До: Шум откъм съединителя или СК?
При ненатиснат съединител лагера не трябва да се върти.Вилката като я хванеш трябва да почуква ликичко по палците в твоя случай по диафрагмата на диска чрез лагера.
Обаче ако някой по незнайна причина е навил много лостчето на цилиндърчето и вилката е избутала лагера напред и има вероятност той да си се върти постоянно и от там идва характерен шум особено когато е стар лагера щото той не е направен да се върти постоянно и явно износването му е много голямо в такъв случай и шуми характерно.Смазва палците,вилката и другата карантия покрай себе си
При ненатиснат съединител лагера не трябва да се върти.Вилката като я хванеш трябва да почуква ликичко по палците в твоя случай по диафрагмата на диска чрез лагера.
Обаче ако някой по незнайна причина е навил много лостчето на цилиндърчето и вилката е избутала лагера напред и има вероятност той да си се върти постоянно и от там идва характерен шум особено когато е стар лагера щото той не е направен да се върти постоянно и явно износването му е много голямо в такъв случай и шуми характерно.Смазва палците,вилката и другата карантия покрай себе си
Или кво се получава: при ненатиснат съединител лагерът се върти и шуми. Натискаме съединителя лагерът продължава да се върти, но спира да шуми? Нещо техническата ми мисъл не достига.
По тази кола все още не съм ревизирал тази система "съединител-ск. кутия-разпред. кутия". Да попитам, предвид тежестта на отделните детайли, дали е по силата на сам човек да разглоби и сглоби тази система?
Коментар