Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с карбуратор К151

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с карбуратор К151

    Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
    Ако имаш предвид оригиналния въздушен филтър - с него нямах проблеми, но понеже е с чорап, а не с хартиен елемент, реших да го сменя по примера на други уазоводи уж за по-добро филтриране на въздуха. Оборотите на газ си бяха пак ниски и с оригиналния филтър.
    Не се съмнявай в правотата на действията си че си заменил филтъра. Не ми е известен друг автомобил който фабрично да е с такава простотия за филтър, да не говорим за такъв автомобил който е за извън пътя. Мойте наблюдения са че има един много много тънък момент в който при падане на оборотите под определен праг, вакуума от колекторите е толкова слаб, че неможе да отвори клапана на ЕПХХ въпреки че всички електрически джаджи сработват. И ако и при теб е така, то не се учудвай че двигателя не променя обороти когато въртиш винтовете за реглаж по системата за ЕПХХ. Тя не е в работен режим. Можеш да го провериш като принудително подадеш вакуум към ЕПХХ на ниски обороти. Ако не се сещаш как викни една от магистралата да ти покаже
    Отвори си малко дроселната клапа и ще си решиш проблема. Другото което можеш да опиташ да направиш е при работа на газ е да извадиш маркуча на вакуума към ЕПХХ. Така мисля че ще е по-добре. Аз поне така съм го направил
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с карбуратор К151

      За възд. филтър: Не исках да прозвучи като съмнение за правилността. Напротив, даже ти дължа благодарност за идеята.

      Иначе. Проблем с празния ход на карб. на бензин нямам, в смисъл, че от големия винт мога доста да кача оборотите. Това, което ме смути е, че малкия винт колкото и да го въртя не влияе на оборотите. Но, както писах по-горе изглежда му стои това заводско ограничение под формата на черно пластмасово капаче, запресовано на самия винт (отвън си изглежда като винт с шлиц за отверка). Но ти май беше купувал нов такъв карб. и би трябвало да имаш такова капаче?
      БИО пчелен мед и пчелни продукти
      0888 66 59 73

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с карбуратор К151

        Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
        За възд. филтър: Не исках да прозвучи като съмнение за правилността. Напротив, даже ти дължа благодарност за идеята.
        Няма проблеми, ще почерпиш една бира.
        Нов карбуратор съм купувал К131 и нямаше такава пломба. Имам го и сега. Това беше от Буханката, но поради факта че неможах да я регистрирам я нарязах на скрап. Та ако някой му трябва нов карбурато К131 /на около 500км./, да свирка. Ще се разберем нещо. Имам още и глава рендосана с 3.2мм, комплект с нови клапани /припаснати/ и стари колектори /от квадратните/ с двуточково захващане на карбуратора. Намира се и един чисто нов преден кардан за Буханка. За съжаление тези неща немогат да ми влязат в употреба като резервни части и се продават. Малко се отклоних от темата и се извинявам.

        За реглажа виж тук:http://www.topsys.spb.ru/index.html
        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с карбуратор К151

          Благодаря за линка. Това беше прочетено. Има и по-детайлно описание и инструкции:

          http://www.autosite.newmail.ru/

          Какво имаш предвид, като казваш да отворя малко дроселната клапа ?
          БИО пчелен мед и пчелни продукти
          0888 66 59 73

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с карбуратор К151

            Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
            Благодаря за линка. Това беше прочетено. Има и по-детайлно описание и инструкции:

            http://www.autosite.newmail.ru/

            Какво имаш предвид, като казваш да отворя малко дроселната клапа ?
            Това което казвам. Огледай се за регулировка на дроселните клапи. Винта е от към ЕПХХ, в задния край на карбуратора, и отверката се подава по диагонал от долу на горе .
            Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с карбуратор К151

              Аха. Разбрах. Сигур имаш предвид стопорния винт. Него съм регулирал, така, че при отпуснат педал клапата на първата камера да е напълно затворена. Мисля, че така е редно. Без да е натиснат педала на газта, клапата може да се отваря (съвсем малко) само при задействане на пусковото устройство (т.е. при опънат смукач).
              БИО пчелен мед и пчелни продукти
              0888 66 59 73

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с карбуратор К151

                Значи това капаче където казваш е като пломба и е настроено най оптимално в завода.ОБаче ако тръгнеш да го въртиш или ще се счупи или ще се извади и никога не може да се сложи повече,а щом въртиш нещо явно го няма .Търси проблема в долната част на този карбуратор.Там създават обикновенно проблеми.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с карбуратор К151

                  Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                  Значи това капаче където казваш е като пломба и е настроено най оптимално в завода.ОБаче ако тръгнеш да го въртиш или ще се счупи или ще се извади и никога не може да се сложи повече,а щом въртиш нещо явно го няма .Търси проблема в долната част на този карбуратор.Там създават обикновенно проблеми.
                  Това "капаче" си е като глава на винт за отверка и е запресовано като на миниатюрни шлици на самия винт. Върти си се нормално, защото винта си има резба. Просто това капаче ограничава хода при завиване, т.е. завиваш докато опре в корпуса и дотам. МОже би, както казваш, това е оптималното му положение и затова е фиксирано от производителя.
                  БИО пчелен мед и пчелни продукти
                  0888 66 59 73

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с карбуратор К151

                    Ако не си личи някой друг да го е пипал това капаче по добре не го пипайте него.АКо не отидете някъде където могат да измерят съдържанието в изгорелите газове и там да го настроят.Ако не може и вие на слух.

