Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с карбуратор К151

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с карбуратор К151

    Колеги помогнете! Преди два дена отворих карбуратора за да запоя поплавъка че се беше спукал и така и така викам съм го отворил дай да го почистя. Разглобих го и го натопих в кореселин за една нощ. На сутринта обстойно почистване и издухване с компресора, подмяна на всички жигльори и мембрани с нови /ремонтен комплект за този карбуратор си бях взел вече/, подмяна на всички гарнитури с нови след което го зглобих и монтирах на Уазика. И изненада. Мотора няма тихи обороти и не подлежи на никакъв реглаж от двата винта за гориво и въздух. Побеснях и признавам си братята руснаци отнесоха доста псувни за това че произвеждат некачествени резервни части. Отново го отворих и си сложих старите жигльори, но ефекта е същия. Пак го разглобих и проверих дали несъм объркал нещо жигльорите и цялата зглобка /не че нещо може да се обърне или обърка/, но всичко си е наред. Огледах дали пасват повърхностите и дали не смуче въздух от някъде, доколкото видях добрер е.Лостовата система на клапите не е разглобявана, а неще и неще мамка му. Пуснеш газта и гасне на момента. Ха сега помагайте
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  • #2
    До: Проблем с карбуратор К151

    ЗАкачи ли маркучите към клапаните?

    Провери ключето дето е на карбуратора дали работи,щото като си го разглобвал и ако си го свалял може сега д ане действа щото то се регулира кога да включва.


    В тоя големия винт за регулирането вътре има една гумичка на някой модели.Като е дедял в кореселин да не си я разложил.

    Също така на с-мата за ПХ ида една мембранка дето спира горивоото по нанадолното ППХ се нарича.Виж дали е в ред и тя.
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с карбуратор К151

      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
      ЗАкачи ли маркучите към клапаните?

      Провери ключето дето е на карбуратора дали работи,щото като си го разглобвал и ако си го свалял може сега д ане действа щото то се регулира кога да включва.


      В тоя големия винт за регулирането вътре има една гумичка на някой модели.Като е дедял в кореселин да не си я разложил.

      Също така на с-мата за ПХ ида една мембранка дето спира горивоото по нанадолното ППХ се нарича.Виж дали е в ред и тя.
      Кои маркучи към клапаните имаш впредвид?

      Микроключето въобще не съществува щото карбуратора ми е осакатен откъм електрическа част. Така купих джипа. Мислех да го възстановявам но ще слагам газова и реших че е безмислено. Щуцера на економайзера е свързан с единия от щуцерите под дроселните клапи, а другия щуцер е свързан на делкото. Едва ли това е най-правилното и икономично свързване, но всичко е възстановено както преди разглобяването.

      Големият винт за регулирането беше изваден преди миенето и в него нямаше нищо. Карбуратора е К151В. Всички други елементи които може да се разтворят от корселина, също бяха отстранени.

      Последното за ПХ и мембраната ППХ не го разбрах. Посочи какво имаш впредвид на схемите. Незнам дали ще ги видиш добре ама нямам по-добри.
      Прикачени файлове
      Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с карбуратор К151

        Там където се закача мъркучето има едно с 4 болтчета и там има вътре една малка мембранка и на нея има едно или е месингово или гумено зависи явно от производството и кога работи отваря и затвяря разни отвори за да работи с-мата.

        Иначе ППХ е принудителен празен ход ама при тебе явно не работи това нещо.
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с карбуратор К151

          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
          Там където се закача мъркучето има едно с 4 болтчета и там има вътре една малка мембранка и на нея има едно или е месингово или гумено зависи явно от производството и кога работи отваря и затвяря разни отвори за да работи с-мата.

          Иначе ППХ е принудителен празен ход ама при тебе явно не работи това нещо.
          Разбрах за какво говориш. Клапана е месингов и се задвижва от мембраната вследствие на вакуума. Това май е част от тази система за работа на празен ход. Там също всичко е ревизирано.
          Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с карбуратор К151

            Не съм запознат, но има ли ел.магнитен клапан. На мойта джипка имам и веднъж бях забравил да го закача- щом пусна газта и гасне. Идеята му е като върнеш контакта да не се изпарява бензин от карба.
            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с карбуратор К151

              Пиша в тази тема, за да не отварям нова.
              Та, покрай смяната на възд. филтър с нов модел (от Газела) реших да направя една пълна профилактика на карбуратора (К151 Ц) и регулиране на луфтове и ниво на горивото в поплавковата камера.

