Пускам тази тема за тези които са се чудили как става и какви са плюсовете и минусите при такова промяна на машината
Уазката е позната на някои от форума
Проектът бе започнат Декември 2007 и още не е довършен до край.
Та Двигателят е свален от Мерцедес 123 240Д, модел ОМ616, преди Уаза беше с Умз 414, с глава и колектори от ЗМЗ 21А, като ползваме уазовите скорости.
От Мерцедеса използвахме още радятора, сервото,педалите, изпускателната система, релета и т.н., двигателя е от основен ремонт според бившия собственик на Мерцедеса.
Използвахме захващането и опорите на уазовия мотор и неговите тампони, преместихме ги по 20тина см назад към купето, изрязахме купето за да влезнат свободно масления филтър, изпускателния колектор, и кожуха на маховика. Захванахме радятора малко по надоло от орегиналните стойки (които бяха преместени) и го фиксирахме според преката и дифузьора. За педалите и сервото усилихме ламарината на купето, и направихме преходници за уазовите спирачни тръбички (с-мата стана двукръгова). Наложи се правенето на капаци около задната част на двигателя, които идват в купето, слагането на друго парно (Жигулово). Наложи се картера да се скоси, защото удря в моста, също и тампоните на моста да се свалят по надолу.
Първите впечетления бяха - трудно палене студен (иска си бая силен акумолатор не като бензиновия мотор), повечко вибрации и шум, по бавнооборотен, и не толкова пъргав, и не на поледно място много по икономичен
Остават още - направа на нова инсталация, свързване на резервара, преправяне на седалки и малко боядисване и много малки работи които отнемат много време

Ще ви държа в течение за повреди, други подобрения и така нататак в следствие на експлатацията, джипат няма да се ползва за тежък офф, а любителски разходки в хубаво време
Ето тук са снимките:
https://htftp.offroad-bulgaria.com/N...20MB%20om-616/
Ще продължавам да качвам нови актуални снимки в процеса на работа

Уазката е позната на някои от форума

Проектът бе започнат Декември 2007 и още не е довършен до край.
Та Двигателят е свален от Мерцедес 123 240Д, модел ОМ616, преди Уаза беше с Умз 414, с глава и колектори от ЗМЗ 21А, като ползваме уазовите скорости.
От Мерцедеса използвахме още радятора, сервото,педалите, изпускателната система, релета и т.н., двигателя е от основен ремонт според бившия собственик на Мерцедеса.
Използвахме захващането и опорите на уазовия мотор и неговите тампони, преместихме ги по 20тина см назад към купето, изрязахме купето за да влезнат свободно масления филтър, изпускателния колектор, и кожуха на маховика. Захванахме радятора малко по надоло от орегиналните стойки (които бяха преместени) и го фиксирахме според преката и дифузьора. За педалите и сервото усилихме ламарината на купето, и направихме преходници за уазовите спирачни тръбички (с-мата стана двукръгова). Наложи се правенето на капаци около задната част на двигателя, които идват в купето, слагането на друго парно (Жигулово). Наложи се картера да се скоси, защото удря в моста, също и тампоните на моста да се свалят по надолу.
Първите впечетления бяха - трудно палене студен (иска си бая силен акумолатор не като бензиновия мотор), повечко вибрации и шум, по бавнооборотен, и не толкова пъргав, и не на поледно място много по икономичен

Остават още - направа на нова инсталация, свързване на резервара, преправяне на седалки и малко боядисване и много малки работи които отнемат много време


Ще ви държа в течение за повреди, други подобрения и така нататак в следствие на експлатацията, джипат няма да се ползва за тежък офф, а любителски разходки в хубаво време

Ето тук са снимките:
https://htftp.offroad-bulgaria.com/N...20MB%20om-616/
Ще продължавам да качвам нови актуални снимки в процеса на работа

Коментар