До: УАЗ на сняг - представяне и идеи за подобрения
За гумите: тракторните са известни с качествата си в снега и калта, но са оправдани, ако се кара основно извън асфалта.
 
За налягането в гумите: за различните гуми е различно. За по-популярните щатни модели има таблици в ръководствата и по форумите. За гумите, които ползвам, съм установил, че най-удачно е налягането между 2.5 и 3.0, зависи от товара. Някои препоръчват за този модел дори до 3.5. Както казах гумата е много мека.
 
След използването на веригите обаче установих, че са опирали по предните амортесьори. Което ме накара да се замисля за офсета на джантите. На тях има следните надписи: ГАЗ МТ25 6lx15. Дали това 25 е офсета?
И друго: при използване на вериги как е по-правилно - гумите да са спуснати или с нормално налягане?
					За гумите: тракторните са известни с качествата си в снега и калта, но са оправдани, ако се кара основно извън асфалта.
За налягането в гумите: за различните гуми е различно. За по-популярните щатни модели има таблици в ръководствата и по форумите. За гумите, които ползвам, съм установил, че най-удачно е налягането между 2.5 и 3.0, зависи от товара. Някои препоръчват за този модел дори до 3.5. Както казах гумата е много мека.
След използването на веригите обаче установих, че са опирали по предните амортесьори. Което ме накара да се замисля за офсета на джантите. На тях има следните надписи: ГАЗ МТ25 6lx15. Дали това 25 е офсета?
И друго: при използване на вериги как е по-правилно - гумите да са спуснати или с нормално налягане?



 защото същата тази машина ми е трябвала за да работи при независимо какви условия, а когоато не издържи блокажа заради сцеплението това за мен беше исключително болезнено , в кабината на машината се получаваше нещо като взрив , отлепва ше ме от кабината , правил съм двоен под над скоростите за да не ми скъса краката , случвало се е трактора да се скъса на две части , няма чълъм дето не съм пробвал , незнам може би има модерни неща но със сигурност ти казвам че ако има едно бутало със биела ще го накарам да върви , кво да се прави не наука е това , просто начин на мислене
 защото същата тази машина ми е трябвала за да работи при независимо какви условия, а когоато не издържи блокажа заради сцеплението това за мен беше исключително болезнено , в кабината на машината се получаваше нещо като взрив , отлепва ше ме от кабината , правил съм двоен под над скоростите за да не ми скъса краката , случвало се е трактора да се скъса на две части , няма чълъм дето не съм пробвал , незнам може би има модерни неща но със сигурност ти казвам че ако има едно бутало със биела ще го накарам да върви , кво да се прави не наука е това , просто начин на мислене  За зимата аз лично Суампъра ТСЛ/кална гума/си го карам на 0.5 атм.,а купъра АТ на 0.4
За зимата аз лично Суампъра ТСЛ/кална гума/си го карам на 0.5 атм.,а купъра АТ на 0.4
 
  и ако не ме слушаш ,,,,,,
 и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време
 0878 33 81 37 по всяко време



 А в учебниците пише също, че всяка колесна машина е с ограничена проходимост!
А в учебниците пише също, че всяка колесна машина е с ограничена проходимост! Може да помислим и за това, но неможе да го променим, поне аз не съм открил начин
 Може да помислим и за това, но неможе да го променим, поне аз не съм открил начин 
		
Коментар