До: Проблем с карбуратор К151
По принцип тоя карборатор има "Преходна система на втора камера"(това е система, отделна от първа и втора камера, със самостоятелни горивен и въздушен жигьлори и със самостоятелно смесообразуване) от която горивната смес се подава във втора камера.
Тази с-ма сработва още в самото начало на отваряне на втория дросел. И предназначението и е именно работата на карба да е плавна и да не се усеща намаляване, а след това наново увеличаване на тягата.
Мисля, че именно тази система липсва на К126.
И при наличието на тази система не би трябвало да се усеща това което го усещам аз. Както в случая при теб си работи плавно без да ти е направило впечатление дори.
 
Та в общи линии това ме интересуваше. Щом при теб не се усеща нищо, значи при мен има проблем.
Хем чистих и продухах всичко, но пак нещо не ми харесва... Вероятно нещо съм пропуснал.
 
 
А по другият ми въпрос - в ръководствата е даден един главен горивен жигльор за празния ход, който в таблицата е описан с капацитет 95 куб.см., но аз такъв ну намерих никъде по карба.
От 10 жигльора открих 9, а 10ят ми се скри някъде и не се обажда
 
 
А и от дясно, над системата за празен ход има един щуцер - "1-штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов" при мен е не е вързан... при вас къде е свързан
					По принцип тоя карборатор има "Преходна система на втора камера"(това е система, отделна от първа и втора камера, със самостоятелни горивен и въздушен жигьлори и със самостоятелно смесообразуване) от която горивната смес се подава във втора камера.
Тази с-ма сработва още в самото начало на отваряне на втория дросел. И предназначението и е именно работата на карба да е плавна и да не се усеща намаляване, а след това наново увеличаване на тягата.
Мисля, че именно тази система липсва на К126.
И при наличието на тази система не би трябвало да се усеща това което го усещам аз. Както в случая при теб си работи плавно без да ти е направило впечатление дори.
Та в общи линии това ме интересуваше. Щом при теб не се усеща нищо, значи при мен има проблем.
Хем чистих и продухах всичко, но пак нещо не ми харесва... Вероятно нещо съм пропуснал.
А по другият ми въпрос - в ръководствата е даден един главен горивен жигльор за празния ход, който в таблицата е описан с капацитет 95 куб.см., но аз такъв ну намерих никъде по карба.
От 10 жигльора открих 9, а 10ят ми се скри някъде и не се обажда

А и от дясно, над системата за празен ход има един щуцер - "1-штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов" при мен е не е вързан... при вас къде е свързан


 
							
						 
							
						
 
							
						



 досега
досега


 
							
						
Коментар