Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с карбуратор К151

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с карбуратор К151

    По принцип тоя карборатор има "Преходна система на втора камера"(това е система, отделна от първа и втора камера, със самостоятелни горивен и въздушен жигьлори и със самостоятелно смесообразуване) от която горивната смес се подава във втора камера.
    Тази с-ма сработва още в самото начало на отваряне на втория дросел. И предназначението и е именно работата на карба да е плавна и да не се усеща намаляване, а след това наново увеличаване на тягата.
    Мисля, че именно тази система липсва на К126.
    И при наличието на тази система не би трябвало да се усеща това което го усещам аз. Както в случая при теб си работи плавно без да ти е направило впечатление дори.

    Та в общи линии това ме интересуваше. Щом при теб не се усеща нищо, значи при мен има проблем.
    Хем чистих и продухах всичко, но пак нещо не ми харесва... Вероятно нещо съм пропуснал.


    А по другият ми въпрос - в ръководствата е даден един главен горивен жигльор за празния ход, който в таблицата е описан с капацитет 95 куб.см., но аз такъв ну намерих никъде по карба.
    От 10 жигльора открих 9, а 10ят ми се скри някъде и не се обажда


    А и от дясно, над системата за празен ход има един щуцер - "1-штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов" при мен е не е вързан... при вас къде е свързан
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 17-02-09, 20:48.

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с карбуратор К151

      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
      А и от дясно, над системата за празен ход има един щуцер - "1-штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов" при мен е не е вързан... при вас къде е свързан
      Този щуцер, както си пише, се свързва със системата за рециркулация на отработените газове - ако има такава. Ако няма, не е лошо да се затапи.
      БИО пчелен мед и пчелни продукти
      0888 66 59 73

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с карбуратор К151

        Оправих карба, но не съм писал.
        Проблемът беше в маркучето за вакуума свързващ системата за празния ход. Беше спукано и се губеше вакуума.
        С нов шлаух и реглаж на карба машината "заспа"
        Сега остава да му смъкна малко нивото на поплавковата камера, че ми се струва високо.

        Споделете каква според вас е точната настройка на нивото и как точно я правите, че нещо се съмнявам в мойте действия и порядъчност спрямо реглажа на това ниво?
        До колкото знам правилната регулировка е м/у 18 и 22мм от горния ръб на камерата при демонтиран капак и поплавък.
        Та прав ли съм или бъркам някъде?

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с карбуратор К151

          Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение

          Споделете каква според вас е точната настройка на нивото и как точно я правите, че нещо се съмнявам в мойте действия и порядъчност спрямо реглажа на това ниво?
          До колкото знам правилната регулировка е м/у 18 и 22мм от горния ръб на камерата при демонтиран капак и поплавък.
          Та прав ли съм или бъркам някъде?
          Според мен 18 мм е много.
          19-21.5 мм.
          Само не знам защо мислиш, че поплавъкът трябва да бъде демонтиран.
          БИО пчелен мед и пчелни продукти
          0888 66 59 73

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с карбуратор К151

            Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
            Според мен 18 мм е много.
            19-21.5 мм.
            Само не знам защо мислиш, че поплавъкът трябва да бъде демонтиран.
            За това ми беше идеята да задам въпроса.
            Ти как мериш нивото?
            Щото като разхлупа карба, съответно и поплавъка се маха заедно с капака.
            Или го мериш с прозрачен шлаух без да демонтираш капака?

            п.п. Що ли не са сложили братушките едно прозорче като на старите, върши си перфектна работа
            Последно редактирано от Жоро Донечки; 16-07-09, 10:04.

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с карбуратор К151

              За меренето на нивото пиша по спомен от миналата година.
              Да, карбураторът е отворен, обаче поплавъкът си е на мястото. Подкачваш бензина с помпата и мериш с шублер. Ако нивото е извън границите, източваш бензина коригираш поплавъка и повтаряш процедурата докато постигнеш желаното ниво.
              БИО пчелен мед и пчелни продукти
              0888 66 59 73

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с карбуратор К151

                На приложената снимка е дадено за К151.
                Сега дайте вие за К126 как се прави. Може тук а може и в http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59120
                Прикачени файлове
                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с карбуратор К151

                  Ми то и при този начин карбураторът пак е отворен. Не разбирам какво е предимството на това усложнение за мерене със скачени съдове.
                  БИО пчелен мед и пчелни продукти
                  0888 66 59 73

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с карбуратор К151

                    Как пък прецени че е отворен????


                    Това,че е дадено докъде да се мери без горния капак не значи,че е отворен.

