До: Има ли кой да ми сложи бтр-ските блокажи?
Отклоняваме се от темата, но малко пояснения които са от полза
На уаза му трябва максимална сила в ниските и средни обороти, както казват по руските форуми "тракторная тяга в низах", изпускателната система също е сметната че да подобрява тези процеси
Това с колектори и отвори дето се полират няма да е много от полза за този двигател (освен припасването на колекторите към главата). Шлайф на главата на 94 (93,5мм май беше) за газ или 95бензин е почти задължително за наще условия вече
Балансиране и изравняване масите на буталната група- разбира се
Карбутатора - аз съм доволен от най простите и елементарни -К124 и К126Гм, ако се кара на газ въпроса седи другояче
Скоростите и раздатката са здрави, по принцип, слагат осмаци двигатели и издържат незнам колко, но явно достатъчно като гумите са 34-35ци. Та повишаването на мощноста от порядъка на 20тина коня несъм съгласен че ще се отрази кой знае колко на всичко, все пак има заводски двигатели 2,9които са над 100 и нещо коня и са със същите скорости, мостове и прочие... Зависи си от задкормилното и майсторът който пипа по джипа най вече
Жив пример- Валери Вушев да не е случаен
Отклоняваме се от темата, но малко пояснения които са от полза

На уаза му трябва максимална сила в ниските и средни обороти, както казват по руските форуми "тракторная тяга в низах", изпускателната система също е сметната че да подобрява тези процеси

Това с колектори и отвори дето се полират няма да е много от полза за този двигател (освен припасването на колекторите към главата). Шлайф на главата на 94 (93,5мм май беше) за газ или 95бензин е почти задължително за наще условия вече
Балансиране и изравняване масите на буталната група- разбира се
Карбутатора - аз съм доволен от най простите и елементарни -К124 и К126Гм, ако се кара на газ въпроса седи другояче
Скоростите и раздатката са здрави, по принцип, слагат осмаци двигатели и издържат незнам колко, но явно достатъчно като гумите са 34-35ци. Та повишаването на мощноста от порядъка на 20тина коня несъм съгласен че ще се отрази кой знае колко на всичко, все пак има заводски двигатели 2,9които са над 100 и нещо коня и са със същите скорости, мостове и прочие... Зависи си от задкормилното и майсторът който пипа по джипа най вече

Жив пример- Валери Вушев да не е случаен

аз уже показывал
Коментар