Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амортисьори при УАЗ 469Б! Жабкови, нов модел и тунинг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За х`асвалта и павета стават, ама иначе бързо мрат...
    Не знам какви са им цените тук в България, ама в Москва в магазина са по 25 долара броя, и то серия 9000. Просто без коментар.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      тука по неясна причина струват куп пари и вероятно затова хората ги мислят за надеждни, а те не са. моите умряха на средата на миналогодишното ком - емине.
      drive alive

      Коментар


      • #18
        Ясно... това не са правилните амортисьори...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Не са. Никои не са. И Кони от магазина са дявол знае какво. От Кония ли са, от Коняво ли, ама не са.
          На мене ми писна, и сега съм се замислил за крайно голямо извращение. Всичко на буклука, и назад към древните технологии. Обаче трябва да позяпам и помисля още, коварните фокуси искат мислене. И в денят Х всички пружини и други буклуци ще могат да идат където им е мястото. На вторични суровини.

          Коментар


          • #20
            Давай на балони с въздух, кита не е толкова скъп. Ще имаш Багира Еърматик
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Не са. Никои не са. И Кони от магазина са дявол знае какво. От Кония ли са, от Коняво ли, ама не са.
              Стефане леко си в грешка или аз явно не го знам този магазин. Кони купени от официалния вносител работят съвършено безпроблемно вече достатъчно и бройки и километри за да го твърдя уверено. Същото важи и за Билщейн и за Де Карбон... И не се занимавай да откриваш топлата вода. Качествен амортисьор НЕ МОЖЕ да бъде направен без съответната фабрика която пък струва много пари...а и не си заслужава, все пак качествените амортисьори не струват толкова много. И ти препоръчвам да си купиш някоя от тези марки, ако имаш проблеми аз ще ти оправя гаранцията лично! Ако ли пък желаеш нещо страховито изчакай малко TJM-а вече са на летището а въпрос на седмица две е да дойдат и въздушни възглавници за УАЗ-а...- с вътрешно управление и индикация...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #22
                Ъ-ъ, не! Сичко - на бунището на историята! Общо взето посоката е хидро-пневматична и управляема, да. Естествено че от фабриката, ама от друга
                Е, без голям завод не приличен, никакъв не можеш да направиш. Айде, един бутиков сигурно ще събера и на ръка, ама това не е квото търсим Пари за такъв клас машини никой няма да ми даде. Не знам дали такова чудо имат и в Хидравлика в Казанлък. Точността и финишните обработки в такива производства са брутални, това е много скъпо((( А аз за всеки случай искам да разкарам всичките такива агрегати, като клас. Многото чаркове ме подтискат. Аз съм прост човек, много-много не им разбирам, стряскам се и искам да ги няма. Хем да не страдат и естетичните ми чувства. Една подпряна колонка - и кой на къде е. А колелата - нагоре-надолу

                Коментар


                • #23
                  изброените амортисьори са изключително качествени и това е доказано в практиката. кони е холандска фирма, която прави окачвания за самолети, билщайн е немска и оборудва Ф1, декарбон работи за рали шампионата. факта че долфи кара вече два сезона с едни амортисьори декарбон е еднозначен.

                  иначе за изискванията на стефан има само две фирми, които могат да ги покрият едната е http://www.ohlins.com/ правят се в швеция специално за рали и други такива приложения и http://www.racerunnershocks.com/ правят се в австралия, лошото е че са малко скъпи и неможеш да си ги направиш сам по картинка
                  drive alive

                  Коментар


                  • #24
                    Подозирам че Стефан е влезнал в тайни преговори с Алек Мултон, и току виж на Багирата се появи някое whiskey&soda като на Конкорд после
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      Не знам защо не одобрявате RANCHO но при мен виче 17000км. се държът прекрасно. Вярно, че не се съзтезавам съответно не ги подлагам на супер екстремни натоварвания но за сметка на това хич не ги жаля в ежедневната експлоатация. Според мен е трудно да се намери решение адекватно на това което предлагат те а именно да си осигуриш конфорта и сигурността както по камънаците така и по магистралата, тоя които ми кажи че му харесва да му се удря главата в тавана по-някои нормален горски път каквито са 90 процента от черните пътища у нас ще ме излъже. Аз лично предпочитам окачване което ми позволява да имам добра средна скорост и добър конфорт през по-голямата част от пътя , за екстреми да му мислят състезателите, това, че всичко зависи от нуждите и целите на експлоатацията въобще няма смисъл да се обсъжда. Както написах по горе RANCHO то са вече на 17000км. 50% извън пътя досега никакъв проблем с амортесьорите дори изглеждат като нови за мое учудване на бялата им боя няма грам избила ръжда дори и по заварките. Единствените ми забележки са към пневматичното управление шланга за високо налягане е изключително чувствителен към топлина от две педи разстояние от изпускателната тръба се нагрява и налягането на въздуха го пробива много красиво дупчиците приличат на вулканчета. Това разбирасе не е болка за умиране просто го прокармаш по друг път и нямаш проблеми само дето можеха да предупредят в инструкцията а не да откривам топлата вода. Друг проблем ми създаде едното от копчетата за изпускане на налягането но и това се оказа смешка защото проблема беше в наи обикновенна игличка за гуми и боклуче застанало при нея докато налягането е било испуснато. Това е от мен за Ранчото много съм доволен и смятам, че трудно ще намеря други които така добре да отговарят на целите ми.

                      Коментар


                      • #26
                        Ето аз как съм постъпил с направата за стойки за амортисьорите на Уаз.

                        Предните:





                        Направени са под конус за да могат да се сменят осите при някакъв проблем

                        А ето и задните:



                        Стоиките са направени по чертеж изтеглен от www.uazbuka.ru.

                        Долните планки се продават в магазините-едната я взех от магазина на ул.Габрово Бл 379 за 12 лв. обаче бяха само д и двете бяха леви,а другата от Самоков.

                        А също така имама един въпрос-в много руски сайтове чета че на Уаз слагат амортисьори от ГАЗ-53.
                        Въпроса ми е дали е сполучлива тази комбинация,как се държи джипа и дали има смисъл от това?
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #27
                          А също така имама един въпрос-в много руски сайтове чета че на Уаз слагат амортисьори от ГАЗ-53.
                          Въпроса ми е дали е сполучлива тази комбинация,как се държи джипа и дали има смисъл от това?
                          Не категорично това е напълно неприемливо решение. Руснаците които ги слагат го правят от немотия. Нали се сещате че ако тези амортисьори бяха толкова удачни още в завода щяха да ги слагат и готово... Пробвахме такова нещо, по точно пробва го Валери Вушев, смешна работа - колата остава да се демферира от гумите... Да не говорим че амортисьорите от ГАЗ 53 са най-обикновени маслени с едностранно действие. Ориентирайте се към известните и реномирани марки цитирани по-горе и няма да сбъркате...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #28
                            Е, айде сега ... ГАЗ-53 са по-дълги, опорите трябва да се преместят. И са по-твърди, онова е по-тежко. Спортистите ги слагат. Някои ги сменят след всяко състезание, нищо че им няма нищо. Струват няма 20 лева единия. А като се фрасне в камъка, и тоя за 300 долара отива.

                            Коментар


                            • #29
                              Спортистите ги слагат. Някои ги сменят след всяко състезание, нищо че им няма нищо. Струват няма 20 лева единия. А като се фрасне в камъка, и тоя за 300 долара отива.
                              Стефане спортистите, по-точно добрите от тях в Русия карат с Кони, Билщейн или напоследък поръчкови...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #30
                                а SACHS как е като качество

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X