката е

                      (площ) = (тегло) / (налягане)

                      Гумата сама, и нарочно, заема такава форма, че да спази формулата.

                      Разбира се, изключваме случаите, когато гумата е легнала по джанти и когато е толкова напомпана, че петното се определя от мекостта на самия материал. И двата случая не се използват в джиперството.
                      Последно редактирано от Ясен; 10-03-09, 13:49.

                      Коментар


                      • #26
                        До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

                        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                        Сигурно си прав колега,щом като така си го учил.Но тъй като аз не съм учил чак толкова ,казвам какво съм разбрал от практиката.А то не се припокрива всеки път с наученото.
                        И в казаното от теб има истина.
                        Както е казал мъдрецът: "Човек се учи цял живот и след това прилага наученото на практика".
                        БИО пчелен мед и пчелни продукти
                        0888 66 59 73

                        Коментар


                        • #27
                          До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

                          Хората са го измислили много одавна, забележете за сняг какво налягане са определили на 4,5тонна 3-оска, има още информация с колко товар по какви терени да движи, отстрани по табелите!
                          За гумите Марките и моделите ясно, веригите също.

                          А в учебниците пише също, че всяка колесна машина е с ограничена проходимост!
                          Може да помислим и за това, но неможе да го променим, поне аз не съм открил начин
                          Прикачени файлове
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #28
                            До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

                            Точно и нагледно по темата. Този манометър показва сигурно налягането един вид в цялата система - във всички гуми? А съдейки по скалта къде започва червеното си мисля, че нормалното налягане за гумите на тази машина трябва да е някъде до 3, 3 и нещо в зависимост от товара.
                            БИО пчелен мед и пчелни продукти
                            0888 66 59 73

                            Коментар


                            • #29
                              До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

                              Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                              Точно и нагледно по темата. Този манометър показва сигурно налягането един вид в цялата система - във всички гуми? ...
                              На тези машини всички гуми са свързани помежду си и с компресор. Налягането в тях е еднакво. Задава се с кран от кабината.

                              Коментар


                              • #30
                                До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Трябва ти компресор.
                                Това ми се струва първото и най-лесно подобрение. Какви оптимални характеристики, обаче, трябва да притежава, за да върши работа за джипови гуми? Кое е важното в случая - литрите в минута или друго?
                                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                                0888 66 59 73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X