Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 469б с двигател Мерцедес

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

    Първоначално публикуван от Дон Нуцо Преглед на мнение
    Колеги а ако се сложи двигател от 124 - 2500 куб. на уаза няма ли да стане по-гъвкава уазката.
    Ще се побере ли тоя петак според теб? Мерил ли си нещо?
    Щото като гледам, че за 4 цилиндровия се прави "шеф и кройка", а за по-модерен(с повече кич) петак незнам

    Коментар


    • #32
      До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
      Ще се побере ли тоя петак според теб? Мерил ли си нещо?
      Щото като гледам, че за 4 цилиндровия се прави "шеф и кройка", а за по-модерен(с повече кич) петак незнам
      Един познат има Уазка с двигател от Транзит (2.5 дизел). Лошото на тези мотори освен, че са много дълги е, че са и тежки. Аз сега търся опции за засилване на ресорите отпред, защото много ляга Уаза. Според мен 250 турбо ще влезе, но със зор.

      Коментар


      • #33
        До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

        За събиране що събера уаза е фургон и отзад ще го срежа но проблем име кабаната за скорстите.

        Коментар


        • #34
          До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

          Шпринговай ресьорите + някой лист от ресьорите на уаз бордови или фургон. При нас продават тампони за задния мост който са много големи. Слагаш ги отпдре + колани или кайши по-широки който да ограничават хода на ресьорите. Тези колани се слагат на дупките на тампоните на рамата и обхващат предния мост като обръч. Причината за монтажа на тези колани са че при дупки или неравности предния или задния мост при шринговани ресьори подскача много и няма сцепление.

          Коментар


          • #35
            До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

            Първоначално публикуван от Дон Нуцо Преглед на мнение
            Шпринговай ресьорите + някой лист от ресьорите на уаз бордови или фургон. При нас продават тампони за задния мост който са много големи. Слагаш ги отпдре + колани или кайши по-широки който да ограничават хода на ресьорите. Тези колани се слагат на дупките на тампоните на рамата и обхващат предния мост като обръч. Причината за монтажа на тези колани са че при дупки или неравности предния или задния мост при шринговани ресьори подскача много и няма сцепление.

            Като нямате амортесьори ще подскача разбира се.
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #36
              До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

              Реших да не шринговам, а просто да взема нови и да подложим и на мостовете и от горната страна на захващането, което да доведе до допълнително повдигане с около 5 см. Оказва се, че оригиналният мотор не е много по лек от Мерцедесовия.

              Амортисьори има - руски. Мисля да ги подменя - някакви съвети в тази посока?

              Коментар


              • #37
                До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

                От ГАЗ 53 е добър вариант.С други не съм карал,но спрямо оригиналните разликата е много осезаема.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #38
                  До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

                  Амортисьори,има един познат,на неговата машина от Мерцедес спринтер-двойно действащи.Просто возията става друга.Ако сте привърженик на нафтовите мотори,бих ви посъветвал ,да сложите петак 2.5 с турбо-126кс. и231нм.-модела се води мерцедес-201-128.-развива 4600оборота.Заедно с скорости м-717.436 с предавателни числа;1-4.905,2-2.716, ;3- 1.817; 4-1.261 ;5-1.0-.Мотора е малко по-дълак ,но показателите му са много,по-добри от уазовите.Разхода по асфалт е около 6.5 ,а в гората не може да качи 10-12л.Успех в начинанията.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

                    Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                    Реших да не шринговам, а просто да взема нови и да подложим и на мостовете и от горната страна на захващането, което да доведе до допълнително повдигане с около 5 см. Оказва се, че оригиналният мотор не е много по лек от Мерцедесовия.

                    Амортисьори има - руски. Мисля да ги подменя - някакви съвети в тази посока?
                    един човек го имаше същият проблем с удрянето на картера в моста и сложи подложки под ресиорите и сега е много дигнат.на ресиора нали има едно като гайка да влиза в моста.заварят се 3,4 листа и се прави дупка посредата и се слага дебела желязна пръчка която отдлу да стъчи малко и влиза в моста.двг то му е перкинс 4.ако не сте разбрали нещо питайте защото немога много добре да обеснявам
                    Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                    Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                    Съдействие на закъсали автомобили

                    Коментар


                    • #40
                      До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

                      При нас също има такова изпълнение, и на една година някаде чупи ръкавите на предния мост, много му е тежък двигатела
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #41
                        До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

                        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                        При нас също има такова изпълнение, и на една година някаде чупи ръкавите на предния мост, много му е тежък двигатела
                        чупи ръкавите на предния мост ... а мислили ли сте да ги подсилите... начини има ...
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

                          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                          чупи ръкавите на предния мост ... а мислили ли сте да ги подсилите... начини има ...
                          Изобщо незнам, само съм го виждал в такова състояние и собственика ми се оплакваше и се чудеше защо
                          Поздрави
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #43
                            До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

                            Колега,два дни се чудя,как така чупи ,ръкавите на моста.Не ли по логично да чупи първо ресорите.Всички знаят колко са здрави ръкавите на моста.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

                              Всичко може да се счупи.Некой хора са много талантливи
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Уаз 469б с двигател Мерцедес

                                Ресорите са с усилени, но пак удря на тампони доста често и от там е проблема, странното е че сфери май не е чупил което би било по логично
                                Случайни хора УАЗ не карат

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X