                    Върти се от едото винче да застане на минимално допустими обороти.После въртите това за качеството докато се вдигнат максимално оборотите.После с другото пак си регулирате минималните обороти.
                    Междудругото при работа на бензин това е доста важна настройка за икономичността на двигателя.
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с карбуратор К151

                      Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                      Аха. Разбрах. Сигур имаш предвид стопорния винт. Него съм регулирал, така, че при отпуснат педал клапата на първата камера да е напълно затворена. Мисля, че така е редно. Без да е натиснат педала на газта, клапата може да се отваря (съвсем малко) само при задействане на пусковото устройство (т.е. при опънат смукач).
                      Не е правилно да е напълно затворена. Ето какво пишат хората:

                      Круглым калибром (например, сверлом) проверяем зазор между кромкой дроссельной заслонки и стенкой смесительной камеры. Зазор должен быть в пределах 1,5–1,8 мм.

                      Хайде сега го направи така от стопорния винт и всички настройки отначало. Успех
                      Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с карбуратор К151

                        Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                        Не е правилно да е напълно затворена. Ето какво пишат хората:

                        Круглым калибром (например, сверлом) проверяем зазор между кромкой дроссельной заслонки и стенкой смесительной камеры. Зазор должен быть в пределах 1,5–1,8 мм.

                        Хайде сега го направи така от стопорния винт и всички настройки отначало. Успех

                        Напротив. Нормалното й положение е да е напълно затворена. Този луфт се мери при сработване на така нареченото пусково устройство, което става при издърпване на смукача. Има един болт, който притиска един лост и така дроселната клапа леко отзява. Това отзяване трябва да бъде в тези граници, които са посочени по-горе. Целта е по-лесен старт с по-обогатена смес. Ето сега ти малко да прочетеш:

                        "Регулировка пусковой системы может производиться двумя способами:
                        • на снятом с автомобиля карбюраторе по рекомендованным в инструкции зазорам у кромок заслонок,
                        • непосредственно на автомобиле по частоте вращения коленчатого вала.
                        Первый способ следует применять, когда карбюратор по каким-либо причинам был снят с автомобиля и подвергался полной разборке. Точно так же поступают и на сборочном конвейере завода, выпускающего карбюраторы.
                        Слегка открыв дроссельную заслонку, до упора поверните и зафиксируйте любым способом (проволокой, резинкой) рычаг управления пусковым устройством. Отпустите дроссельную заслонку и круглым калибром (например, сверлом) проконтролируйте зазор между ее кромкой и стенкой смесительной камеры, который должен составлять 1,5...1,8 мм. Регулировку следует производить, отвернув контргайку и вращая винт-упор 12 с плоской головкой на рычаге дроссельной заслонки. Выбирая положение винта-упора, следует учитывать, что для его правильного взаимодействия с кулачком плоскость головки винта при окончательной затяжке контргайки должна быть перпендикулярна плоскости кулачка. Иными словами, изменять положение винта можно каждый раз не менее чем на половину оборота, иначе его головка будет касаться кулачка только одной точкой, а не линией, как это предусмотрено конструкцией механизма."

                        Хайде сега ти го направи така и всички настройки отначало. Успех
                        Па може и аз да заслужих една бира?
                        БИО пчелен мед и пчелни продукти
                        0888 66 59 73

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с карбуратор К151

                          Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                          Па може и аз да заслужих една бира?
                          Значи сме квит с бирите. Много ми е интересно обаче ако всичко ти е наред по изпарителя, как ще си вдигнеш оборотите на мотора до нормалните. Ако намериш друг начин освен от дросела, моля сподели.
                          Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с карбуратор К151

                            Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                            ... ако всичко ти е наред по изпарителя...
                            Е тука е ключа за палатката. Като намеря време ще си поиграя с винтовете за регулиране на изпарителя. Ако срещна проблеми ще ги поставя в съответна тема за регулиране на АГУ (имаше такива във форума).
                            БИО пчелен мед и пчелни продукти
                            0888 66 59 73

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с карбуратор К151

                              Имам две питания към всички бивши и настоящи ползватели на К151.

                              Преходният режим от първа към втора камера как работи при вас?
                              Усеща ли се някакво заглъхване при определено положение на дросела/дроселите?

                              Защото при мен беше доста осезаемо точно на средно положение на педала.
                              Разглобявах, чистих, продухвах подобри се значително, даже мога да кажа, че при добре загрят двигател изчезва напълно този проблем, но като е студен(дори на 60 градуса) пак се усеща, а според мен не би трябвало.

                              И второ питане. Къде се намира главният горивен жигльор за празния ход? Този 95 кубиковият, че само до него неможах да стигна

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с карбуратор К151

                                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                                Преходният режим от първа към втора камера как работи при вас?
                                Усеща ли се някакво заглъхване при определено положение на дросела/дроселите?
                                Не знам какъв е тоя преходен режим, ама аз не съм забелязал да има глъхнене. При натискане на газта глъхне само веднага след запалване, когато е много студено. Като отлепи стрелката, двигателят отговаря адекватно на натискането на педала, дори и по-рязко.

                                За жигльора не знам, кой е. В ръководството има информация по регулиране на 151.

                                СЪщо тук: http://www.topsys.spb.ru/

                                Имаше още един обобщен сайт, ама като го намеря, ще пусна и линк.
                                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                                0888 66 59 73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X