              След монтажа реших да регулирам свободния ход. Изчетох всички възможни указания и пристъпих към практика. Това което ме смути е, че въртенето на винта за качество на сместа (или винт за въздух, както някои го наричат) не оказа никакво влияние върху оборотите. Двиг. продължи да си работи и при напълно завит винт.

              Какво мислите, дали това е нормално.
              БИО пчелен мед и пчелни продукти
              0888 66 59 73

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с карбуратор К151

                Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                Пиша в тази тема, за да не отварям нова.
                Та, покрай смяната на възд. филтър с нов модел (от Газела) реших да направя една пълна профилактика на карбуратора (К151 Ц) и регулиране на луфтове и ниво на горивото в поплавковата камера.

                След монтажа реших да регулирам свободния ход. Изчетох всички възможни указания и пристъпих към практика. Това което ме смути е, че въртенето на винта за качество на сместа (или винт за въздух, както някои го наричат) не оказа никакво влияние върху оборотите. Двиг. продължи да си работи и при напълно завит винт.

                Какво мислите, дали това е нормално.
                При мен е същата работа при работа на бензин. Но на газ карбуратора не играе ролята на такъв, а се ползват само дроселните клапи. Така че аз си риших проблема като сложих газ и сега левчетата са наполовина.
                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с карбуратор К151

                  През годините съм сменил всички видове руски карбуратори ,по-труден за регулиране от к151 на бензин и газ няма.Не е нормално да не играе роля винта за въздух.Но да каже някой с повече опит с него.Аз реших проблема с друга генерация и еднокамерен к126./много прост и работи перфектно на газ и бензин/.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с карбуратор К151

                    Не е лош тоя карбуратор по принцип ама си дава ядове.Въпреки всичките му системи уж за икономия па си харчи толкова ама и малко повечко върви.

                    Отделно винчетата трябва да се усеща,да работят.Ако това не стане търсете повреда.Има доста гумички и платна по тоя модел карбуратори и ако е по стар са или изгорели или напукани и за това също може да създава проблеми.



                    К126 е перфектен карбуратор.Толкова прос и надежден е само 131(еднокамерния) С правилните настройки си харчат и вървят като 151-то
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с карбуратор К151

                      Съгласен съм, че има по-опростени карбуратори, но мисля, че 151 е съобразен с двигателя - 2,89.

                      При работа на газ регулирам оборотите от винта на изпарителя. Обаче все ми се струват прекалено ниски (лампичката на маслото присветва), дори понякога двиг. гасне. Може ли да се увеличат оборотите от винта на карбуратора? Но пък тогава ще се увеличат и на бензин.
                      БИО пчелен мед и пчелни продукти
                      0888 66 59 73

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с карбуратор К151

                        В твоя случай,не пипай винта за оборотите,а намали по някакъв начин притока на въздух и оборотите ще се вдигнат,

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с карбуратор К151

                          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                          В твоя случай,не пипай винта за оборотите,а намали по някакъв начин притока на въздух и оборотите ще се вдигнат,

                          Не разбирам много от газови уредби обаче за мене това с намаляване на притока е грешка.Според мен за да не работи със стандартния си филтър има някакъв проблем.Поне моя работи
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с карбуратор К151

                            Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                            Не разбирам много от газови уредби обаче за мене това с намаляване на притока е грешка.Според мен за да не работи със стандартния си филтър има някакъв проблем.Поне моя работи
                            Ако имаш предвид оригиналния въздушен филтър - с него нямах проблеми, но понеже е с чорап, а не с хартиен елемент, реших да го сменя по примера на други уазоводи уж за по-добро филтриране на въздуха. Оборотите на газ си бяха пак ниски и с оригиналния филтър.
                            БИО пчелен мед и пчелни продукти
                            0888 66 59 73

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с карбуратор К151

                              Този текст от ръководството може би обяснява, защо въртенето на винта за качество на сместа не оказва влияние върху оборотите:

                              "На заводе на винт качества напрессован пластмассовый ограничительный колпачок. Он не позволяет нарушить заводские регулировки.
                              Если с ограничительным колпачком отрегулировать холостой ход не удается, отверткой ломаем колпачок и повторяем регулировку с использованием газоанализатора."
                              БИО пчелен мед и пчелни продукти
                              0888 66 59 73

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X