                    Предимството,е че не разглабяш карбуратора,а само развиваш една тапа. Ако днеска трябва да го направиш за 30 Уаз-ки си е направо благодат


                    126 се гледа на прозорчето на тези които има,на другите някъде из книгите има същата картинка като по горната. Ама аз незнам какъв е проблема да се нагласи поплавъка в обърнато положение на капака по указания начин и ред и ето ти го нивото си е нагласено. Ако си мислите,че отколконение от няколко мм ще ви дадат някакво влияние на разхода жестоко се лъжете.
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с карбуратор К151

                      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                      Как пък прецени че е отворен????
                      На указанията към схемата пише "Проверката на нивото на горивото се извършва ... при свален капак на карбуратора."

                      Иначе за 30-те уазки съм съгласен, обаче както казваха през социализЪма: "Където има норма, няма форма".
                      БИО пчелен мед и пчелни продукти
                      0888 66 59 73

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с карбуратор К151

                        Колко приятна тема,сега да споделя и аз моят опит от няколкото години насам с карбураторите руски

                        Първо бях с К131 еднокамерен,колата си вървеше идеално,сложихме газ преди 7г ,разпробихме го от двете страни и работеше перфектно и на двата вида горива-на трети не съм го пробвалдосега

                        Та,след това станаха модерни времената-офроуд състезания, форсажи по баирите и....как ще слагаме двукамерен(двигателя ми е УМЗ414 с облите колектори) та само смених генерацията.Оттам ми започнаха мъките
                        На бензин не ми харесваше как работи,усещаше се осезаемо глъхнене точно за което говори Жоро,решихме че принципно този карбуратор просто така си работи,интересното беше че и на газ си глъхнеше

                        По това време вече станаха "модерни" К151В , купих нов ,ааа наложи се да фрезваме отвора на всмукателната тръба ,тоест на втората камера понеже и на карбуратора е с по-голям диаметър мисля 36мм е както и да е.Монтирахме го, че и газ пуснахме и

                        ООООООО УЖАС пак ГЛЪХНЕ точно когато трябва да отвори втората дроселова клапа вместо уазика да литне той глъхне -то не бяха регулировки, филтри въздушни и не и не и не, харчи а не вървии на гъз още по осезаемо не искане
                        Един ден се ядосах и махнах филтъра,отдръпнах го настрани да смуче директно и лелеел уазката тръгна и то доста прилично а бръмчеше като субари WRX ,но само така, сложа ли филтър НЕ
                        така две години

                        тези дни се ядосах пак ,сложих си еднокамерния нов К131,не знам колко ще върви но поне няма да го има вбесяващото глъхнене

                        Забравих да спомена ,че през всички перипети през годините двигателя е бил перфектен във всяко отношение , а и главата е волгова ориг шлайфана

                        Моят скромен извод пък и наблюдения са ,че К151В е перфектен за волгов мотор 24Д просто си върши работата,защо е така не знам!!!
                        Волгата има 500об/мин в повече при максимални спрямо УМЗ414

                        Та питам каква е разликата м/у моторите разпр.вал, др е еднакво май като техн.показатели а не др разлики -те са много
                        Маховика е основно това е ясно.

                        Даже по едно време бях сложил разпр.вал от волга на уазковия мотор и карб К151В,във високите вървеше ,НО без филтър иначе примерно на баир трудно влизаше в максимални

                        И трите карбуратора от тестовете са били нови !!!

                        Ако съм бъркал с нещо ще се радвам да разбера с какво,защото с голяма мъка свалих иначе респектиращия К----тарикатския и монтирах еднокамерния,но с него поне работи нормално!-ако разбера някой ден каква е тайната бих го върнал на служба пак хахаха
                        Последно редактирано от JC_Явор; 10-08-09, 00:54.
                        sigpic УАЗ-452

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем с карбуратор К151

                          При мен "тайната" за глъхненето при преход от първа към втора камера за К151, се оказа температурата на двигателя.
                          При студен двигател (под 65 градуса) си глъхне.
                          Как влезе в нормална работна температура - 70-80 градуса, работата на карба заспива, не се усеща никакво глъхнене и прехода е плавен.

                          Проблемът го реших с качествен японски термостат от Хонда Прелюд, който постоянно държи около 75 градуса, без значение от външната температура. Така двигателя заработи много добре и разхода стана доста приличен

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем с карбуратор К151

                            Колега,аз имах едно време същия проблем,на мотора -24-д,с К151,просто го подарих,на Славчо и взех,обли,колектори за еднокамерен карб.Нещата заспаха,вече няколко години,на газ,и бензин.

                            Коментар


                            • #44
                              Проблем с карбуратор К151

                              Аз съм с руски термостат просто от 10ина броя го уцелих и държи 80 градуса,но глъхненето си го имаше.

                              Днес я подкарах, Диксаните ми регулираха газта и въври идеално,а на бензин прекрасно както се казва -реже се идеално

                              Но не съм се отказал да си направя последен експеримент с руски двигател,а именно да си купя мотор 24Д и с К151В да видим какво ще стане...въпреки че този вдигател в момента с който съм е перфектен;
                              нов разпр.вал ; колянов ; ризи, бутала ,глава-всичко
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X